دنیای وب

بازاریابی استخدام مهم است – کارمندان مانند مشتری هستند

عصر تکنولوژی مدرن امروز ، سازمانها را ملزم می کند که با سرعت سریع زمان مطابقت داشته باشند. استعدادیابی نیز به یک زمینه رقابتی تبدیل شده است. روزهایی که نامزدها برای جستجوی کار در صف بودند ، مدتهاست که گذشته است. خود اشتغالی روند رو به رشدی است و افراد قبل از اقدام به کار بسیار دقیق فکر می کنند. بنابراین ، مدیریت برای جذب و تأمین نامزدهای شغلی ، نیاز به یک استراتژی دارد. یک استراتژی بهره گیری از ابزارهای مختلف بازاریابی استخدام است. این ابزارها علاوه بر کمک به شما برای استخدام فرد مناسب ، ضمن بدست آوردن نامزدهای با کیفیت بالاتر ، به کاهش هزینه های استخدام نیز کمک می کنند.

برای موفقیت شرکت از فناوری و ابزارهای بازاریابی استفاده کنید

  • اجرای متفاوت ابزار بازاریابی استعدادیابی ممکن است درد پر کردن جای خالی را کاهش دهد. Facebook و LinkedIn دو ابزار پرکاربرد برای بازاریابی استخدام هستند.

  • مارک شرکت این در بازار کار پویا و در حال رشد اهمیت بیشتری پیدا می کند. داوطلبان می خواهند تا آنجا که ممکن است در مورد شرکتی که از آن لذت می برند بدانند.
  • پس وجود دارد مدیریت شهرت. شهرت آنلاین این شرکت همچنین نقشی حیاتی در تأثیرگذاری یا عدم تأثیر داوطلبان برای عضویت در شرکت دارد یا خیر.

صرف نظر از ابزارهای فانتزی یا پست های هوشمند اجتماعی ، شرکت هایی با مثبت ترین حضور آنلاین بهترین استعداد را خواهند داشت. این قطعاً آن مزیت رقابتی را به آنها خواهد داد.

تکنیک های بازاریابی استخدام

حال ، چگونه می توانید به یک استراتژی بازاریابی استخدام خوب برسید؟ برخی از زمینه های اصلی برای تمرکز چیست و چگونه می توان آنها را بهبود بخشید؟

آگاهی و آگاهی از برند

ابتدا باید بفهمید مردم شما را می شناسند و دوستتان دارند. در مورد شرکت کمی تحقیق و تحقیق کنید و آن را اداره کنید آگاهی از برند به عنوان اولین هدف شما دومین نکته ای که باید از آن مراقبت کرد درک برند است. ارزشها ، فرهنگ و نقاط قوت شرکت باید مورد تأکید قرار گیرد. شرکت شما باید پیامی ارسال کند که به هر کارمند و همچنین مشتریانش ارزش زیادی می دهد.

چگونه آگاهی از برند را ایجاد می کنید؟

برای دستیابی به آگاهی ، شرکت باید دید تبلیغات ، صفحات شغلی و محتوای اجتماعی مربوط به شرکت را افزایش دهد. به این ترتیب ، این شرکت می تواند در بین مخاطبان هدف خود محبوب شود. برای سنجش عملکرد و اینکه آیا استراتژی کار می کند یا خیر ، برخی از شاخص های اصلی وجود دارد که می توانید به صورت زیر استفاده کنید:

  • ورود تبلیغات رسانه ای پولی

  • دسترسی به تبلیغات سنتی

  • بازدید از سایت

  • دسترسی به شبکه های اجتماعی

در بسیاری از موارد ، رهبران نمی توانند درک کنند که تجربه و جستجوی شغل یک نامزد چقدر پیچیده بوده است. آنها باید این واقعیت را درک کنند و KPI را در نظر بگیرند. آنها با این کار اهمیت بازاریابی استخدام را خواهند فهمید.

و چه کسی می داند؟ مدیریت ممکن است چنان در مورد بازاریابی استخدام اشتیاق داشته باشد که ممکن است تیم های طوفان فکری ایجاد کند و ایده های ابتکاری دیگری را برای جذب استعداد نیز پیاده سازی کند.

_______

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا