دنیای وب

ایده های MLM – یک دلیل اجتناب ناپذیر از شکست بیش از حد

پس از بررسی دقیق تجربیاتم در صنعت MLM و بررسی موفقیت ها و شکست هایم، متوجه شدم که دامی وجود دارد که تقریبا 99 درصد متخصصان بازاریابی شبکه ای با آن روبرو هستند که منجر به شکست های زیادی در این صنعت می شود، بنابراین حتی نباید چنین باشد. مجاز. آزی. پس از بررسی بسیاری از مشاغل حرفه ای MLM، متوجه شدم که این شکست به طور خود به خودی در تجارت آنها ظاهر می شود، بدون اطلاع توزیع کننده. اشتباه بزرگ!

این بررسی MLM نه تنها با جزئیات توضیح می دهد که شکست اجتناب ناپذیر چیست، بلکه به عنوان رهبر 3٪ در صنعت بازاریابی شبکه ای، دقیقا می دانم که برای جلوگیری از این شکست باید چه کاری انجام دهید. همچنین به طور کامل توضیح داده شده است.

در هر شرکت MLM نکته ای وجود دارد که به نتایج نگاه می کند و استخدام را متوقف می کند. یا به دلیل رد شدن زیاد از استخدام منصرف می شوند، توسط دوستان و خانواده مورد تمسخر قرار می گیرند و شروع به ناامیدی می کنند یا بدتر از آن، با موفقیت اندکی که به عنوان توزیع کننده MLM کسب کرده اند، راحت می شوند. من این رویکرد مدیریت خرد را “آسایش” می نامم.

آیا در حالت مدیریت خرد هستید؟

در اینجا دو سوال وجود دارد که باید از خودم بپرسم:

1. آخرین باری که از یک توزیع کننده جدید پشتیبانی کردم چه زمانی بود؟

2. و مهمتر از آن، آخرین باری که با کسی در مورد کسب و کارم یا چیزی در مورد کسب و کارم صحبت کردم کی بود؟

چرا بسیاری از MLM ها استخدام را متوقف می کنند؟ من متوجه شدم که 99٪ صنعت MLM از تکنیک های قدیمی، قدیمی، توسعه نیافته، بازاریابی و بازاریابی استفاده می کند که کودکان 5 ساله می توانند خواندن آنها را بیاموزند. یافتن دوستان و خانواده کار نمی کند، و این شامل افزودن دوستان زیادی به سایت های رسانه های اجتماعی و تلاش برای فروش فرصت های خود به آنها است.

بسیاری از نمایندگان MLM عادات بازاریابی «بی‌آموزه» خود را به سایت‌هایی مانند فیس‌بوک می‌آورند و به سختی نتایجی را می‌بینند، که منجر به ناامیدی می‌شود، که منجر به توقف استخدام می‌شود، که در نهایت منجر به رویکرد مدیریت خرد یا حق ما برای ترک شرکت می‌شود.

اگر فقط کارشناسان MLM وقت بگذارند تا به طور کامل تجارت خود را تجزیه و تحلیل و تقویت کنند، روند شکست و ناامیدی را که صنعت MLM به طور کلی دارد و چگونه می توانند از آن دور شوند را مشاهده می کردند.

چگونه بر علت اجتناب ناپذیر خود تخریبی 99 درصدی در این صنعت غلبه می کنید؟

اگر مصمم به موفقیت در صنعت MLM هستید، پیشنهاد من این است که روی آموزش‌های ذهن‌آگاهی و بازاریابی سرمایه‌گذاری کنید: ذهنیت، برای کمک به درک خود و ذهن مشتریانتان، بازاریابی برای کمک به درک نحوه توزیع مؤثر. مشخصات مشتری شما

نکته اینجاست، اگر شما در یک کسب و کار MLM هستید، هیچ چیز دیگری برای انجام دادن وجود ندارد، و اگر در حال انجام تجارت هستید، سقوط خواهید کرد. به همین دلیل مجبور شدم از لباس موفقیتم خلاص شوم. بی ارزش بود در نهایت شما کارمند فرصت MLM خود می شوید. اگر از روش‌های درست و «انجیلی» توسط بزرگترین بازاریاب‌های تاریخ برای اصلاح کامل عادات بازاریابی بالقوه بی‌سواد و خود تخریب‌گر خود استفاده نمی‌کنید، باید موفقیت بازاریابی شبکه‌ای را به دقت در نظر بگیرید و با مفهوم شکست راحت باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا