دنیای وب

بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک و متوسط

اگر صاحب مشاغل کوچک هستید و تصوری ندارید که چگونه تجارت خود را انجام دهید ، باید این مقاله را بخوانید. در این مقاله خواهید فهمید که چرا سرمایه گذاری در بازاریابی اینترنتی برای تجارت شما اهمیت دارد. در واقع چه چیزی در بازاریابی آنلاین وجود دارد ، و اشتباهاتی را می فهمید که صاحبان مشاغل کوچک اکنون مرتکب شده اند. پس از خواندن این مقاله ، شما قادر خواهید بود از بسیاری از اشتباهات جلوگیری کنید و بازاریابی را به صورت آنلاین شروع کنید.

چرا باید در بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری کنید؟

بنابراین ، چرا SME ها باید در بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری کنند؟ اول از همه ، بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک که پول کافی برای تجارت روزانه خود دارند. حتی برخی از شرکت ها پول نقد دارند ، آنچه شما انجام خواهید داد این است که آنها را در تبلیغات سنتی ، مانند تبلیغات در تلویزیون ، صفحات زرد یا نامه مستقیم قرار دهید. در مقایسه با روش های تبلیغات سنتی ، بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه است و می تواند هر روز به بسیاری از افرادی که به اینترنت وصل می شوند ، برسد. در مرحله بعد ، ما آنچه را که در بازاریابی آنلاین وجود دارد کشف خواهیم کرد.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

برای ساده تر کردن موضوع ، بازاریابی آنلاین ، دقیقاً مانند توصیف ، بازاریابی اینترنتی انجام می دهد. کاری که شما باید انجام دهید و انجام دهید این است که مردم به وب سایت شما مراجعه کرده و آنها را برای انجام کارهای سفارشی تبدیل کنند. برای دریافت ترافیک ، می توانید هزینه آن را بپردازید یا آن را به صورت رایگان دریافت کنید. اگر می خواهید برای آزمایش پیشنهاد خود فوراً ترافیک دریافت کنید ، می توانید تبلیغات پرداخت با هر کلیک ، پرداخت هر بازدید یا بنر را در وب سایت هایی با حجم بالای ترافیک امتحان کنید. یکی از اشکالات این است که شما برای دریافت ترافیک باید هزینه بپردازید. و اگر این پیشنهاد خوب نشد ، شما هیچ پولی دراختیار نمی گذارید. اگر می خواهید ترافیک رایگان بدست آورید ، می توانید مقاله بنویسید و آنها را به فهرست مقاله ارسال کنید یا وب سایت را با تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو بهبود ببخشید ، یا از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر برای هدایت ترافیک به وب سایت استفاده کنید. تبلیغات با این روش ها معمولاً رایگان است و مشکل اینجاست که شما ممکن است فوراً ترافیک نداشته باشید.

بعد از هدایت ترافیک به وب سایت خود ، نکته بعدی که باید انجام دهید ایجاد بانک اطلاعاتی مشتری یا لیست های ایمیل است. فروش به مشتریان موجود بسیار آسانتر از دریافت مشتری جدید است. بنابراین ، پس از پیوستن به لیست ایمیل شما ، می توانید دوباره و دوباره این لیست را به شما بفروشیم. حال بیایید در مورد برخی از اشتباهاتی که صاحبان مشاغل کوچک انجام می دهند صحبت کنیم.

اشتباهات مشاغل کوچک و متوسط

یکی از مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند این است که صاحبان مشاغل کوچک پول را بدون هدف صرف سئو می کنند. آنها 2000 دلار به یک شرکت موتور جستجو پرداخت می کنند و سعی می کنند وب سایت خود را بهبود ببخشند تا کلمات کلیدی بسیار رقابتی مانند “بیمه” ، “ماشین” یا “تجارت” را بدست آورند که نتیجه ای حاصل نمی شود. مشکل دیگر این است که در وب سایت آنها جایی برای جمع آوری آدرس ایمیل بازدید کننده وجود ندارد که همانطور که در بالا گفته شد می توانید بعداً به آنها بفروشید.

برخلاف روش های تبلیغات سنتی ، بازاریابی آنلاین می تواند فرصت های بیشتری را برای رسیدن به اهداف مورد نظر شما فراهم کند. در بازاریابی آنلاین ، شما می توانید با استفاده از روش های پرداختی یا رایگان یک بازدید کننده به وب سایت خود بدست آورید و یک بانک اطلاعاتی برای مشتری خود ایجاد کنید. سرانجام ، برخی از شرکت ها در سئو سرمایه گذاری زیادی می کنند اما نتیجه ای نگرفتند. دلیل این امر این است که آنها واقعاً چه چیزی را نمی خواهند ، و فقط وب سایت خود را برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی بهبود می بخشند. همچنین به یاد داشته باشید برای جمع آوری آدرس ایمیل بازدید کننده که بعدا می توانید به آنها بفروشید ، فرم آنلاین ایجاد کنید. بنابراین دفعه بعد اگر می خواهید بازاریابی انجام دهید ، لطفاً بازاریابی آنلاین را انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا