دنیای وب

بازاریابی آنلاین برای هنرمندان – BlogTalkRadio

با برخی از هنرمندان هنرمندانی که میزبان برنامه های رادیویی آنلاین رایگان خود در BlogTalkRadio.com هستند ، آشنا شوید. شما می توانید در مورد هنر خود به عنوان ابزاری تبلیغاتی صحبت کنید ، در مورد تکنیک ها صحبت کنید ، خدمات آموزشی خود را تبلیغ کنید یا حتی فقط در مورد قدردانی از هنر صحبت کنید. این پیشنهاد شماست و می توانید در مورد آنچه می خواهید صحبت کنید.

آنچه ارائه های شما را از هم جدا می کند این است که برای آثار هنری شما یک برند ایجاد می کند. مردم می توانند از سراسر دنیا به برنامه شما گوش دهند زیرا به اینترنت دسترسی پیدا می کند. هرکسی که دارای ارتباط اینترنتی باشد ، از جمله در ایالات متحده ، آفریقا یا اروپا ، می تواند برنامه شما را جستجو کند و آن را در BlogTalk پیدا کند. به این فکر کنید که این می تواند برای تجارت شما چه معنی داشته باشد! شما می توانید یک شغل رویاهای خود را بصورت آنلاین یا هنرمند ، مربی ، نویسنده یا هر نوع مشاغل ایجاد کنید.

می توانید با دعوت از افراد به عنوان میهمان در برنامه خود ، سرعت گوش فراوانی ایجاد کنید. همه می خواهند فرصتی برای بروزرسانی خود داشته باشند ، بنابراین فرصتی وجود دارد که یک شخص نسبتاً محبوب را در نمایش خود به عنوان مهمان بدست آورید. وقتی همه طرفداران آنها بافندگی می کنند ، محبوبیت شما نیز افزایش می یابد. شبکه سازی با برنامه رادیوی اینترنتی شما هرگز آسان تر نبوده است. آیا ذکر کردید رایگان است؟ این که آیا شما در حال ایجاد لیست پستی ، تبلیغ برند خود هستید یا شنوندگان را برای خرید محصولات خود به یک صفحه وب هدایت می کنید ، این ابزار برای شما است.

صحبت در نمایش یک چیز است. چگونگی ایجاد شنوندگان در عضویت یا خریدن هنر شما ، موضوع دیگری است. اگر آموزش مناسب در زمینه ایجاد وب سایت ، سیستم های تجارت الکترونیکی و فناوری های ایمیل داشته باشید ، آسان است. سرمایه گذاری در آموزش بازاریابی آنلاین تضمین می کند که از اشتباه کردن اشتباه جلوگیری کنید و فوراً درآمد کسب کنید. با یادگیری تکنیک های مناسب ، کارهای هنری خود را از یک سرگرمی به یک کار تمام وقت یا تمام وقت تبدیل کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا