دنیای وب

اینترنت – اکنون این سرگرمی است

اینترنت اکنون سرچشمه همه چیز از سرگرمی خالص تا اخبار دقیق برای شهروند خصوصی است ، اما همیشه اینطور نبود. در حقیقت ، در اوایل اینترنت (حتی قبل از این که این اسم را به دنیا آورد) ، در استفاده از آن بسیار محدود بود و هیچ کس جرأت پیشنهاد این استفاده را برای هر چیز بی اهمیتی نداشت. در ابتدا اینترنت در اوایل دهه 1960 به عنوان روشی برای امکان دسترسی چند رایانه به اطلاعات برای تحقیق و توسعه در جوامع علمی و نظامی تصور می شد.

در سال 1970 ، بسیاری از دانشگاه های بزرگ دارای ابر رایانه هایی بودند که اطلاعات را بین گروه های تحقیقاتی و کتابخانه ها به اشتراک می گذارند و همچنین می توانند یک ایمیل اولیه را مبادله کنند. افزایش اطلاعات به روشی برای فهرست بندی و ساماندهی اطلاعات نیاز داشت که در نهایت منجر به کدهای ساده تر ، ابر متن و سهولت استفاده در دهه 1980 شد. در ابتدا دولت بودجه توسعه اینترنت را تأمین می کرد ، بنابراین استفاده از تجارت ممنوع بود مگر اینکه مستقیم با تحقیقات یا آموزش ارتباط داشته باشد.

همه چیز در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 تغییر کرد ، هنگامی که شبکه های تجاری مستقل در پاسخ به سهولت استفاده و رایانه های کوچکتر و ارزانتر برای استفاده در دفتر و منازل ایجاد شدند. از آنجا که این شبکه های تجاری مستقل می توانند هزینه های اتصال به اینترنت خود را بپردازند ، می توانند به یکدیگر هدایت شوند و “ستون فقرات” دولت را دور بزنند. تا سال 1995 ، شبکه جهانی اینترنت کاملاً جابجا شده بود و دولت در اینترنت از تجارت خارج بود.

انتظار می رود ، به محض اینکه اینترنت برای عموم آزاد شود ، افراد ظاهر آن را تغییر دهند. افراد بیش از راهی برای انجام تجارت یا انجام امور بانکی خود می خواستند ، اگرچه این برنامه های عملی قطعاً محبوب بودند. اینترنت امروز بیش از هر چیز اطلاعات و سهولت بیشتری را برای کاربران خانگی فراهم می کند.

صنعت سرگرمی با توزیع تریلرهای فیلم ، تیزرهایی برای انتشار زودهنگام کتابهای جدید و تصاویر مطبوعاتی زیادی برای طرفداران همیشه علاقه مند ، به سرعت روی باند اینترنت حرکت کرده است. آنها وب سایتهای کاملی ایجاد می کنند که نه تنها به شبکه ها بلکه به فیلم ها و نمایش های تلویزیونی خاص و حتی شخصیت های داستانی خاص اختصاص می یابد. امروزه بسیاری از برنامه های تلویزیونی دارای سایت های آینه ای هستند که ویژگی های خاصی را منعکس می کنند که به تجربه بیننده می افزاید. به عنوان مثال ، اگر نمایش “راهب” را در شبکه ایالات متحده دوست دارید ، می توانید بازی های مربوط به ویژگی های شخصیت ها را انجام دهید ، در قسمت های قبلی آزمونها را بگیرید و برای برنده شدن جوایز یا مسابقه ها وارد مسابقه شوید یا اطلاعات بیشتری در مورد کاراکترها برای تقویت لذت بردن از این نمایش کسب کنید. این بازاریابی هوشمندانه است.

در یک شرایط کاملا متفاوت ، اینترنت سرگرمی ها را از انواع دیگر به خانه آورده بود که افراد قبلاً مجبور بودند به آن بروند و نه راه دیگر. پوکر ، بازی های آنلاین و پخش ویدئویی قابل بارگیری به این معنی است که می توانید بدون ترک خانه از 24/7 لذت ببرید. کاربران می توانند چند دست بازی کنند یا وارد مسابقات شوند. مسابقات در هر زمان و در سراسر جهان برگزار می شود. حتی می توانید با بارگیری آن در رایانه خود بازی کلاسیک pinball را انجام دهید.

در حقیقت ، با اجازه دادن به افراد برای آپلود عکس ها و فیلم های خود در جهان می توانند چهره سرگرمی را به طور چشمگیری تغییر دهند و حتی فیلم های خود را بنویسند و ویرایش کنند. اینترنت ما را به لطف یوتیوب ، فلیکر و برنامه های دیگر ، همه فیلمبرداران فیلمبردار و آماتور با مخاطبان بالقوه میلیون ها نفر ساخته است. اینترنت نه تنها سرگرمی 24/7 را در اختیار ما قرار می دهد بلکه به ما امکان می دهد سرگرمی هایی که انجام داده ایم به جهانیان ارائه دهیم. کلیپی از این نظرسنجی شگفت انگیز را که در آخرین سفر اسکی خود در دامنه ها انجام داده اید ، بارگیری کنید و از سرعتی که توسط میلیون ها بیننده سرگرم می شوید شگفت زده خواهید شد.

برخی از محبوب ترین وب سایت های اینترنتی سایت های بحث و گفتگوی افراد مشهور هستند. این طبیعت انسانی در دنیای پرخاشگرای امروزی است ، وقتی همه ما هر روز از ساعت کار رایانه خود هیجان زده می شویم تا بتوانیم از این طریق درآمد کسب کنیم ، می خواهیم برای چند دقیقه روی سایت شایعات کلیک کنیم و ببینیم که “نیمه دیگر” چگونه زندگی می کند. این اخبار سرگرمی بی ضرر است که به ما اطمینان می دهد که زندگی چندان بد نیست ، و ما در مورد بررسی عکس ها احساس گناه می کنیم.

اینترنت با رضایت بسیار فوری در نوک انگشتان ما ، سرگرمی را برای همیشه تغییر داده است. با اینترنت تقریباً در هر خانه ، دیگر نمی توانید احساس کنید که کاری برای انجام این کار وجود ندارد. از این گذشته ، همیشه فقط با یک کلیک چیز سرگرم کننده وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا