دنیای وب

بازاریابی: آیا فروشنده شما آنلاین است؟

بازاریابی به یک عبارت جدید در جامعه بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. و با تمام اطلاعات موجود در وب در مورد بازاریابی ، تعریف تا حدودی اشتباه گرفته شده است. فکر کردن در زمینه خرید مجدد مثل یک فروشنده با استعداد و پایدار شاید ساده تر باشد. خدمات خود را به یک سرب ارائه دهید ، اما در آن زمان ، سرب کاملاً آماده خرید نبود. حالا او می داند مشتری بالقوه خود به خدماتش علاقه مند است ، بنابراین او همچنان برای مکالمه دوستانه وارد و ایجاد رابطه می شود. او همچنین اطلاعاتی را در مورد به روزرسانی ها و پیشرفت های جدید شرکت خود به جا می گذارد و در نهایت مورد علاقه او می شود. وی با ارائه اطلاعات مربوطه اعتماد مشتری بالقوه خود را به دست آورد و سرانجام فروش را نیز بست.

از دید بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی مجدد در کوکی های ذخیره شده در مرورگر اینترنت روی رایانه شما نهفته است. کوکی یک رشته متن منحصر به فرد اما بی ضرر است (برای مثال ID = 37485920) که مرورگر شما هنگام حضور در وب سایت از آن دریافت می کند. دفعه بعد که مرورگر به صفحه وب اشاره می کند ، کوکی را به سرور وب سایت باز می گرداند. این امر به وب سایت اجازه می دهد تا جایی که قبلاً مرور کرده اید را ببیند تا از این پس اطلاعات سفارشی شده را برای شما فراهم کند.

در اینجا توضیحاتی در مورد نحوه کار کوکی ها و بازاریابی ها با هم آورده شده است: بیایید بگوییم که شما برای تعطیلات بعدی خود به فکر سفر در سفر هستید ، و یک وب سایت مسافرتی پیدا کرده اید که معاملات یکپارچه را با تخفیف ارائه می دهد. شما مجذوب مشاهده یک بروشور رایگان در سایت با عنوان “چه کاری باید قبل از قایقرانی بدانید” و کلیک بر روی تبلیغ برای بارگیری PDF است. تبادل کوکی: انجام شد.

اگر آژانس مسافرتی که صاحب وب سایت است از بازاریابی مجدد بهره مند شود ، در هنگام مرور وب ، حتی اگر در وب سایت خاص آن نیستید ، همچنان با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. علاقه شما به یک سفر دریایی با بارگیری بروشور آنها “تأیید شده” است ، بنابراین آژانس مسافرتی از قدرت کوکی ها برای تهیه محتوای مارک دار شما استفاده می کند:

• علامت تجاری را در مقابل خود نگه دارید

• شما را با پیشنهادهای مختلف جذب می کند

• اطلاعاتی را برای کمک به شما در یادگیری بیشتر فراهم کنید

• علاقه خود را به یک خرید واقعی تبدیل کنید

تجارت الکترونیکی عرصه دیگری است که در آن بازاریابی دوباره بازدیدکنندگان را با هدف تبدیل آنها به فروش ، به بازدیدکنندگان باز می گرداند. هنگامی که مشتری وقت خود را در یک سایت خرید آنلاین می گذارد ، مواردی را برای سبد خرید خود مشخص می کند ، سپس قبل از اینکه خرید را انجام دهد ، در سایت تسلیم می شود ، ما همه چیز را از دست نمی دهیم. کوکی های برگ اجازه می دهد تا محصولات را از طریق مقالات و تبلیغات و حتی بازاریابی از طریق ایمیل در صورت ایجاد یک ورود یا حساب در سایت مجدداً در معرض خریدار قرار دهید.

دقیقاً مانند نمایندگی فروش مداوم که در بالا به آن اشاره شد ، بازاریابی مجدد با محتوای قانع کننده در وب ، شما را با مارک خود در تماس می کند ، بنابراین باید زمان خرید را در ذهن داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا