دنیای وب

این احضار ذهن اقتصادی را ایجاد می کند

آمریکا سهم خود از رکود اقتصادی را قبلاً دیده بود و بدون شک دوباره آن را می بینید. با این حال ، بحران اقتصادی فعلی که این کشور با آن روبرو است ، باعث شده است که بسیاری از افراد در صنعت و بخش خصوصی نیز با مشکل بسیار واقعی اتلاف پول روبرو شوند. معمولاً وقتی با کمبود بودجه و کسری روبرو می شوید ، اولین راه حل که به آن پرش کرده است ، کاهش شغل است. متأسفانه ، در اقتصادی که امروزه خودمان را پیدا می کنیم ، قطع شغل فقط مشکل بیکاری را تأمین می کند و در نتیجه ، بیشتر به اقتصاد ما آسیب می رساند. بهترین برنامه قبل از پرش از روی پل صورتی تنگ تر کردن بودجه و مهار هزینه ها است. بسیاری از شهرها ، شهرداری ها و دولت ها فضای کافی برای کاهش هزینه ها و نگه داشتن کارگران دارند. یکی از مناطقی که باید برای تعمیرات اساسی آن در نظر گرفته شود ، ارتباطات از راه دور و استفاده از تلفن های همراه است.

با رشد صنعت تلفن همراه ، بسیاری از دولت های ایالتی و ایالتی کار بسیاری از شرکت های خصوصی را انجام داده و شروع به ارائه تلفن های همراه به کارمندان کرده اند. آنها با گسترش و بهبود فناوری و قابلیت های تلفن واقعیت چندانی نداشتند و احتمال سوء استفاده از تلفن های همراه نیز افزایش یافته است. کارمندان از تلفن ها برای استفاده شخصی ، جستجوی وب ، پیام های متنی و سایر عملکردها بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای استفاده از این ویژگی ها استفاده می کنند. یک پاسخ ممکن است محدود کردن موارد مجاز برای استفاده از تلفن همراه کارمندان باشد. در حالی که این ممکن است مانند یک راه حل منطقی به نظر برسد ، ممکن است این مشکل را برطرف نکند یا نیاز به نظارت شخصی بر استفاده از صدها کارمند بالقوه ، بررسی لوایح ، شناسایی مشکل و کارمند ، مقابله با کارمند و تلاش برای یافتن راه حلی باشد. این روند به خودی خود اتلاف وقت و منابع است. همچنین هزینه اولیه را برای هر شخص که بسیار گران است ، از بین نمی برد. بهترین راه حل بازگشت به چیزی قابل اعتماد ، مؤثر ، بادوام و مقرون به صرفه است و آن صفحه بندی است.

دستگاه های پیجر روشی آسان برای کاهش بودجه های گران قیمت و حفظ ارتباطات لازم با کارمندان است. پیشرفت پیجرها در طی چند سال گذشته باورنکردنی است ، و امروز پیجرها دیگر فقط “بوق” نیستند. امروزه پیجرس قادر است حتی با ارتباطات اساسی یک طرفه ، که ممکن است تمام آنچه برای بسیاری از کارمندان لازم است ، اطمینان حاصل شود. علاوه بر این ، پیجرهایی با قابلیت ارتباطات دوگانه ، اینترنت و ایمیل برخی از گزینه های موجود در بازار امروز هستند. پیجرها همچنین امکان توزیع آسان پیامهای گروهی را به کلیه کارمندان یا گروههای کارمند فراهم می کنند. درمورد صفحه بندی ها ، ترس از مشكلات پذیرش با تلفن های همراه وجود ندارد زیرا پیجرها به جای شبكه های خدمات تلفن همراه با فرکانس رادیویی كار می كنند. این مسئله باعث می شود مشکل عدم برخورداری از کارمند و عدم دریافت پیام مهم و اساسی از بین برود. برخلاف تلفن های همراه ، پیجر نیازی به شارژ و کار باتری با زمان استفاده در ماه ها و سال ها ندارد ، نه ساعاتی مانند بسیاری از جدیدترین تلفن های همراه موجود در بازار امروز. نه تنها از مشکل تلفن مرده خلاص نمی شود بلکه مصرف برق برای شارژ تلفن ها را نیز کاهش می دهد که این امر در روز و سن ما از نظر زیست محیطی بسیار مناسب است. تصور کنید که کاهش مصرف برق توسط تعداد زیادی از کارمندان ادارات دولتی ضرب می شود که قابل توجه است. همچنین تماسها در محیط کار کمتر مزاحم هستند زیرا هیچ آهنگ آزار دهنده ای با هر تماس زیاد نمی شود و پیجرها باهوش تر و پریشان تر هستند و محیطی مناسب تر برای کار ایجاد می کنند.

موتورولا مطالعه‌ای را انجام داد که نشان داد نزدیک به 75 درصد از کل ارتباطات باید یک طرفه باشد ، مانند “من دیر شده ام” ، “من به خانه خود می روم” یا “زمان ملاقات به 3:30 تغییر یافته است” ” استفاده از پیجر نه تنها ارسال پیام به بسیاری از کارفرمایان را ساده تر می کند ، بلکه یک مشکل واقعی دیگر را نیز برای امروز شرکت ها از بین می برد ، یعنی استفاده از تلفن های همراه برای وقت شخصی. ثابت شده است که کارمندان بطور متوسط ​​یک ساعت در روز را در تماسهای تلفنی شخصی می گذرانند. به این ساعت یک ساعت دیگر استفاده از اینترنت شخصی در تلفن های همراه اضافه کنید و کارفرما فقط دو ساعت وقت و هزینه شرکت را به کارمند در روز اهدا کرده است تا فقط اطمینان حاصل کند که وضعیت کارمندان در فیس بوک به روز شده است.

این صفحه ساز این روزها به دنیای تجارت باز می گردد زیرا کارفرمایان متوجه می شوند که تلفن های همراه در محل کار گران قیمت ، مزاحم و برگشتی هستند و راه دیگری برای کارکنان برای اتلاف وقت بازی کردن با بسیاری از مشاغل است. هیچ خطری برای سوء استفاده از احضار به پیام های متنی بیش از حد ، گشت و گذار در وب ، توییتر ، فیس بوک ، تماس های شخصی یا اتهامات غیر مجاز وجود ندارد. همچنین ، دوستان و خانواده به احتمال زیاد به جای تماس با او از طریق تلفن همراه ، به کارمند گزارش نمی دهند ، و اطمینان حاصل می کنند که تماس های بی اهمیت پایان یافته و بهره وری افزایش می یابد. یکی دیگر از مزایای مهم مالی برای جابجایی به پیجر ، هزینه اصلی تجهیزات و هزینه های ماهانه است. تهیه پیجر کارمندان به کارمندان بسیار کمتر از تهیه تلفن همراه عمل می کند و احتمال سوءاستفاده و هزینه های اضافی را همانطور که در حال حاضر با تلفن های همراه انجام می دهد از بین می برد. پیجرها ارزانتر و تعمیر آنها آسان تر است.

در این اقتصاد سخت ، عاقلانه است که به اصول تعادل بودجه برگردید و هزینه های اضافی را از بین ببرید ، بنابراین پول برای اجرای برنامه ها و انجام کارهایی که قرار بود دولت انجام دهد علاوه بر حفظ کارگران ، پول نیز در دسترس است. به جای عصبانیت از مشکلات اقتصادی که این کشور با آن روبرو است ، چرا با تلاش برای تأمین شغل و کاهش هزینه ها در جایی که معقول است با از بین بردن تلفن های همراه و بازگشت به استفاده از پیجر که به مرور زمان آزمایش شده و مقرون به صرفه و قابل اعتماد است ، پیشگیرانه نیست؟ ؟ این فقط از نظر اقتصادی معنی داره.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا