دنیای وب

این کار را به روش خود انجام دهید: ارتباط با مشتریان و اعضا


ارتباط دهندگان تنبل و ارزان شده اند. وقتی پیامی جدید می رسد ، یا آخرین پیامی که آنها می خواهند نمی رسد ، گیمرهای مدرن می توانند زیر آه خود آه بکشند ، “ما فقط آن را در فیس بوک منتشر کردیم.” در واقع ، برقراری ارتباط با مشتریان یا اعضای خود بسیار بیشتر از ارسال در سایر شبکه های اجتماعی است. ده سال پیش ، ارتباطات الکترونیکی مورد اعتماد قرار گرفت و بازار متوجه شد که آنها جام مقدس را پیدا کرده اند. از این گذشته ، این دستگاه جدید ، به صورت رایگان ، فقط نیاز به گرفتن عکس و شاید چند عکس دارد. تا زمانی که لیستی از آدرس های ایمیل خود داشته باشیم ، بسته به سرمایه گذاری در مواد پشتیبانی ، هزینه آن صفر یا حتی صفر خواهد بود. رسانه های اجتماعی این استراتژی به ظاهر عمیق تجاری را تغییر نداده اند ، اما تغییر کرده اند. مشکل این است و قبل از آن این یک شکست بود زیرا اهداف کمتری از آنچه می دانیم محقق می کند. به عنوان مثال ، من معمولاً از Facebook به غیر از Facebook خود استفاده نمی کنم. بنابراین اگر عضو اتاق یا سازمانی هستم ، آیا وقتی در آنجا پست می شوم با من ارتباط برقرار می کنم؟ اگر مشتری VIP این سازمان باشم ، پیام را دریافت می کنم؟ البته که نه. فیس بوک را با “ایمیل” ، “توییتر” ، “یوتیوب” ، “پارلر” ، “رامبل” یا سایر رسانه های الکترونیکی جایگزین کنید و همین مشکل وجود دارد – همه اعضا از این ابزار استفاده نمی کنند. یا ممکن است این کار را انجام دهند ، اما نه اغلب. کاری که ما کردیم اشتباه بود! این کار را به روش خود انجام دهید. رهبران ، اعضا ، مشتریان ، کارمندان. همه واقعاً حق انتخاب دارند. آنها کارها را طبق معمول انجام می دهند ، همان کاری است که ما می خواهیم انجام دهند ، نه آنطور که می خواهیم. این امر خصوصاً در بسیاری از روابط صادق است. ما باید به جایی که آنها هستند برویم و آنها را مجبور نکنیم که به جایی که ما می خواهیم برویم. آیا VIP ایمیل شخصی دارد؟ مقاله؟ یک تماس تلفنی در ساعت 11 شب بعد از خواب خانواده است؟ ما باید هر کجا که هستند با آنها ملاقات کنیم. در تعامل با مشتری یا اعضا ، باید تعادل و کامل تری داشته باشیم. ما باید واسطه را بر انتخاب میانجی خود جلب کنیم و بدانیم که این کار انجام شده است. پس هرکسی که بخواهد ، ما آنجا هستیم. مشکل این است ، وقتی ما از ماکرو به خرد ، مخصوصاً با شخصی برویم ، نمی دانیم که به دنبال چه کسی است. و ، وقت و پول نامحدود است. بسیاری از ما توانایی تحسین کارمندان را برای مدت طولانی برای ارسال آنها به جامعه با همان روش معمول نداریم. اسرار اگر ما نیاز به عضو و مشتری داشته باشیم ، اما نمی دانیم آنها کجا هستند ، چگونه ترکیبی مناسب از رسانه انتخابی وجود دارد؟ پاسخ ، مانند اکثر دستور العمل ها ، در انتخاب بهترین مواد برای عمل و تعریف ترکیب است. در مورد ما ، دستگاه های الکترونیکی باید با واسطه های دنیای فیزیکی اشتباه گرفته شوند. ابزارهای الکترونیکی شامل ایمیل ، ایمیل الکترونیکی (که خود را فریب می دهیم و ادعا می کنیم با ایمیل متفاوت است) ، وب سایت ها و رسانه های اجتماعی است. .بهترین ترکیب برای کارمندان ایمیل کوچک استفاده از ایمیل های ماهانه ، سه ماهه یا سه ماهه با ایمیل های جداگانه و بسیار کوچک اضافی ، اختصاص یافته به مهمترین تماس های سالانه است. این باید به شدت در سه تا پنج سیستم عامل رسانه اجتماعی پشتیبانی شود ، به ما امکان می دهد همان پیام را با یک آگهی کوچک در سیستم عامل دوباره ارسال کنیم. جامعه شناسان گفته اند که همه حوزه ها یکسان نیستند ، یک زبان ، سرعت و گویش واحد وجود دارد. بنابراین ، چنین کارهایی سهل انگارانه و غیر منطقی است. در حالی که من در مقایسه با جزئیات مورد اخیر و متن برعکس موافقم ، این برای سازمانهای کوچک واقعیت ندارد. برای بزرگترین انفجار ، در کوتاه ترین زمان به برش و چسباندن پایبند باشید. اگر از طریق درهای الکترونیکی صحبت کنیم ، به 30٪ از اعضای و مشتریان خود نمی رسیم. برخی حتی آن را نمی بینند زیرا در سطل آشغال دفن شده است. دیگران ثبت نام خواهند کرد. دیگران بدون اطلاع ما کار خود را تغییر می دهند ، این ایمیل یا آدرس رسانه های اجتماعی است که آنها را تغییر می دهد. دیگران خود را به عنوان هرزنامه ، هرزنامه یا ایمیل معرفی می کنند. بنابراین واسطه هایی که کپی دقیق و دقیق دارند نیز باید در برنامه ما گنجانده شوند. همه گزینه ها انتخاب کارت پستال ، مجله ، بروشور ، ورق کاغذ ، کاغذهای کوچک و جزوه های سه لایه است. پیام های متنی ، تماس های عکس و حتی بوتیک ها نیز به همین ترتیب. زیبایی ارتباط ، اختلاط ، جدایی و لمس همه رسانه ها است. البته ، بیشتر فرستنده های فیزیکی از فرستنده های الکترونیکی گران ترند ، به همین دلیل بیشتر اتاق ها ، شرکت ها و سازمان ها به سمت این فرستنده ها گریخته اند. اما ، به همین دلیل است که واسطه های جسمی نسبت به والدین و مادربزرگ ها و مادربزرگ های ما تأثیر کمتری دارند – از آنها به ندرت استفاده می شود ، بنابراین اگر از آنها به درستی استفاده شود ، رابطه بین روش ها ، کبد ، نوشتن a. نسخه کامل ، زمان مناسب است و حرفی برای گفتن وجود دارد. از همه مهمتر ، شما در جایگاه گیرنده قرار دارید تا آنها بتوانند این افتخار را برای کار سخت شما دریافت کنند. اگر درختی در جنگلی بیفتد و کسی آن را نشنود ، آیا میوه می دهد؟ اگر پیامی برای دستگاهی ارسال شود که مشتریان شما آن را کنترل نکنند ، آیا آن کار را انجام می دهید؟ حفظ مشتری یا اعضا؟ برای زنده ماندن از موجود؟ ساختار واسطه ای که به روش خاص خود انجام شده باشد ، ممکن است مهمتر از روش ، نسخه ، شی یا زمان باشد. اگر این مقاله را مفید دانستید ، ممکن است بخواهید از سه مقاله دیگر در این مجموعه چهار بخشی قدردانی کنید: در ارتباطات خود از شر صدا خلاص شوید ، حوزه ارتباطات و پیام آناتومی ارتباطی.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا