دنیای وب

اینکه چرا ایجاد یک کسب و کار موفق به بازاریابی مداوم بستگی دارد

کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید

اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟

این چیزی است که من فکر می کنم … گناهکار!

از قضا، ما می دانیم که در اعماق وجودمان اهمیت فروش مستمر کسب و کار خود را می دانیم، اما بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل به این وعده عمل نمی کنند.

چه چیزی ما را از فروش منظم باز می دارد؟

چرا بازاریابی ناسازگار به اعتبار ما آسیب می زند؟

چگونه می‌توانیم برنامه‌ای را برای تسهیل بازاریابی مداوم اجرا کنیم؟

این مقاله به هر یک از این سوالات پاسخ می دهد و به شما کمک می کند تا در فروش کسب و کار خود بهتر حرکت کنید.

کاری که کسب و کار شما انجام نمی دهد – خود ارزیابی

چه تعداد از این فعالیت های تجاری ورودی به طور منظم در شرکت شما انجام نمی شود؟

  • پست های روزانه در شبکه های اجتماعی

  • پست های هفتگی وبلاگ

  • یک یا دو هفته در ماه روزنامه

  • ویدیوی یوتیوب

  • پست کنید و در گروه های لینکدین و فیسبوک شرکت کنید

یا این ها تلاش های بازاریابی ارزشمند دیگری هستند که باعث شناخت برند شما و بهبود کسب و کار شما می شوند؟

  • ارتباطات و ارتباطات شبکه ای

  • در مورد سایر پست های وبلاگ نظر دهید

  • اشتراک و تبلیغ پادکست ها و وبینارها

  • سرنخ فروش را دنبال کنید

اگر نمی توانید کاری را انجام دهید، پول را روی میز می گذارید. چرا این کار رو با خودمون می کنیم؟

دروغ بزرگی که به خود می گوییم چرا مرتب نمی فروشیم

  • نمیدونم چی بنویسم مسلماً، نگاه کردن به صفحه خالی کامپیوتر دلگرم کننده نیست. یکی از راه های جلوگیری از این امر ایجاد یک تقویم تجاری است. این یک سند عالی است که می توانید از آن برای اصلاح تبلیغات خود در طول سال استفاده کنید و از مرتبط بودن موضوع پیام بازاریابی خود اطمینان حاصل کنید.
  • من نمی دانم چه چیزی برای مخاطبان من مهم است. این یک بهانه فلج کننده است. نشانه هایی در اطراف شما وجود دارد برای اولین بار، می توانید لیست خود و دنبال کنندگان خود را بررسی کنید تا بزرگترین چالش های آنها را بیابید. دوم، می‌توانید با جستجوی کلیدواژه بیشترین جستجو را پیدا کنید. سوم، به کارهایی که دیگران در حوزه وبلاگ شما انجام می دهند نگاه کنید. چه موضوعی توجه شما را جلب کرد؟
  • من خیلی گرفتار هستم. البته، پر کردن مهلت‌ها و قرار ملاقات‌های مشتری آسان است. می دانم که این بیشتر برای من اتفاق می افتد. دو راه وجود دارد که یک صاحب کسب و کار در حال مبارزه می تواند به طور منظم بفروشد. اولین مورد این است که یک دستیار فروش بگیرید. برای مثال، اگر زمان یا کنترل خاصی برای انتشار هفتگی eZine ندارید، یک دستیار می تواند مقالات را در وبلاگ شما قرار داده و آنها را طوری سازماندهی کند که از برنامه بازاریابی ایمیلی شما خارج شوند. شبکه های اجتماعی شما هم همینطور. می توانید برخی از رسانه های اجتماعی خود را به یک منبع محبوب ارسال کنید که می تواند محتوای شما را سازماندهی کند و با استفاده از ابزارهایی مانند Hootsuite آن را از قبل سازماندهی کند.
  • من نویسنده وحشتناکی هستم. مشکلی نیست اگر نوبت شما برای نوشتن نیست، می توانید صدا یا ویدیوی کوتاه را ضبط کنید. شما حتی می توانید خود را در حال بحث در مورد یک مقاله و ترجمه آن ضبط کنید. می توانید مقالات خود را از منابع دیگری که نوشته اید مانند کتاب ها، کارگاه ها و وبینارها دانلود کنید. در نهایت، بسیاری از نویسندگان با استعداد وجود دارند که می توانند ایده های شما را بگیرند و آنها را به مقالاتی که با صدای شما نوشته شده اند تبدیل کنند.

چرا اختلاف نظر به کسب و کار ما لطمه می زند

به راحتی می توان فکر کرد که اگر هر هفته ایمیلی را نمی بینید، مشکلی نیست. اما وقتی هفته نامه ای منتشر می کنید به خوانندگانتان نوید می دهد.

وقتی آن ارتباط را نمی بینید، وعده خود را زیر پا می گذارید. این نه تنها ارتباط شما را با لیست کاهش می دهد، بلکه می تواند منجر به بی اعتمادی شود.

هنگامی که به طور منظم با خوانندگان خود ارتباط برقرار می کنید، روابط و روابط اعتماد ایجاد می کنید. آنها مشتاقانه منتظر دیدن ایمیل شما در صندوق ورودی خود هستند. آنها را فراموش نکنید

علاوه بر این، ناهماهنگی ها می تواند باعث شود خوانندگان شما را فراموش کنند.

آنها به سمت تأثیرگذارترین “گورو” در صندوق ورودی می روند که دائماً با آنها در تماس است. بعد از 2 ماه وقتی مجله ای را پست می کنید، آن را حذف می کنند یا به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند و فکر می کنند “این کیست؟ من مشترک این مجله نشدم.”

چگونه نوآوری کنیم و به یک فروشنده ثابت تبدیل شویم

  • برای فروش خود وقت بگذارید. هر هفته زمان منظمی را برای خود برنامه ریزی کنید تا برای رسانه های اجتماعی آماده شوید، مقاله بنویسید، خبرنامه منتشر کنید، ایمیل های انفجاری ایجاد کنید و کمک های مالی رایگان برای لیست خود ایجاد کنید. این می تواند “دوشنبه تجاری من” باشد. به خود قول دهید که این زمان به فروش کسب و کار شما اختصاص خواهد یافت.
  • یک فایل ایده بسازید هر زمان که ایمیل، متن و نقل قولی را پیدا کردید که الهام بخش شما بود، آن را در فهرستی در ایمیل خود ذخیره کنید یا فهرستی از «ایده های متنی» Evernote تهیه کنید. از این به عنوان منبع الهام استفاده کنید و در عین حال در موضوعی بنویسید.
  • یک تقویم تحریریه ایجاد کنید. این به عنوان راهنمایی برای به روز نگه داشتن شما در مورد موضوعات، پیام ها و تبلیغات است. به این ترتیب پیام بازاریابی شما کاملاً با تلاش های بازاریابی شما هماهنگ است.
  • کمک بخواهید. اگر کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است و زمانی برای رسیدگی به تمام فروش ها ندارید، به شما تبریک می گویم! حتی اگر برای مراقبت از کسب و کار خود وقت دارید، برون سپاری می تواند زمان را برای فعالیت های سودآور برای شما آزاد کند. علاوه بر این، فردی که در رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، و کپی رایتینگ و غیره تخصص دارد، می تواند در زمان کمتری نتایج بهتری به دست آورد.

تصور کنید اگر سازماندهی شده و با فروش خود هماهنگ باشید، کسب و کار شما چگونه می تواند رشد کند. امروز متعهد شوید که فروش خود را اولویت اول خود قرار دهید و شاهد رشد کسب و کار خود باشید!

و اگر به دنبال کمک برای بازاریابی آنلاین هستید، ما می توانیم کمک کنیم! امروز با ما تماس بگیرید در مورد نیازهای خود صحبت کنید و چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا کسب و کار خود را متناسب کنید.

آیا به خاطر ناسازگاری با تلاش های بازاریابی خود مقصر هستید؟ دلیل آن را در نظرات به ما بگویید – آیا هیچ یک از موارد بالا شما را شگفت زده می کند یا چیز دیگری است؟

برای موفقیت شما،

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا