دنیای وب

بازاریابی آنلاین را با مربیان شش طرفه بیاموزید – تجربه کنید

زندگی در شش مربی شکل – تجربه بازاریابی اینترنتی

در این مقاله زندگی را در شش بردار عدد شرح خواهم داد. این به تجربه شخصی من به عنوان یک عضو در سال 2011 بستگی دارد. هدف من این است که یک بررسی کلی را برای شما فراهم کنم تا بتوانید بفهمید که این سازمان در مورد چیست و چگونه در عمل کار می کند.

شش مربی چیست؟

Sent Figure Mentors یک موسسه آموزشی است که به مردم می آموزد که چگونه بازاریابی آنلاین را انجام دهند. این کار از طریق درس های نوشتاری ، فیلم ها ، وبینارها و رویدادها انجام می شود. این برنامه همچنین تنظیم شده است تا اعضا بتوانند با انجمن مربع شش شکل (Sent Figure Mentor Community) تعامل برقرار كنند كه زمینه تبادل نظر و ارتباط با سایر اعضا را فراهم می كند. سرانجام ، SFM فرصتی تجاری فراهم می کند که اعضای آن بتوانند با ارتقاء سازمان با استفاده از روش های ارائه شده در خانه ، از آن سود ببرند.

چه کسی است و چرا پیوستید؟

SFM از طیف گسترده ای از مردم سرگرمی می کند. اعضا از پیشینه های مختلفی از جمله صاحبان مشاغل کوچک ، بازرگانان ، همسران و افراد در موقعیت های تمام وقت به دست می آیند. برخی از اعضا بصورت تمام وقت آنلاین کار می کنند ، در حالی که برخی دیگر تازه شروع می کنند. علاوه بر جامعه آنلاین ، با پیوستن به یک جلسه محلی گروه Mastermind می توانید چهره به چهره را ملاقات کنید که بعد دیگری را به امکانات ارتباط اضافه می کند.

چه کسی آن را اجرا می کند؟

SFM اجرا شده و توسط استوارت راس و دانیل واگنر تأسیس شده است. آنها هر دو یک کارآفرین آنلاین موفق هستند و تجربیات ارزشمندی را در اختیار اعضا قرار می دهند. بسیاری از اعضای ارشد SFM وجود دارند که آموزش را نیز ارائه می دهند و لازم به ذکر است که پیشینه آنها نیز متنوع است که از نظر آنچه ارائه می دهند ، ارزش بسیار زیادی را نشان می دهد.

چه اتفاقی برای پول شما می افتد؟

بنابراین ذکر کردم که می توانید به کتابخانه آموزش بازاریابی و مواد فنی دسترسی داشته باشید. شما همچنین می توانید دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه راه اندازی دفتر خدمات پشتیبان خود را برای آمادگی تبلیغ SFM به نفع خود دریافت کنید. درآمد هنگام یادگیری تشویق می شود و ما را به مرحله بعدی سوق می دهد: دفتر SFM در حال حاضر راه اندازی شده است تا بتوانید محصولات خود را در آن ادغام کنید. این نشانگر ماهیت تفکر آینده نگرانه برای SFM است زیرا برای تقویت بخش فنی بازاریابی آنلاین طراحی شده است ، زیرا اغلب برای بسیاری از افراد دشوار است ، زیرا اعضای آن در تولید محصولات خود رشد می کنند.

سمینارهای اصلی بازاریابی آنلاین آموزش های اساسی را ارائه می دهند. محتوا جالب است اگرچه اتصال به اینترنت گاهی متناوب بود. همه وبینارها ضبط می شوند حتی اگر مواردی باشند که اگر مشکلی در اتصال وجود دارد ، میزبان دوباره ثبت نام می کنند. در مورد موضوعات ، یک نمونه که به ذهن متبادر می شود این است که من هرگز یک تجارت را “شروع به کار عضویت در سایت” نمی دانستم ، اما اکنون می فهمم که این یک امکان روشن است.

چکیده

به طور خلاصه ، زندگی در SFM دشوار و ارزشمند است. مجموعه مهارتهایی که می توان از طریق بازاریابی اینترنتی آموخت تقریباً به همه کمک می کند و به نظر من هنوز مجموعه ای در آینده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا