دنیای وب

اگر وب سایت شما بتواند صحبت کند چه می گوید؟

1. آرم

چاپ آرم می تواند چالش برانگیز باشد و ممکن است مدتی طول بکشد. اگر دید دارید ، این ممکن است در هنگام کار با یک طراح گرافیک مفید باشد ، اما در فکر خود گیر نکنید. طراحان گرافیک غالباً با مفاهیمی روبرو می شوند که هرگز تصور نمی کردیم ، بنابراین برای تفسیر آنها باز باشید. خود تصویر باید یک نماد ساده از تجارت یا برند شما باشد. شما نه تنها مجبور به تصویب یک تصویر هستید ، بلکه یک طرح و رنگ و فونت برای هر فرمولاسیون موجود نیز دارد. رنگ برای مشتریان معنا پیدا می کند ، بنابراین کمی تحقیق کنید و یک نمودار را انتخاب کنید که نه تنها بیننده را از نظر زیبایی شناختی خوشحال می کند بلکه بیانیه ای را نیز بیان می کند.

2. برنامه ریزی

این یکی از بزرگترین سقوط برخی از سایت ها است. اگر طراحی آسان برای استفاده نیست ، شلوغ و غنی است ، بنابراین شما در حال بهینه سازی سایت خود نیستید. روی زمانی که سایت خود را ایجاد می کنید متمرکز شوید و این یعنی زمانی که مشتریان احتمالی شما روز خود را صرف صرف آدرس اینترنتی شما می کند. اگر مخاطبان شما پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را دشوار کنند ، آنها به سمت رقبایی که وب سایت به راحتی پیمایش شده و به خوبی برنامه ریزی شده داشته باشد ، حرکت می کنند و شغل شما را از دست می دهند.

3. تصاویر

اگر به وب نگاه کنید ، بسیار واضح است که تصاویری که در سایت خود استفاده می کنید بسیار مهم هستند. به دلیل ماهیت افراد ، افراد بسیار مشهود هستند و بنابراین ، اگر تصویری خاص توجه ما را به خود جلب می کند ، باعث تعجب ما می شود که تعداد بیشتری وجود داشته باشد و ما را به تحقیق بیشتر در وب سایت علاقه مند کند. به این رنگ اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که رنگ هایی که برای تصویر خود انتخاب می کنید منسجم و جاری هستند. این می تواند بسیار شلوغ باشد و باعث شود مخاطب شما از URL شما خارج شود. شما می خواهید علاقه مردم آنها را گیج نکنید.

4- محتوا

اگرچه دریافت متن مناسب در سایت شما می تواند مدتی طول بکشد ، محتوای سایت شما بسیار مهم است. صرف نظر از زمینه ای که در آن فعالیت می کنند ، مطالب باید توسط مشتریان بالقوه و نه بالاتر از سر آنها درک شود. نه تنها این ، محتوای شما در رتبه بندی شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. موتورهای جستجو مانند گوگل پیوندهایی به محتوای غنی در سرتاسر وب سایت خود دارند ، بنابراین وقت خود را صرف کرده و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات اضافه شده مربوط به اطلاعات و خوانندگان آن است.

در تحقیق درباره آنچه دوست نداریم و دوست نداریم ، به بررسی آنچه وب سایتهای دیگر ارائه می دهند ، پرداختیم. بگذارید به شما بگویم ، گزینه ها گسترده هستند. طراحی وب سایت مجوز استفاده از آبمیوه های هنری شما در تلاش برای تهیه تصاویر و مفاهیمی است که فراتر از آنچه انسان بعدی در سایت خود دارد قرار دارد. رقابت می تواند سخت باشد. توصیه من این است که به سادگی پایبند باشید. کمتر رویکردی است که چیزهای مهم را در پیش و مرکز نگه می دارد بدون آنکه همه “کرکی” را برهم زند.

مهمتر از همه ، حتماً یک شرکت بازاریابی اینترنتی یا آژانس طراحی وب پیدا کنید که روند طراحی را می داند و سابقه اثربخش ای برای اثبات آن دارد. تغییر وب سایت شما همچنین می تواند رتبه موتور موتور شما را تغییر دهد ، نه به روشی مثبت. حتما در مورد این موضوع که با آنها در سایت خود کار می کنید بحث کنید. به دلیل جنبه های بسیار دیگری که فراتر از طراحی صرف است ، استفاده از آژانس طراحی وب سایت با تجربه گسترده در ایجاد وب سایت ضروری است. وقت خود را بگیرید ، جستجو کنید و گوشه ها را قطع نکنید. وب سایت شما باید ابزار بازاریابی شماره یک شما باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا