دنیای وب

ایده های خلاقانه برای بازاریابی اینترنتی

شاید عجیب به نظر برسد که خلاقیت در هر شکل از بازاریابی نقش دارد. بازاریابی ، صرفاً در مورد فروش محصولات یا خدمات به مشتریان برای پول است. چگونه می توان این فعالیت واقع گرایانه جنبه خلاقانه ای داشت؟ در حقیقت ، خلاقیت نقش اساسی در تجارت ، به ویژه در زمینه بازاریابی اینترنتی دارد. دفتر مدیر اجرایی خلاقیت را اینگونه تعریف می کند: برای ایجاد چیزی از تخیل یا ایده های اصلی استفاده کنید ؛ خلاقیت: اگر با روش های بازاریابی اینترنتی آشنا باشید ، با توجه به این تعریف ، جنبه خلاقیت تجارت کاملاً مشخص می شود.

سه کلمه مهم در تعریف بالا آمده است یک “تخیل” اصلی. و خلاقیت “. می خواهم بگویم که این سه مورد در بازاریابی خلاق اینترنتی بسیار مهم هستند. بخش کوچکی از تجارت ، خرید و فروش ممکن است حاوی خلاقیت زیادی نباشد اما روندی که به طور قطع منجر به معامله می شود. مشاغل آنلاین بسیاری از هنرهای خلاقانه را نیز شامل می شود ، نه تنها یک. بنابراین ، بگذارید توجه شما را به برخی از ایده های خلاقانه برای بازاریابی آنلاین جلب کنم.

هنرهای تجسمی از جهات مختلفی نقش دارند. طراحی وب سایت جنبه ای بسیار مهم برای هرگونه حضور آنلاین است. این پنجره فروشگاه است. یک وب سایت خوب از بازدید کنندگان استقبال می کند ، و به طور ایده آل آنها را برای حداقل چند دقیقه مشغول نگه دارد. ما امیدواریم که این امر باعث شود تا آنها به محصولات و خدمات ارائه شده نگاهی بیندازند و به آنها انگیزه دهند تا همه خریدهای مهم یا ثبت نام را انجام دهند.

محصولات تغییر مارک مجاز دارای مجوز نیز به آثار هنری خلاقانه نیاز دارند. با یک استراتژی تغییر مارک ، بازاریاب می تواند محصولی را ارائه دهد که در نسخه ای بی نظیر قرار داشته باشد ، درست مثل سوپر مارکت ها با مارک های خاص خود. اینها فقط محصولات فعلی هستند که برچسب ها و خرده فروشان خود را تحمل می کنند. بازاریابان اینترنتی محصولات خود را با ظاهری کاملاً جدید ساخته اند.

نوشتن یک نامه فروش خوب و کارآمد یک نوع هنری است. شاید در مورد این موضوع بیشتر از هر جنبه دیگری از بازاریابی اینترنتی وجود داشته باشد. این نوشتن خلاق از نوع بسیار تخصصی است. یک پیام فروش خوب باعث برانگیختن خوانندگان ، الهام بخش خوانندگان ، مشترک شدن و سرگرمی خوانندگان خواهد شد. اگر می توانید خواننده را درگیر نوشتن متن های خود تا پایان پیام خود بدون اینکه حواس پرت شود ، در فرصت خوبی برای فروش قرار دهید. این نیاز به تخیل و فناوری دارد.

بارها و بارها در اداره یک تجارت آنلاین که نوشتن تبلیغات اهمیت پیدا می کند ، وجود دارد. Copywriting اصطلاحی است که توسط فرهنگ لغت استفاده می شود “تبلیغات متنی یا مطالب تبلیغاتی.” بنابراین ، جدا از نامه فروش و محتوای وب سایت ، ما باید در نوشتن ایمیل ، خبرنامه ها ، مقالات تبلیغاتی ، کتاب های الکترونیکی ، گزارش ها و غیره به همان اندازه خلاق باشیم.

خلاقیت تخصصی تر در ارائه نمایش های ویدئویی برای وب سایت ها و سایر مواد تبلیغاتی است. این فیلم ها در دو سال گذشته یا بیشتر از این محبوب تر شده اند. تولید این مهارت ها به مجموعه دیگری از مهارت های خلاقانه نیاز دارد ، اگرچه برخی از برنامه هایی که هم اکنون در دسترس است می توانند به راحتی جنبه های فنی موجود در اتاق استراحت در خانه را برطرف کنند. بنابراین ، تعدادی از ایده ها و مهارت های خلاقانه در زمینه بازاریابی اینترنتی وجود دارد که می تواند هر شغلی را به میزان قابل توجهی رونق ببخشد.

اگر احساس کردید که نیستید ‘خلاق’ کسی و من با بعضی از آنها خواهم جنگید ، اگر تمام آنچه در اینجا نوشتم ، ناامید نشوید. با استفاده از چنین شرکت های آنلاین مانند “پنجر” یا حتی برای کار کردن شما می توانید متخصصانی را پیدا کنید که بتوانند همه کارها را برای شما انجام دهند – و حتی هزینه بازو و پا را نیز برای شما نخواهد داشت!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا