دنیای وب

ایجاد یک تجارت بازاریابی چند سطح

تجارت بازاریابی چند سطحی موفقیت آمیز نیست مگر اینکه صاحب مشاغل موفق شود توازنی بین فروش محصول یا خدمات و ایجاد یک گروه فروش یا خط پایین ایجاد کند. در مورد نحوه ارائه خود و تجارت خود مشخص باشید. یک عکس حرفه ای سریعتر از یک نگاه کثیف موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد.

حراجی

برای کسب درآمد از طریق مشاغل چند سطح ، باید محصولات یا خدمات را بفروشید. برخی از شرکت های بازاریابی چند سطح از مدل مهمانی خانگی استفاده می کنند. برخی دیگر از وبینارها و فروش استفاده می کنند. بهترین راه برای موفقیت یافتن یک مدل تجاری متناسب با شخصیت شماست.

هنگام ارائه فروش ، نکاتی را گوشزد کنید که به دنبال افرادی می گردید که دقیقاً همان کاری را که شما انجام می دهید انجام دهند. مهم این است که دوستانه باشید و موفق به نظر برسید. آنچه شما می گویید به همان اندازه که می گویید مهم است. مثلا؛ یک فرد بسیار موفق که کتابهای آموزشی را با برنامه مهمانی در خانه فروخته به مردم می گوید که من “به دنبال افرادی هستم که می خواهند به ارتقا promote سواد در کودکان کمک کنند”. “فروش کتاب” را با “ارتقا litera سواد کودکان” مقایسه کنید. کدام عبارت برای شما جذاب تر به نظر می رسد؟ آیا ویتامین می فروشید یا به افراد کمک می کند زندگی سالم تری داشته باشند؟

برای آشنایی با فنون بازاریابی چند سطح ، در سمینارها شرکت کنید ، فیلم تماشا کنید و کتاب بخوانید. کتاب های Zig Ziglar و John Q. Maxwell حاوی اطلاعات بسیار مفیدی هستند. هر دو نویسنده دانش گسترده ای در زمینه فروش و ایجاد روابط تجاری موفق دارند. بدانید که دیگران در تجارت شما چه می خوانند.

سرمایه گذاری

برای موفقیت در یک تجارت بازاریابی چند سطح ، به سرمایه گذاری قبلی و زمان و سرمایه نیاز دارید. هزینه راه اندازی بسیار بیشتر از خرید اولیه محصولات است. اگر در مورد درآمد حرفه ای از یک تجارت بازاریابی چند سطح جدی هستید ، باید در یک تلفن کسب و کار ، رایانه با دسترسی به اینترنت ، چاپگر و اسکنر رنگی ، نامه تجاری و کارت های بازرگانی سرمایه گذاری کنید. این وب سایت بسیار مفید است و به مشروعیت شما می افزاید.

لباس کار هزینه دیگری است. در فروش پیراهن ، شلوار جین و کفش های کتانی موفق نخواهید بود. حتی وقتی کار را شروع می کنید ، باید به نظر برسید که در حال درآمدزایی هستید. مطابق محصولی که می فروشید لباس بپوشید. مشتریان هدف خود را بشناسید. اگر به مردم طبقه کارگر فروش می کنید ، لباس های معمولی بپوشید. برای مشتریان تجاری سطح بالاتر ، ادعا لازم است.

ایجاد اتصالات

ایجاد ارتباطات کلید موفقیت در بازاریابی چند سطحی است. ابتدا لیستی از همه کسانی که می شناسید تهیه کنید. این تماس های اولیه فروش شماست. هنگام تماس با این افراد ، از آنها نام افرادی را که می شناسند و ممکن است به این فرصت علاقه مند شوند ، بخواهید. ارتباطات رمز موفقیت است.

ترکیب موفقیت آمیز فروش ، تصویر و شبکه منجر به موفقیت ماجراجویی بازاریابی در چند سطح می شود. سرمایه گذاری اولیه وقت و پول در ازای شروع کار شما چندین برابر جبران می کند. شبکه را برای دیدار با هرچه بیشتر افراد جدید ممکن کنید زیرا این سریعترین راه برای رشد تجارت شماست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا