دنیای وب

بازاریابی از خانه اجاره ای تعطیلات خود قسمت دوم – بازاریابی اینترنتی

این مقاله ، قسمت دوم این مجموعه ، به صاحبان خانه های اجاره ای در تعطیلات کمک می کند تا درباره بازاریابی آنلاین املاک اجاره ای اطلاعات بیشتری کسب کنند. درک این نکته مهم است که افرادی که به دنبال خانه اجاره ای برای تعطیلات هستند ، به طور کلی به دنبال چیزی بیش از آنچه می توانند از یک هتل مارک دار دریافت کنند ، هستند. معمولاً آنها فضای ، حریم خصوصی و امکانات لباسشویی را می خواهند – و همیشه هم می خواهند – ارزان تر از این که در هتل اقامت داشته باشند.

تنها تفاوت عمده بین رزرو خانه اجاره ای تعطیلات خصوصی و هتل های زنجیره ای مارک دار این است که شما از قبل می دانید هنگام رزرو در هتل های زنجیره ای چه چیزی بدست خواهید آورد. به علاوه ، اگر اوضاع کاملاً درست نیست ، شما همیشه یک مدیر در دست دارید تا کارها را برای شما مرتب کند. از طرف دیگر ، خانه های استیجاری غالباً در مالکیت خصوصی و بهره برداری هستند و در گذشته شما مطمئن نبودید که چه چیزی بدست آورید.

اینترنت همه چیز را در مورد بازاریابی ملک اجاره ای تغییر داده است. اکنون ، مستاجران احتمالی می توانند قبل از تصمیم گیری نهایی ، به یک وب سایت مراجعه کنند تا تصاویر را مشاهده کرده و اطلاعات مربوط به خانه اجاره ای تعطیلات را بخوانند – این بدان معناست که بازاریابی آنلاین یک ملک اجاره ای باید یک اولویت اصلی باشد.

مزایای بازاریابی آنلاین یک ملک اجاره ای

با بازاریابی آنلاین ملک اجاره ای خود ، بهترین روش کم هزینه را برای نشان دادن اجاره تعطیلات خود به جهان دارید. بازاریابی اینترنتی می تواند شما را با یک هتل بزرگ زنجیره ای در یک شرایط بازی برابر قرار دهد. در واقع ، این به شما یک مزیت می دهد. اگرچه سایت های آنها کاربردی و آموزنده خواهد بود ، با اختصاص وقت و TLC سایت خود را گرم و خوشامد می کنید ضمن اینکه به مستاجر بالقوه اطمینان می دهید که خانه اجاره ای تعطیلات شما نیازهای آنها را برآورده می کند.

به علاوه ، ایجاد یک وب سایت برای خانه اجاره ای شما حضوری جهانی دارد. در حالی که بازار اجاره تعطیلات در ایالات متحده هنوز در مراحل ابتدایی است ، در بسیاری از کشورهای دیگر معمول است که خانواده ها به جای هتل در خانه های اجاره ای بمانند. بازاریابی آنلاین یک ملک اجاره ای می تواند به یک موجر در ایالات متحده کمک کند تا خانواده های خود را از خارج از کشور جذب کند و آنها را جذب کند.

خانه اجاره ای تعطیلات خود را بصورت آنلاین قرار دهید

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از اینترنت برای بازاریابی ملک اجاره ای خود استفاده کنید:

  • وب سایت خود را ایجاد کنید
  • خانه اجاره ای تعطیلات خود را با یک عامل یا مدیر اجاره املاک و مستغلات لیست کنید
  • خانه تعطیلات خود را در یکی از بسیاری از سایت های اجاره تعطیلات قرار دهید

در حالی که هر سه گزینه برای بازاریابی ملک اجاره ای جای خود را دارند ، ایجاد وب سایت خود ضروری است. داشتن سایت شخصی به شما امکان کنترل کامل نحوه ارائه خانه اجاره ای شما به مستاجران بالقوه را می دهد. اگر کسی با شما تماس گرفت که می خواهید خانه خود را اجاره کنید ، آیا واقعاً می خواهید او را به سایتی بفرستید که خانه های دیگری مشابه خانه شما دارد؟ به یاد داشته باشید ، همیشه دارندگان دیگری نیز هستند که در استفاده از اینترنت برای بازاریابی ملک اجاره ای خود مشارکت دارند و فقط برای گرفتن اجاره خانه قصد دارند شما را تضعیف کنند. لیست کردن سایت ها می تواند به شما کمک کند تا افراد بیشتری را جلب کنید ، اما در نهایت می خواهید یک مستاجر سایت مجرد شما را ببیند.

وب سایت شخصی خود را برای خانه تعطیلات خود ایجاد کنید

وب سایت شما باید از صفحات استاندارد زیر تشکیل شده باشد که همه آنها برای بازاریابی بهینه از ملک اجاره ای شما مهم هستند:

  • صفحه نخست
  • شرح ملک
  • گالری عکس
  • اطلاعات بازدید کننده
  • نرخ ها
  • اطلاعات تماس

صفحه نخست

صفحه اصلی شاید مهمترین قسمت در استراتژی بازاریابی ملک اجاره ای شما باشد ، زیرا اولین نقطه تماس بازدید کننده با خانه شما است. اطمینان حاصل کنید که طراحی صفحه اصلی شما ساده ، تمیز و مرتب است. در نظر بگیرید که به جای فقط یک عکس ، دو تصویر اضافه کنید تا سایت شما از رقابت برجسته شود. یکی از تصاویر می تواند عکس سنتی در جلوی خانه باشد ، در حالی که دیگری می تواند مربوط به چیزی باشد که ملک اجاره ای را تعریف می کند – یک منظره عالی ، یک طلوع آفتاب زیبا ، یک صحنه کنار استخر و غیره. همچنین می توانید عکس گرفتن از خانه ای را که شب روشن است ، در نظر بگیرید که قطعاً این عکس را فراموش نشدنی می کند.

پیامک

همچنین باید متنی بنویسید که به شما در بازاریابی ملک اجاره ای شما کمک کند. لازم نیست این مرحله دشوار باشد ، اما باید کمی وقت بگذارید و به صحبت های خود فکر کنید. شما می خواهید خانه خود را بفروشید ، نه فقط بیان واقعیت ها. این متن باید به مستاجر احتمالی کمک کند تصور کنند در کنار استخر شما با یک نوشیدنی خنک هنگام تماشای بچه ها در حال گردش هستند. ابتدا مناظر را تنظیم کنید ، نه اینکه با لیستی از بهترین چیزها درباره اجاره تعطیلات شروع کنید. توصیفی داشته باشید و از تصورات خود استفاده کنید تا ملک اجاره ای خود را به شکلی بازاریابی کنید که خواننده را به دانستن بیشتر بشناساند.

به منظور دریافت ایده هایی در مورد تمرکز در متن ، س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:

  • خانواده و دوستانتان از اجاره تعطیلات چه چیزی را دوست دارند؟
  • در حالی که آنجا هستید از انجام چه کارهایی لذت می برید؟
  • آیا چیزی پیدا کرده اید که در خانه تعطیلات یا در نزدیکی آن دوست داشته باشید اما آن را دوست ندارید؟
  • خانه شما چه ویژگی های خاصی را ارائه می دهد؟
  • اگر می خواهید این ملک را اجاره کنید چه می خواهید بدانید؟

ایده های کلی عکس

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا از نمای خارجی و داخلی خانه شما برای بازاریابی موفقیت آمیز یک ملک اجاره ای نمی تواند بیش از حد ارزش داشته باشد. در منطقه ای کاملاً رقابتی مانند فلوریدا ، عکس ها می توانند تفاوتی بین تأمین یا از دست دادن رزرو ایجاد کنند. گاهی اوقات یک مهمان بالقوه به چندین ملک با ویژگی های یکسان و هزینه یکسان فکر می کند. در این صورت ، بدون شک مهمانان خانه اجاره ای تعطیلات را که دوست دارند انتخاب می کنند. این بدان معنی است که کیفیت تصویر برای بازاریابی موفقیت آمیز ملک اجاره ای شما ضروری است. نقص رایج عکسهای کم نور است که از زاویه های عجیب و غریب گرفته شده ، از عرشه استخر و بالکن فاقد مبلمان یا اشیا objects نامناسب (حوله های مرطوب ، انبوه کاغذها و غیره) گرفته شده است.

برخی از موارد اضافی که ممکن است بخواهید هنگام بازاریابی ملک اجاره ای خود با عکس در نظر بگیرید عبارتند از:

  • استفاده از گل را در نظر بگیرید. یک گلدان گل تازه می تواند مورد استقبال قرار گیرد ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید و وسوسه نشوید که یک گلدان گل را جابجا کنید – اگر دائماً همان گلدان در اتاق های مختلف ظاهر شود احمقانه به نظر می رسد.
  • جداول را تنظیم کنید. در منطقه غذاخوری رسمی ، یک بطری شراب باز کنید ، لیوان های شراب را پر کنید ، شمع روشن کنید و از دستمال استفاده کنید. در قسمت غذاخوری آشپزخانه آن را برای شام با خانواده تنظیم کنید ، با تنظیمات مکان های گاه به گاه ، یک کوزه لیموناد ، و غیره
  • مطمئن شوید که آشپزخانه اجاره تعطیلات شما برق می زند. باید تمیز باشد و یک ظرف میوه روی میز باشد. در واقع ، شما می خواهید خانه را طوری جلوه دهید که گویی منتظر ورود مهمانان هستید.
  • با چرخاندن ملحفه ، بالش زدن و قرار دادن مجله ها و کتابها روی میزهای شب ، اتاق خواب ها را خوشآمد کنید.
  • عکاسی از کبوترها در شب. سینک را پر کنید ، مقدار زیادی حباب ، شمع روشن ، حوله های کرکی و شاید یک لیوان شراب قرمز در دست اضافه کنید تا جو ایجاد شود.
  • از یک دوربین دیجیتال استفاده کنید تا بتوانید صدها عکس از اجاره تعطیلات خود بگیرید. حتی اگر عکاس نباشید ، مطمئناً عکاسان خوبی دارید که می توانید از آنها برای بازاریابی ملک اجاره ای خود استفاده کنید.

بازاریابی یک ملک اجاره ای با استفاده از وب سایت شما می تواند بخشی از استراتژی باشد که از بسیاری از فناوری های دیگر استفاده می کند ، از تبلیغات چاپی تا لیست های آنلاین در سایت های بازاریابی املاک و مستغلات ، به شما امکان می دهد مستاجران بیشتری را به ملک خود جذب کنید. مقالات آینده این مجموعه روشهای دیگری را برای بازاریابی خانه اجاره ای تعطیلات و مزایای آن برای شما کشف می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا