دنیای وب

ایده های آنلاین پول سازی – بازاریابی وابسته را یاد نگیرید

شاید شنیده باشید که یکی از بهترین ایده ها برای کسب درآمد در اینترنت فروش چیزهای دیگران است. خوب است اما چرا می توانید درمورد بازاریابی شرکت های وابسته یاد بگیرید که می توانید در عوض همه کارها را اشتباه انجام دهید؟

در اینجا چند نکته برای خراب کردن همه چیز وجود دارد:

1: همه چیزهایی را که می تواند پول زیادی به شما برساند تبلیغ کنید.

خجالت نکشید. اگر این محصول گران قیمت است و شما می توانید با آن پول زیادی بدست آورید ، آن را تبلیغ کنید. لیست شما آن را خریداری می کند و آنها به هر حال آن را نخوانند ، بنابراین کسی هرگز آن را کشف نخواهد کرد. و ثروتمند خواهید شد.

2: هرگز کالایی را قبل از تبلیغ آن خریداری نکنید.

چرا پول خوب خود را برای خرید محصولی هدر می دهید که می دانید اینهمه درآمد کسب خواهد کرد؟ همانطور که در بالا ذکر شد: اعضای لیست شما آن را نمی خوانند ، پس چرا باید آن را بخوانید؟ اگر این کار را انجام ندهید ، اگر جلو بروید و آن را بخرید ، بیشتر شبیه پرتاب پول از پنجره های قطار در حال اجرا خواهد بود.

3: سایت های جعلی بررسی ایجاد کنید و فقط موارد خوب در مورد محصول را به مردم بگویید.

از آنجا که شما هرگز این محصول را خریداری نکرده اید ، مطمئناً یک سایت بررسی جعلی ایجاد خواهید کرد. این آسان است شما به صفحه فروش محصول رفته و تمام نقاط گلوله را از آن کپی می کنید. هرچه سر و صدا بیشتر باشد بهتر است. اگر متوجه شدید که مشکلی در این محصول وجود دارد ، به خوانندگان خود اجازه ندهید در مورد آن اطلاعاتی کسب کنند. از این گذشته ، هیچ کس نمی گوید موظف است این را بداند.

4: نتایج باورنکردنی ایجاد کنید.

وقتی کالای جدیدی ظاهر می شود و ادعا می کند که می تواند به افراد کمک کند 100 دلار در هفته بدست آورند ، در صورت تأیید خشن ، می توانید فروش بیشتری داشته باشید. به مردم بگویید که چگونه در اولین ساعت پس از خرید 500 دلار درآمد کسب کرده اید [cough] محصول تقریباً خریداری شده است. آنها باور می کنند و شما را می خرند و شما درآمد کسب خواهید کرد.

5: راه خود را در صفحه اصلی خود کپی و پیست کنید.

مثل اسب عرق نکنید ، صفحه ای را ایجاد کنید که قرار است مشتری را بخورد و آن را مانند یک رابطه عاشقانه جذب کنید. ایجاد صفحه فرود به همان راحتی تراشیدن با تبر است. شما متن را از صفحه فروش کپی کرده و به ترتیب دیگری در صفحه خود جای گذاری می کنید. به هر حال هیچ کس صفحات فروش را نمی خواند ، پس چرا وقت خود را در صفحه اصلی تلف می کنید؟

اکنون ، موارد فوق باید حداقل شروع شود. البته ، مانند تمام ایده های کسب درآمد در اینترنت ، روش های نادرستی برای انجام کارها وجود دارد و راه های درست وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا