دنیای وب

ایده های مشاغل خانگی در اینترنت – 5 مرحله مهم برای شروع کار خود در اینترنت

هنگام شروع جستجوی ایده های مشاغل خانگی به صورت آنلاین موارد زیر را در خاطر داشته باشید:

بعد از خواندن مقاله ها و تماشای فیلم ها در مورد بازاریابی اینترنتی ، من مطمئن هستم که از اینکه چگونه اینترنت را به سریعترین مدل کسب و کار در تاریخ تبدیل کنید برای ایجاد میلیونرهای بسیاری ، هیجان زده اید.

هنگام ورود به دنیای بازاریابی آنلاین ، باید به یاد داشته باشید که صاحب یک تجارت هستید. قبل از شروع تجارت آنلاین خود باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

مکان خود را بیابید – هرکسی در اینترنت و هر زمان که باشد ، به سرعت اهمیت ایجاد طاقچه را درک می کند. مکان مناسب را می توان به عنوان یک بخش بسیار هدفمند از بازار تعریف کرد.

بگذارید مثالی برای شما بگذارم: شخصی در Google برای کاهش وزن جستجو می کند و با 7520000 مرجع در دسترس است. برای کمک به محدود کردن جستجوی نیازهای دقیق آنها ، موتور جستجو می تواند “تمرینات چربی سوزی” (34.100 مراجع) ، “برنامه های کاهش وزن” یا “مکمل های کاهش وزن” را تایپ کند …

برای این که فرد دقیقاً آنچه را می خواهد پیدا کند ، باید نتیجه دلخواه خود را بنویسد.

بنابراین برای یافتن یا توسعه مکانی ، باید نتیجه مورد نظر مخاطبان خود را در اسرع وقت برای محصول یا خدمات خود هدف گذاری کنید.

کسانی که در بازاریابی اینترنتی جدید شروع به کار می کنند از جایی که جالب تر می دانند شروع می کنند. به اطراف خانه خود بنگرید و ببینید آنچه را در طول سالها جمع آوری کرده اید. قفسه کتاب یا حتی اشتراک های مجله خود را بررسی کنید و به آنچه برای شما مهم است تمرکز کنید. بودجه – هر چه قیمت باشد ، سعی کنید فقط برای پولدار شدن سریع شکسته نشوید. مطمئن باشید تمام هزینه های خود و مبلغی را که در هر ماه به دست می آورید ، پیگیری می کنید. قبل از شروع هر کاری ، اطمینان حاصل کنید که می توانید 6 تا 18 ماه از نظر مالی بمانید. اکثر شرکت ها حدود 18 ماه زمان دارند تا واقعاً کار خود را شروع کنند و سود خود را از سرمایه گذاری خود در وقت و پول بازپس گیرند.

پیگیری هزینه های شما هنگام صحبت از زمان مالیات ، سردرد زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر هزینه های مربوط به مشاغل خود را دارید ، می توانید از آن برای کاهش میزان مخارج مالیاتی که باید در پایان سال بپردازید استفاده کنید.

مالیات ها و حمایت های قانونی – خوب ، من می خواهم یک هشدار عادلانه به شما بدهم ، من حرفه ای حقوقی یا مالیاتی نیستم و در تلویزیون بازی نمی کنم. حالا که این را فهمیدید ، بگذارید آنچه را که می دانم برای شما تعریف کنم.

از رتبه بندی های خود محافظت کنید! لطفاً برای محافظت از خود به این تماس پاسخ دهید. اگر اینگونه نباشید ، در دنیایی مملو از مشکلات وقتی شخصی بی پروا تصمیم می گیرد که او عادلانه ای را که در آن کار انجام می دهید دوست ندارد.

وكیل خود را درست كنید و بهترین و بیشتر از دوستانتان در هنگام توسعه و حمایت از شغل خود به حساب بیاورید. باور کنید ، این باعث اضطراب زیادی در اواخر شب می شود.

در حقیقت ، دوست من خوزه اکونومیست می گوید: “شما باید قبل از پیشخدمت به وکیل و حسابدار خود اطلاع دهید زیرا آنها بیشترین پول را به شما می دهند.”

من موافقم که حسابدار شما به شما نشان دهد که چگونه می توانید گوشه هایی را بطور قانونی برش دهید تا بتوانید پول سخت گیر خود را حفظ کنید و وکیل شما به شما نشان می دهد که چگونه از آن محافظت کنید.

توسعه وب سایت ها (بازدید کنندگان) – این مطلب را کوتاه و زیبا نگه می دارم زیرا در مقاله بعدی به جزئیات مربوط به این مؤلفه مهم تجارت اینترنتی شما خواهم پرداخت. هنگام ایجاد وب سایت برای شغل خود ، گزینه های زیادی دارید.

HTML را بیاموزید – این بسیار توصیه می شود زیرا وقتی می خواهید تغییری ایجاد کنید ، لازم نیست منتظر این باشید که مدیر وب سایت چنین کاری را انجام دهد.

گزینه های بسیاری برای انتخاب وب سایت های خود وجود دارد.

کلاس کالج جامعه در HTML

برای آموزش HTML به جستجوی شما لوله بپردازید

یک برنامه ایجاد صفحه وب خریداری کنید

استخدام یک مدیر وب سایت – با جستجوی سایتهایی مانند Elance.com می توانید یک مدیر وب سایت را با کمی پول در جیب خود استخدام کنید.

برنامه بازاریابی – چگونه می خواهید به بازاریابی خود نزدیک شوید؟ با گزینه های بسیار زیاد نمی توانید اشتباه کنید؟ توصیه من این است که یکی را انتخاب کنید و واقعاً خوب باشید. لیست زیر به هیچ وجه جامع نیست:

Affiliate Driven – محصولی را ایجاد کنید که بتواند به دیگران فروخته شود و همچنین به آنها اجازه دهد محصول را به بازار عرضه کنند و کمیسیونی برای فروش محصولات به آنها اختصاص دهند.

بازاریابی ویروسی – می توانید محصولی مانند کتاب الکترونیکی بسازید و آن را برای توزیع رایگان به دیگران بدهید. این کتاب الکترونیکی ویژه باید دارای پیوندهایی باشد که باعث ترافیک وب سایت شما شده و فرصت های بیشتری برای فروش محصول شما فراهم می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا