دنیای وب

ایمیل مارکتینگ – از خارج شدن از پوشه اسپم خودداری کنید

با انواع روش های مختلفی که می توانید محصول یا خدمات خود را در آن بازاریابی کنید ، یکی از بهترین راه ها برای این کار داشتن ایمیل خوب و قدیمی است. این یک روش عالی برای بازاریابی بدون صرف هزینه های زیاد و پیگیری مخاطبان هدف خود است. اما اغلب اوقات ، اکثر ایمیل ها به سادگی منتقل می شوند و نادیده گرفته می شوند ، و ما در انتها در اینترنت با خلأ روبرو می شویم. با این نکات متوجه خواهید شد که تعداد مشتریان شما افزایش می یابد و مشترکان بیشتری خواهید داشت.

1. اشتراک در ایمیل ها را آسان کنید – ممکن است خسته کننده به نظر برسد ، اما به داشتن فرم مشترک در همه جا ممکن کمک می کند. اگر وبلاگ دارید ، آن را در آنجا ارسال کنید. اگر وب سایتی را اجرا می کنید ، آن را در انتهای هر صفحه ممکن قرار دهید. اگر گروه های رسانه های اجتماعی را اداره می کنید ، هرجا که می توانید پیوندهای مراجعه و ثبت نام دارید. اگر دسترسی ندارید ، افراد ثبت نام نخواهند کرد و اگر ثبت نام مشکل باشد ، تجارت شما به طور واضح با مشتری پیشرفت نخواهد کرد.

2. تسهیلات لغو اشتراک – اگر اشتراك را تسهیل كنید ، لغو اشتراك برای مشتریان نیز به همین راحتی است. اگر مشتری ها تصمیم گرفتند که دیگر خدمات شما را نمی خواهند ، برداشتن را برای آنها دشوار نکنید. ممکن است احساس کنید که مکالمه را کوتاه می کنید ، اما اگر ایمیل های شما به عنوان اسپم گزارش شده باشد فقط به این دلیل که مشتری نمی تواند اشتراکتان را لغو کند ، این موضوع در آینده مشاغل شما را بیشتر روشن می کند.

3. اطمینان حاصل کنید که مشترکان شما می دانند چه انتظاری می توانند داشته باشند – چه شما یک وبلاگ یا یک شرکت اداره می کنید ، همیشه مهم است که مشترکان شما دقیقاً بدانند که چه انتظاری دارند. هنگامی که مشترک دریافت می کنید ، ارسال ایمیل خوش آمد گویی می تواند مفید باشد. این اطمینان می دهد که آنها از آنچه درگیر آن هستند آگاه هستند. اگر به طور خاص محصولات کودک را بازاریابی می کنید ، هنگام ثبت نام برای افراد ، این مورد را توضیح دهید. اگر دائماً چیزهای مشابه مداوم در حال ارسال باشد ، مشتریان ثبت نام نمی کنند ، بنابراین مطمئن شوید که هر از چندگاهی آنها را با هم مخلوط می کنید ، اما آنها را نگه دارید تا مشتریان شما بدانند که به دنبال چه چیزی هستند.

4. آن را مناسب برای موبایل قرار دهید – این توصیه باید باشد. آمار نشان می دهد که بیش از 60 درصد ایمیل ها از طریق دستگاه های تلفن همراه ، از جمله تلفن های هوشمند و تبلت ها اداره می شوند. اگر ایمیل های شما سازگار با دستگاه باشد ، مشتری شما در حال حاضر بسیار بیشتر از حد انتظار است. اگر ایمیل های شما برای این نوع دستگاه ها بهینه نشده باشد ، به احتمال زیاد تعداد مشترکان خود را از دست خواهید داد و تعداد مشتری ها را با حاشیه کاهش می دهید.

5- تشویق مشتریان برای پاسخگویی – عمدتا بر خلاف نامه قدیمی کاغذی ، ایمیل فرصتی عالی برای گشودن جهانی از گفتگوهای معنی دار بین دو طرف فراهم می کند. این امر می تواند منجر به خرید یک مشترک ارزشمندتر و در برخی موارد شرکای تجاری شود. شما فقط باید ایمیل های خود را همراه با اطلاعات بارگذاری کنید و گاهی اوقات آنها را کمی خسته کننده ارسال کنید ، بنابراین خواندن ایمیل های خود را سرگرم کننده و سرگرم کننده کنید ، به احتمال زیاد شخص دیگری را امن کنید تا آنها را برای بازاریابی به لیست مشتری خود اضافه کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا