دنیای وب

ایده های کارآفرینی

دنیا پر از نیاز است. نیاز اساس کار است. ارگو ، دنیا پر از شغل است. این تشبیه صحیح است زیرا محصولات و خدمات معمولاً برای پاسخگویی به نیازهای خاص اجتماعی ایجاد می شوند. غذا ، سرپناه ، امنیت ، آسایش و اوقات فراغت – اینها نیازهایی هستند که به طور کلی شناخته می شوند و نیازهای کارآفرینان باتجربه را برآورده می کنند. شاید به همین دلیل است که تعداد زیادی رستوران ، فروشگاه ، آپارتمان اجاره ای ، خانه ، آژانس های امنیتی ، اسپا و کلوپ در جوامع در سراسر جهان وجود دارد. اگر شما یک کارآفرین اولین بار هستید که می خواهید در دنیای تجارت نفوذ کنید ، باید از ایده های نوآورانه کارآفرینی ما بهره ببرید. در غیر این صورت ، توسط رقبای برتر باتلاق می شود.

بسیاری از این کارآفرینان با سابقه با ایده های منحصر به فرد تجاری در صنعت اثری برجای گذاشته اند. آنها حتی به دنبال ارضای نیازهایی بودند که مردم آنها را تشخیص نداده بودند. معاشرت و اطلاعات خواسته های بشری است که به برخی از افراد نابغه امکان دسترسی به دلارهای بزرگ را داده است. فیس بوک و یوتیوب ایده های پیشگامی در زمینه کارآفرینی هستند ، که جرات کرده اند مفهوم کارآفرینی مدرن را دوباره تعریف کنند.

صادقانه بگویم ، گذر از آنچه این جوانان صنعتگر بدست آورده اند دشوار است. اما کارآفرینان جاه طلب نیازی به دلسرد شدن از دست دادن ندارند. در اینجا چند پیشنهاد تجاری خلاقانه آورده شده است که ممکن است این گزینه را با انتخاب های خوب به شما ارائه دهد.

1. بهینه سازی موتور جستجو و طراحی وب
با توجه به محبوبیت استفاده از اینترنت و ظهور مشاغل اینترنتی که می خواهند آنها را در موتورهای جستجو مورد توجه قرار دهند ، این خدمات قطعاً سودآور خواهند بود. این کار را می توان به صورت پروژه ای انجام داد تا مجبور نشوید در درازمدت به چیزی متعهد شوید. در حین مدیریت چنین شغلی حتی می توانید شغل دیگری را نیز در اختیار داشته باشید. علاوه بر این ، منابع جستجوگرها و طراحی وب 50٪ رایگان است و ابزارهایی که برای این کار استفاده می کنید می توانند بصورت ماهانه پرداخت شوند. نکته منفی این است که شما باید یاد بگیرید. بهینه سازی موتور جستجو و طراحی وب پیچیده نیست. اما در ابتدا برای سرمایه گذاری به زمان نیاز دارند. کاری که برخی از کارآفرینان خردسال انجام می دهند این است که به عنوان واسطه ای برای درخواست های جستجوگرها و طراحی وب فعالیت می کنند و وظایف خود را به متخصصان ارزان قیمت اما توانایی فیلیپینی یا هندی واگذار می کنند.

2. ارائه هر گونه خدمات
امروزه مردم بسیار شلوغ هستند و وقت کافی برای انجام مشاغل ندارند. اجرای هر سرویس ارائه خدمات سودآوری دارد ، زیرا شما قادر خواهید بود با همان نیاز – تحویل سریع و کارآمد کالا – به بازار بزرگی پاسخ دهید. شما می توانید با یک مالک استودیو قرارداد ببندید که می خواهد تصاویر مهم را به یک ایستگاه تلویزیونی در آن طرف شهر تحویل دهد. یا مادری که می خواهد ظرف یک ساعت یا کمتر پسرش پس از ظهر ناهار را برای او بیاورد. یا یک تاجر می خواهد برای مشتری که در طول روز در شهر دیگری زندگی می کند هدیه بفرستد. نکات منفی عبارتند از: به مقدار زیادی سرمایه احتیاج دارد و اینکه شما رقبایی تاسیس کرده اید که به اینترنت و نامه معروف هستند. اشتراک اطلاعات از طریق ایمیل ها و پوشه های مشترک سریع و کم هزینه است. و پیک ها اساساً خدمات یکسانی را ارائه می دهند. شما فقط این مزیت را دارید که در زایمان متزلزل نیستید.

3. سازماندهی رویدادها
این یک کار سرگرم کننده است که تمام جنبه های کارآفرین بودن ، از بازاریابی گرفته تا برنامه ریزی تا بودجه بندی و اجرا را به چالش می کشد. می توانید به عروسی ها ، مهمانی های شرکتی ، تولد ، تعطیلات و غیره پذیرایی کنید. شما می توانید ضمن پیگیری این سرویس ، شبکه خود را گسترش دهید. و برخلاف ایده های قبلی کارآفرینی ، شما سرمایه ای نخواهید گذاشت. این فقط شهرت خوبی پیدا کرد و تلاش کرد. می توانید از کوچک شروع کنید. با یک دوست شروع کنید. پول او را بگیرید ، آن را عاقلانه خرج کنید و رضایت بالایی کسب کنید. بازاریابی اساس انتقال گفتار است. اگر خوب کار کنید ، در کمترین زمان تعداد زیادی طرفدار خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا