دنیای وب

ایجاد یک شرکت آنلاین – چگونه نوع ایده آل تجاری خود را انتخاب کنیم

هنگام تاسیس یک شرکت آنلاین ، اولین و مهمترین مرحله انتخاب نوع مناسب تجارت است. در اینجا انتخاب اشتباهی انجام دهید و ممکن است خود را مانند یک برده کار کنید ، اما اگر این کار را درست انجام دهید ، می توانید از آزادی و انعطاف پذیری لذت ببرید – رویای اینترنت. اما چگونه انتخاب ایده آل تجاری خود را تعیین می کنید؟ در اینجا چهار شاخص اصلی آورده شده است.

انگیزه و سبک زندگی

رمز موفقیت انگیزه مناسب است. کسب درآمد خوب است ، اما اگر مجبور باشید هر هفته خود را بکشید تا این کار را انجام دهید ، پس … خوب نیست. ایده آل ، البته ، کسب درآمد است اما همچنین لذت بردن از سبک زندگی برای لذت بردن از این ، به این معنی است که شما می توانید در هر زمان که بخواهید بیشتر یا کمتر تعطیلات بگیرید.

متأسفانه بسیاری از شرکتهای اینترنتی این آرزو را برآورده نمی کنند. در یک برنامه کاری و روتین زیاد گیر می افتد که باعث می شود کمی بهتر از شغل 9 تا 5 باشید. بنابراین هنگام انتخاب شغل ایده آل خود ، باید به سبک زندگی مورد نظر خود فکر کنید ، نه فقط پول.

و همین که دیدید در حال ایجاد مشاغلی هستید که سبک زندگی مورد نظر شما را به وجود می آورد ، ادامه و موفقیت بسیار انگیزشی است.

کاری از خود شما ، واقعاً

علاوه بر سبک زندگی مناسب ، نوع ایده آل تجارت به شما ثبات و چشم اندازهای آینده را نیز می دهد. این واقعاً به این معنی است که باید تجارت خود شما باشد.

همانطور که می بینید ، اگر بیش از حد به افراد دیگر اعتماد کنید ، به شدت آسیب پذیر و قادر به توسعه و رشد یک تجارت نیستید. به عنوان مثال ، راه اندازی بازاریابی وابسته ممکن است سریع و نسبتاً آسان باشد ، اما تجارت شما را نمی سازد ، تجارت صاحب محصول را ایجاد می کند. و اگر تصمیم بگیرد روزی چمدان خود را بگیرد چه؟ برای ثبات و رشد آینده خوب نیست.

یا بازاریابی شبکه ای یا MLM چطور؟ این مورد نیز وجود دارد که شما به افراد دیگر اعتماد می کنید: سازمان والدین ، ​​سیاست های آنها ، ساختار کمیسیون آنها ، و البته افراد زیرمجموعه شما … آنها را مجبور به استخدام می کنند ، سعی می کنند تجارت را ایجاد کنند و تجارت را تغییر دهند ، هر موفقیتی که کسب خواهید کرد به نفع شما نیز خواهد بود – نه فقط شما.

اما ، تجارت خود را بسازید و می توانید آن را دقیقاً همانطور که می خواهید توسعه دهید. شما ذینفع خواهید بود.

سود – در دراز مدت

مالکیت شغل شخصی خود اولین قدم برای به حداکثر رساندن سود خود است. بدست آوردن محصولات سودآور دومین مورد است!

اکنون ، به احتمال زیاد ایده آل محصولات اطلاعات دیجیتال است: کتاب های الکترونیکی ، فایلهای دیداری و ویدیوها. ساخت آنها آسان و ارزان است و دیجیتالی بودن یک کار یکبار مصرف است. بدون ساخت ، بدون سهام ، بدون ذخیره سازی ، بدون حمل و نقل – زیرا می توان آنها را فوراً در هر کجای دنیا بارگیری کرد.

این باعث می شود هر فروش نزدیک به 100٪ سود باشد.

همچنین ، محصولات اطلاعاتی همیشه تقاضای زیادی دارند. مثالهای ایده آل راهنماهای ساده چگونگی راهنما هستند – کتابهای الکترونیکی کوتاه که پاسخی برای مسئله ارائه می دهند ، روش را آموزش می دهند یا فقط اطلاعات مربوط به یک موضوع خاص مورد نظر را ارائه می دهند.

بنابراین رمز سود بلند مدت چیست؟ اول ، از ابتدا خط تولید را به عنوان یک محصول به محصول دیگر طراحی کنید ، بنابراین هر مشتری احتمالاً بیش از یک محصول خریداری می کند. و دوم ، ایجاد نسخه های با قیمت بالاتر و ترکیبات آن محصولات.

او روی خلبان اتوماتیک کار می کرد

آه بله … رویای اینترنت. یک بار دیگر می توان از محصولات اطلاعات دیجیتال استفاده کرد. پس از ایجاد یک بار محصول و نمایش آن در یک صفحه فروش آنلاین ساده ، می توان آن را برای سالها و سالهای دیگر به فروش رساند – بدون اینکه لمس کنید.

تصور کنید – پرداخت ودیعه فروش به حساب بانکی شما حتی هنگام خواب یا در تعطیلات. اگر بخواهیم صحبت کنیم ، از آنجا که این تجارت دیجیتال است ، می توانید آن را از هر کجای دنیا و هر زمان که بخواهید اداره کنید … که ما را به سبک زندگی – آزادی و انعطاف پذیری و نوع ایده آل تجارتتان باز می گرداند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا