دنیای وب

اگر فروش و بازاریابی بازوی چپ یک کسب و کار باشد ، تولید ترافیک بازوی راست است

در بازاریابی اینترنتی ، ما اغلب استراتژی ها و تکنیک های مختلف فروش و بازاریابی را می آموزیم … معمولاً مراحل اساسی زیر:

چگونه می توان برای جذب بازدیدکنندگانی که علاقه مند به مرور سایت محصول شما هستند یک عنوان جذاب ایجاد کرد

چگونه می توان بازدید کنندگان آنلاین را جذب کرد و آنها را فریب داد تا برای خواندن آن در صفحه فروش مدت بیشتری بمانند

چگونه به مشتری در مورد مشکلی که با آن روبرو است و رنجهایش بگوییم

چگونه به مشتری نشان دهیم محصول شما می تواند به طور دقیق مشکل او را حل کند

به این ترتیب ، آن دسته از بازدیدکنندگانی که از پیشنهاد فروش و بازاریابی شما اطمینان پیدا کرده اند ، بر روی دکمه “خرید” کلیک کرده و به لطف صمیمانه خود برای شما ، پرداخت را انجام می دهند!

در سناریوی فوق ، برنامه و استراتژی های فروش و بازاریابی شما موفق به بسته شدن فروش برای شما شده اند. اما به خاطر داشته باشید که تصور می کنید تعداد نامحدود بازدید کننده ای که از سایت محصول شما بازدید می کنند وجود دارد. زیرا فروش ، چه آنلاین و چه آفلاین ، در نهایت یک بازی اعداد است.

چگونه می توان فرض خود را در مورد حجم گسترده ، اگر نه نامحدود ، از بازدید سایت سایت محصول خود به واقعیت تبدیل کرد؟

چگونه اطمینان حاصل می کنید که این تعداد بازدید کننده برای گرفتن اولین بازدید کلیک می کنند؟ آیا پرداخت هزینه AdWord برای هر کسی برای کلیک کردن روی وب سایت شما بسیار زیاد است؟

چگونه می توان وب سایت خود را در صفحه اول موتور جستجو نشان داد ، به این ترتیب احتمال کلیک بازدیدکنندگان بر روی وب سایت شما بسیار افزایش می یابد؟ آیا فقط برای نشان دادن لینک حامی مالی در صفحه اول ، هزینه موتور جستجوی بالایی پرداخت می کنید؟

چگونه وب سایت خود را به طور مداوم در صفحه اول موتور جستجو نگه دارید؟ آیا باز هم هزینه های بالای موتور جستجو را پرداخت می کنید تا سایت آنها در صفحه اول باقی بماند؟

چگونه بازدیدکنندگان هدف را از بازدید کنندگان غیر هدف جلوگیری می کنید؟ آیا برای “پرداخت به ازای هر کلیک” هزینه بالایی پرداخت می کنید؟

استراتژی های فروش آنلاین و بازاریابی به طور کلی همان روش های فروش آفلاین و بازاریابی است. با این حال ، نرخ تبدیل از بازاریابی اینترنتی بسیار کمتر از فروش خارج از خط و بازاریابی است ، شاید به این دلیل

هنوز هم مردم احساس امنیت بیشتری در لمس و آزمایش این محصول برای افزایش احتمال خرید یک محصول فیزیکی دارند

هنوز هم افرادی هستند که داشتن کتابی را که به خوبی با جلد کتاب الکترونیکی دیجیتال مرتبط باشد ترجیح می دهند

پس از تجزیه و تحلیل موارد فوق ، می توان نتیجه گرفت که داشتن یک لیست بزرگ از بازدیدها ، تنها راه ممکن برای افزایش نرخ تبدیل فروش در بازاریابی اینترنتی ، همراه با استراتژی های فروش و بازاریابی است.

سنگاپور بازاریاب آنلاین بسیار موفقی را تولید می کند ، اگرچه تعداد آنها کم است ، اما با استفاده از اسرار پول منحصر به فرد خود می توانند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. بیشتر آنها در واقع از طریق بازاریابی اینترنتی به عنوان منبع اصلی درآمد خود زندگی می کنند. یوهان موک ، اوین چیا و آلوین فانگ تعداد کمی از آنها هستند که به اوج رسیده اند. از نظر تولید ترافیک و بهینه سازی موتور جستجو ، KC Tan دستورالعمل های خاص خود را برای انتقال وب سایت شما به صفحه اول موتور جستجو دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا