دنیای وب

بازاریابی آنلاین رایگان – مجوز برای پایان دادن به بررسی شغل شما

اگر مبتدی باشید ، این کتاب الکترونیکی رایگان بازاریابی آنلاین خارش را خراش می دهد. این صدای کمی است که می گوید: “چگونه می توانم روی زمین رقابت کنم؟ از کجا می توانم از روی زمین شروع کنم؟” این یک استراتژی کارآمد و عالی برای شروع کار خود به صورت آنلاین و درنهایت ترک شغل شما فراهم می کند. استراتژی چیست ، من می شنوم که می گویید … خوب با اهدا رایگان چیزی به مردم می فروشید. تونی شپرد و سارا براون روش دقیق انجام این کار را نشان می دهند.

کتاب الکترونیکی 58 صفحه طول دارد ، اما حاوی اطلاعات باکیفیت است. و رایگان است! و اگر از طریق آن بخوانید ، کتاب الکترونیکی رایگان دیگری پیدا خواهید کرد! و یکی دیگر. بعد دیگری اما این همه است. بنابراین شما 4 کتاب الکترونیکی رایگان دریافت خواهید کرد. آنها در واقع سیستم مستقیمی را که هنگام خواندن کتاب از آنها استفاده می کنند به شما نشان می دهند. این به خواننده صداقت سیستم و نویسندگان را نشان می دهد.

کتاب الکترونیکی سیستمی را که ایجاد شده است نیز آشکار می کند:

  • در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
  • با حداقل تلاش
  • به کاربر این امکان را می دهد که شغل خود را ترک کند یا درآمد زیادی از طریق اینترنت کسب کند

خواندن “مجوز برای ترک شغل خود” بسیار طراوت به نظر می رسد. اول ، سیستم مشتری های رضایت بخش تولید می کند و همه چیز آزمایش شده است ، و آنچه می بینید جلوی چشمان شما اتفاق می افتد! و دوم ، به خودتان فکر کنید ، “شما می دانید که ، این واقعاً چه اثری می تواند داشته باشد ، اینگونه می توانم به صورت آنلاین موفق شوم!”

اگر تعجب می کنید ، و به منظور نوشتن یک بررسی ارزش اضافی ، کتابهای الکترونیکی آنلاین دیگر که می توانید دریافت کنید عبارتند از:

  • 24 ساعته ورد گورو
  • در 20 دقیقه به صورت رایگان صوت را به وب سایت خود انتقال دهید
  • پاداش خود را ثبت کنید

خوب ، گرفتن کجاست؟ خوب حدس بزنید که من به شما چه می گویم. بله ، من به طور مستقیم با منفی بیرون می آیم. آن ها اینجا هستند:

  • شما نیاز به ایجاد یک وب سایت ساده دارید و یا اینکه کسی را مجبور کند این کار را برای شما انجام دهد
  • برای فروش به محصولی نیاز خواهید داشت
  • کتاب الکترونیکی حاوی اطلاعات محدودی در مورد راه اندازی صندوق های اشتراک و دستگاه های پاسخگویی است

دو مورد اول موانع بزرگی هستند که همه باید هنگام شروع آنلاین بر آن غلبه کنند. نویسندگان در بازاریابی با تجربه هستند و آموزش خوبی در “ترک کار” برای کمک به شما در رفع این مشکلات وجود دارد. با این حال ، اگر مبتدی باشید ، باید کمی دانش فنی بیاموزید و استفاده کنید. برای به روزرسانی این روش ، شما به اطلاعات زیادی در مورد پاسخ دهندگان به طور خودکار نیاز ندارید ، اگرچه توضیح کامل این امر ساده تر خواهد بود. با این حال ، موضوع پاسخ دهندگان خودکار توضیح داده شده است و نحوه تهیه آنها با جزئیات بیشتر در چرخه شروع. دوره Kickstart یک افزایش در فروش است که هنگامی که کتاب “کسب و کار خود را در 90 روز ترک کنید” ارائه می شود.

یک نکته سریع دیگر وجود دارد … وقتی ادعای پیشنهاد رایگان را می دهید ، در مسابقات پرفروش ترین کیکستارت 1 دلار بتا دریافت خواهید کرد. حال با خواندن این مقاله ، به شما اجازه می دهم که مخفیانه وارد شوید. برای به دست آوردن بتا 1 دلاری یا سایر پیشنهادات ویژه (در صورت تمایل آنها!) ، از صفحه دور شوید و یک پنجره پیشنهاد ویژه ظاهر می شود. این درست بود که من این کتاب الکترونیکی را گرفتم ، امیدوارم که اینگونه باشد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا