دنیای وب

ایده ای را کشف کنید که میلیون ها بار برنده شما خواهد بود

ما در دنیای دیجیتالی هستیم که تقریباً همه چیز در یک سیستم واحد برای شبکه جهانی وب ادغام شده است. ما در دوره ای قرار داریم که برای فروش محصولات خود مجبور به داشتن فروشگاه نیستیم ، دورانی که برای برقراری ارتباط مجبور نیستیم دور هم جمع شویم ، دورانی که برای تبلیغات محصولات خود لزوماً نیازی به پیروی از روش سنتی خانه به خانه نداریم ، بلکه دوره ای است که همه کارها به روشی ساده و سریع انجام می شود.

با سطح بالای بیکاری فارغ التحصیلان در نیجریه ، من فکر کردن در مورد روش خروج از کشور را شروع کردم زیرا به زودی از دانشگاه فارغ التحصیل می شوم. سپس به یاد آوردم که در سخنرانی در مجمع جهانی رهبری سخنرانی را تأکید کردم که بر این جمله تأکید می کند “شما به سرمایه نیازی ندارید ، آنچه شما نیاز دارید یک ایده است.” من شروع به طوفان فکری در مورد بیان این واقعیت کردم که از فارغ التحصیل شدن بیکار می ترسم مانند میلیون ها نفر که هنوز کار پیدا نکرده اند.

اما با گذشت زمان ، من فهمیدم که کارآفرینان برجسته جهان هرگز با سرمایه بلکه با یک ایده شروع نکردند. بیل گیت ، ثروتمندترین مرد جهان ، مایکروسافت را با سرمایه عظیم شروع نکرد ، بلکه ایده او بود ، مارک زاکربرگ ، مدیر عامل فیس بوک و او همچنین پنجمین مرد ثروتمند است. در صنعت تلفن های هوشمند فقط با یک ایده ، Jobberman از یک ایده ایجاد شد ، Linda Ikejis Blog از یک ایده ایجاد شد و در واقع هر کسب و کار خوبی که به میلیون ها دلار تبدیل شد از یک ایده ایجاد شد.

برای بررسی بیشتر موضوع ، متوجه شدم که به دست آوردن سرمایه آسان تر است اما مهم نیست که این سرمایه چقدر بزرگ است ، بدون داشتن ایده خوب ، سرمایه هدر می رود یا می تواند هدر رود در حالی که یافتن یک ایده خوب دشوار است و هرگز از بین نمی رود. بنابراین این سوال باقی می ماند که چگونه می توانید ایده ای به ارزش میلیون ها دلار کشف کنید. چگونه می توان از زنجیره بیکاری در نیجریه جدا شد. در اینجا پنج نکته برای کشف ایده تجاری وجود دارد که زندگی شما را برای همیشه تغییر می دهد.

5 نکته برای کشف یک ایده خوب تجاری

1. توجه: برای کشف یک ایده خوب تجاری ، باید موارد و شرایط پیرامون آن را یادداشت کنید. هنگام گشت و گذار در سرزمین یادداشت ها ، باید بتوانید بفهمید که مردم چه کارهایی انجام می دهند ، اینکه روزانه با چه چالش هایی روبرو هستند ، به چه چیزهایی نیاز دارند ، چگونه می خواهند نیازهای خود را تأمین کنند ، چه زمانی و کجا وقتی متوجه شدید همه این س questionsالات را از خود می پرسید ، باید بتوانید راه حل را تشخیص دهید.

استیو جابز غالباً برای دیدن چگونگی گوش دادن به موسیقی به پارک می رود و مارک زاکربرگ ممکن است متوجه شده باشد که اگر او و دوستانش لزوماً به طور روزانه با هم ملاقات نمی کردند اما در عوض برای اطلاع از اخبار و به اشتراک گذاشتن تصاویر به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کردند ، گوبرمن می دانست مردم CV و نامه خود را ارسال کنند این درخواست مستقیم است اما اگر آنها بتوانند این کار را برای آنها انجام دهند چه می شود.

بنابراین مهمترین جنبه برای فهمیدن ایده این است که شما به چه ساعت بازاری علاقه مند هستید ، چگونه کارشان را انجام می دهند ، آیا مواردی هستند که باید اصلاح شوند و موارد دیگر.

2. مسئله را تعریف کنید

در صورتی که هنوز مشکلی در نحوه فعالیت افراد برای تجارت خود شناسایی نکرده اید ، نظرات شما بی فایده و غیرضروری خواهد بود این ایده تنها از طریق میل به ارائه راه حل ها و خدمات بهتر به مردم تحقق می یابد. JUMIA و KONGA هر دو مشكلی در بازاریابی كشف كرده اند ، بنابراین آنها یك بازار آنلاین ایجاد كردند كه در آن خرید می كنید و آنها را به آستان خود تحویل می دهید ، اگر هنوز مشكلی را پیدا نكرده اید كه باید حل شود ، از ایده میلیون ها دلاری دور هستید.

3. راه حل ارائه دهید

اکنون که به مشکلی در نحوه فعالیت افراد به عنوان کارآفرین پی برده اید ، باید راه حلی ارائه دهید که این شکاف را پر کند یا از رضایت مشتری در این بازار خالی باشد. این می تواند با خواندن کتاب ها و مطالب مربوط به این زمینه از تجارت ایجاد شود.

4. انجام یک مطالعه امکان سنجی

آیا کشف کرده اید که ایده ای که فکر می کنید می تواند میلیون ها نفر برای شما به ارمغان بیاورد ، نه تنها باید کاملاً با آن سر و کار داشته باشید ، بلکه باید یک مطالعه امکان سنجی را انجام دهید تا مشخص شود آیا این راه حل قابل ارائه است یا نه. این ممکن است مستلزم تهیه نظرسنجی یا پرسشنامه برای شنیدن نظرات مشتریان بالقوه شما در مورد خدمتی باشد که قصد ارائه آن را دارید و احساس آنها نسبت به آن. با این حال ، شما باید احساسات خود را از پاسخهایی که دریافت کرده اید جدا کنید.

5. ایده های خود را اجرا کنید

این جنبه به جنبه مالی ایده شما مربوط می شود. وحشت نکنید ، افراد زیادی وجود دارند که اگر ایده شما را عالی و عملی بدانند ، مایل به مراقبت از آن هستند. می توانید در اینجا در نیجریه با حداقل نرخ بهره از موسسات مالی وام (بانک اعتماد ضمانت ، بانک دسترسی ، بانک الماس و غیره) وام بگیرید ، اما آنچه شما نیاز دارید یک برنامه تجاری خوب است.

در پایان ، آیا شما ایده خوبی دارید که برای شما پول بیاورد ، بدون انتظار ، اکنون زمان آن است. این واقعیت را فراموش کنید که شما باید به مدرسه بروید و با مدرک خوب فارغ التحصیل شوید ، مهم این واقعیت است که از برده داری مالی بیرون آمده اید و دنیایی از آزادی مالی و استقلال را تجربه می کنید. به یاد داشته باشید که بیل گیت ، استیو جابز ، مارک زاکربرگ و بسیاری دیگر از تجار بزرگ در برخی موارد نشت کرده اند اما امروز جهان نام آنها را با طلا نوشت ، شما نیز می توانید به همان برسید. موفق باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا