دنیای وب

ایجاد بک لینک: لینک های ورودی و خروجی چیست؟

بسیاری از وب مسترهای تازه وارد بازاریابی اینترنتی تفاوت بین پیوندهای ورودی و خروجی را نمی دانند. برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق و ارتقا. موثرتر وب سایت ، مهم است که شما دقیقاً بدانید که این دو نوع پیوند دقیقاً چگونه کار می کنند. اگر می خواهید رتبه بندی بالاتری در موتور جستجو داشته باشید ، باید پیوندهای ورودی یا بک لینک با کیفیت بالا را دریافت کنید.

بک لینک هر پیوندی است که وب سایت شما از وب سایت دیگری دریافت می کند. این روش در ابتدا به عنوان روش اصلی وب گردی مهم بود. امروزه ، مدیران وب سایت ها از لینک سازی برای افزایش بازدید و به دست آوردن موقعیت بهتر در نتایج جستجو استفاده می کنند. تعداد پیوندهای ورودی نشانه محبوبیت یا ارتباط وب سایت شماست. با کیفیت ترین بک لینک ها مواردی هستند که به محتوای شما مربوط می شوند و از سایت های معتبر تهیه می شوند. ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای پیگیری نتایج کمپین پیوند ساز خود استفاده کنید. بسیاری از این برنامه ها رایگان هستند.

پیوندهای خروجی نیز مهم هستند. این پیوندها از سایت یا وبلاگ شما شروع می شوند و به یک وب سایت خارجی منتهی می شوند. آنها بازدیدکنندگان و افراد احتمالی را از سایت شما یا خارج از آن به مقصد دیگری می فرستند. باید از کیفیت بالا و قابل اطمینان باشد. آنها همچنین نباید با رقبای شما مرتبط باشند. به عنوان مثال ، اگر یک وبلاگ سلامت دارید ، می توانید از پیوندها به وب سایت های پزشکان ، سایت های خبری یا سایت های مجلات پزشکی استفاده کنید.

وقتی موتورهای جستجو ارزش یک وب سایت را تعیین می کنند ، کیفیت و کیفیت پیوندهای خروجی را در نظر می گیرند. اگر وب سایت شما به کاربران امکان ارسال محتوا را می دهد ، در مقابل پیوندهای خروجی به سایت های بی کیفیت آسیب پذیر است. بهترین راه برای جلوگیری از پیوند در کنار بد این است که همه پیوندهای تولید شده توسط کاربر دارای برچسب بدون دنبال باشند. پیوندهای منتشر شده در سایت شما باید به محتوای مرتبط ، اصلی و آموزنده اشاره داشته باشند.

اگر تصمیم دارید یک کار ایجاد پیوند ایجاد کنید ، روی بک لینک های ارگانیک تمرکز کنید. اگر صفحات وب اصلی ایجاد کنید که محتوای ارزشمندی را ارائه می دهند ، افراد به سایت شما پیوند داده و پست های شما را به اشتراک می گذارند. بک لینک های ارگانیک رایگان هستند. همچنین می توانید با افزودن سایت خود به فهرست راهنمای وب ، ارسال پیام در انجمن ها و توزیع اطلاعیه های مطبوعاتی ، پیوندهای ورودی دریافت کنید. ایجاد ارتباط با سایر وبلاگ نویسان و وب مسترهایی که سایت های با کیفیتی دارند. پیشنهاد ارسال پست مهمان برای آنها. تعداد کمی بک لینک مرتبط از صدها یا هزاران لینک بی کیفیت مهم و ارزشمند هستند. هرچه بک لینک واقع بینانه تری کسب کنید ، رتبه موتور جستجوی شما بالاتر می رود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا