دنیای وب

ایده های برتر تجاری در خانه – 3 راه برای ایجاد بک لینک به یک وب سایت

اگر می خواهید صفحات وب سایت شما در برخی موتورهای جستجو رتبه بسیار بالایی داشته باشد ، باید لینک دهنده های سایت خود را افزایش دهید. برخی از بهترین راهکارهایی که باید در نظر بگیرید بازاریابی مقاله ، ارسال راهنما و ارسال آن به انجمن است.

مقالات خود را ارسال کنید

مقاله بازاریابی ایده اصلی کسب و کار برای ایجاد لینک های وب سایت شما است. مقالات محتوای عالی هستند که صفحات وب شما را در موتورهای جستجو بالاتر می کند. شما باید این کار را به بهترین شکل مرتبا یا هفتگی انجام دهید. بازاریابی مقاله می تواند باعث افزایش ترافیک وب سایت شما شود. اگر مقالات خود را در رده های مربوطه در وب سایت های الکترونیکی یا بازاریابی مقاله قرار دهید ، می توانید بک لینک های بسیاری را به وب سایت خود بدست آورید.

توصیه می کنیم برای موفقیت طولانی مدت در کسب و کار خود در وب سایت ، این مقاله را به بازار عرضه کنید. شما می توانید این کار را به صورت خودکار انجام دهید. این فرایند اجازه دادن به سایت ارسال مقاله است تا مقالات خود را در وب سایت های بیشتری توزیع کند. این باعث می شود صفحات شغلی شما به صورت آنلاین در وب سایت های سطح بالا قرار بگیرند ، و با لینک های بیشتری که به وب سایت شما نشان می دهند وب سایت شما افزایش می یابد.

صفحات وب خود را به دایرکتوری های تجارت آنلاین ارسال کنید

ایده دیگر برای مشاغل خانگی ارسال صفحات وب مشاغل خانگی به دایرکتوری های تجارت آنلاین برای ایجاد بک لینک است. اگر تنها علاقه های شما به پیوندهای یک طرفه دسترسی دارند ، باید آن سایتهایی را جستجو کنید که پیوند یک طرفه به شما می دهند. برای به دست آوردن یک لینک صفحه خاص ، ممکن است لازم باشد با صاحبان وب سایت تماس بگیرید. همچنین می توانید این کارها را با سایت های ارسال دایرکتوری خودکار کنید.

ارسال وب سایت خود به دایرکتوری آنلاین ایده ای مناسب برای بهترین کارهای خانه برای نتایج طولانی مدت است. اگر بودجه شما کم است ، می توانید کار را به صورت دستی انجام دهید و مجبور خواهید بود که مرتباً آن را انجام دهید. ممکن است توضیحات سایت شما در بسیاری از دایرکتوری های آنلاین ارائه شود مدت زمان زیادی طول می کشد. بنابراین ، شما باید روی انجام برخی از این کارها با استفاده از سرویس اتوماسیون تمرکز کنید.

ارسال به انجمن های مرتبط

ایده دیگر برای مشاغل اصلی در منزل ، ارسال لینک شما در وب سایتهای مربوطه است. شما می توانید برخی از بازدید کنندگان و بک گراندهای منحصر به فرد را ایجاد کنید ، با توجه به اینکه درست کار می کنید. شاید بدانید که این انجمن برای همه چشم اندازهای مشاغل آنلاین ضروری است و منافع طولانی مدت نیز دارد. شما باید قبل از اینکه پیوندها و تبلیغات را در نظر بگیرید ، یک شبکه خوب با همه انجمن های فعال ایجاد کنید. شما می توانید لینک یا وبلاگ خود را در برخی از انجمن ها ارسال کنید و به این ترتیب شروع به دریافت لینک های یک طرفه می کنید.

شما باید به صورت آنلاین جستجو کرده و در انجمن های مربوط به مشاغل خانگی مستقر در خانه خود ثبت نام کنید. هرچه پیشنهادات شما اصیل تر باشد ، ترافیک شما بهتر می شود. با دعوت از اعضای دیگر می توانید بازدید کنندگان را از این انجمن بدست آورید تا محصول جدید یا ایده های تجاری خود را بررسی کنند. در بعضی از انجمن ها ، فرصت های شریک زندگی یا JV با اعضای دیگر وجود دارد. این یک روش تبلیغاتی خوب است که باعث ایجاد بک لینک به وب سایت شما می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا