دنیای وب

بازاریابی آنلاین برای هتل ها

مفهوم بازاریابی آنلاین برای هتل ها با آگاهی از اینترنت در بین هتلداران مطرح شد. در آن زمان که آنها دریافتند که می توانند رزروهای آنلاین بیشتری نیز انجام دهند ، شروع به ایجاد وب سایت هایی برای هتل های خود کردند و بسیاری از آنها نیز برای راحتی بیشتر مشتریان ، سیستم رزرواسیون رزرو آنلاین را شروع کردند.

هتل ها اکنون شروع به ایجاد وب سایت های شخصی خود کرده اند تا به مشتریان خود اجازه دسترسی به آنها و رزرو آنلاین را بدهند. از بازاریابی تا HTML راهی طولانی برای هتلداران بود ، اما این انقلاب معنای صنعت مهمان نوازی را تغییر داد. این چند روش باعث تغییر روش سنتی رزرو اتاق و دانستن / مقایسه اتاق ها و نرخ های مختلف ارائه شده توسط هتلداران مختلف شده است.

این هتل در حال حاضر این مزیت را دارد که عکس های خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد تا بتوانند ظاهر هتل را از داخل به بیرون احساس کنند. بازدید کنندگان می توانند از طریق عکس و تورهای مجازی هتل را مشاهده کنند.

اکنون هتل ها می توانند وب سایت اختصاصی خود را داشته باشند که در آن می توانند اتاق ها ، نرخ ها ، ویژگی ها ، امکانات رفاهی / تسهیلاتی را که ارائه می دهند ، تورهای مجازی و امکانات رزرواسیون / رزرواسیون آنلاین را به راحتی مشاهده کنند.

Gatesix Inc. نیاز به هتلدار. آنها یک تیم اختصاصی دارند تا شما را در این روند راهنمایی کنند و بصورت آنلاین 24/7 در دسترس هستند. آنها زیرمجموعه ای به نام Gatesix Hospitality تهیه کرده اند که در صنعت مهمان نوازی متمرکز است. آنها تعداد زیادی صاحب هتل و مشتریان هتل دار مارک و مستقل دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا