دنیای وب

اگر چنین کنید ، ممکن است یک مزخرف بازاریابی شبکه ای باشید

اغلب اوقات ، مردم به دلیل ایده تشویق بازاریابان شبکه ، فکر منفی در مورد بازاریابی شبکه ای دارند. در این مقاله ، من قصد دارم با شما در مورد اینکه یک مزخرف بازاریابی شبکه ای نیست و مهمترین نشانه وجود شما صحبت کنم.

اگر دوستانتان وقتی با آنها در مورد عضویت در یک شرکت بازاریابی شبکه ای صحبت کردید ، ابروهایتان را بالا بردند ، به احتمال زیاد آنها یا در حال تجربه ترفند بازاریابی شبکه ای هستند یا قبلاً درگیر شده اند و نتایج خوبی کسب نکرده اند. در هر صورت ، شما نمی خواهید احمق باشید ، بنابراین بیایید ببینیم چگونه کار می کنید.

مردم علائم دلاری دارند

اگر فقط با مردم دوست شده اید زیرا علائم دلار را در آنها می بینید ، قطعاً احمق هستید. به جای دیدن افراد به عنوان نشانه دلار ، به یاد داشته باشید که افراد دارای ارزش هستند و برای ایجاد ارزش در زندگی آنها تلاش کنید. وقتی این کار را انجام می دهید ، به طور کلی در کار و زندگی نیز عملکرد خوبی خواهید داشت.

آیا تاکنون کسی را در تیم خود رها کرده اید و دیگر با او صحبت نکرده اید؟ این یک چیز بزرگ است و فقط وحشتناک است. اگر این شخص را در حالی که در محل کار شما است دوست دارید ، باید او را دوست داشته باشید در حالی که دیگر در کار نیست.

نتیجه

مردم دائما با بازاریابی شبکه ای صحبت می کنند ، بنابراین اگر دیوانه می شوید ، بدانید که همه نیز این را می دانند. مخفی نگه داشتن اسرار هنگامی که در اطراف بازاریابان شبکه هستید دشوار است زیرا ما عاشق صحبت و پخش گسترده هستیم. این برای افرادی که کارهای درست را انجام می دهند چیز خوبی است. مطمئن باشید که هستید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا