دنیای وب

بازاریابی اسنپ چت – داستان بازاریاب B2B

فکر می کردم: “من به جای فیس بوک و لینکدین به بازاریابی B2B به شبکه اجتماعی دیگری احتیاج دارم.” با خودم گفتم: “من وقت زیادی ندارم كه ساعت ها و روزها را در هر شبكه اجتماعی جدید صرف كنم كه به من ارزشی ندهد.”

من به دلیل متفاوت بودن نظرات آشنایان از استفاده اسنپ چت برای تجارت کاملاً مطمئن نبودم. اما به نوعی این توجه مرا به خود جلب کرد و تصمیم گرفتم که خودم آن را امتحان کنم.

علاوه بر این ، این دیدگاه Garyvee و HubSpot درباره Snapchat را تحت تأثیر قرار داد که “می تواند برای B2B عالی باشد” تا نگاهی دقیق تر به اسنپ چت بیندازیم. من خودم بعد از همه به نوعی کنجکاو شدم؟

بنابراین یک روز تصمیم گرفتم برای آزمایش بروم و تصمیم بگیرم که آیا این نیازهای من مطابقت دارد یا خیر.

دستان شروع – اسنپ چت

من از Google و YouTube برای واکشی هر اطلاعاتی که می توانم برای شروع Snapchat استفاده کنم استفاده کردم و سرانجام برنامه را از فروشگاه Play بارگیری کردم. وقتی به نماد برنامه نگاه کردم ، سالهای ابتدایی قرن بیست و یکم به من برگردد ، وقتی که من شروع به استفاده از فیس بوک کردم و همه اطرافیان او از دوست داشتن جدید و به اشتراک گذاری عکس و فیلم هیجان زده بودند.

ایده ای در ذهن من بوجود آمد – آیا من همان روند قدیمی را که در بزرگسالان در فیس بوک انجام می شود ، دنبال خواهم کرد؟ در نگاه اول ، توجه من را جلب نکرد. من احساس همان کارهای قدیمی “اشتراک گذاری و اشتراک گذاری” که در فیس بوک انجام می دادیم داشتم.

من شروع به آزمایش عکس گرفتن با اسنپ چت کردم ، سپس احساس کردم که این برنامه را حلق آویز کرده است.

می توانید با فشار دادن نماد ضبط به شکل دایره‌ای ، یک کلیپ ویدیویی کوتاه ایجاد کنید و با کلیک بر روی صفحه گوشی می توانید از آن عکس بگیرید. علاوه بر این ، می توانید گرافیک ، ایموجی ، رنگ ، متن و غیره اضافه کنید. کاربران سخت افزار Snapchat معمولاً با فیلترهای Geo ، Dual و Geo دیوانه می شوند. اما من دوست ندارم دیوانه شوم و همه این کارها را در اسنپ چت انجام دهم.

ارتباط با مردم

مرحله بعدی پس از تجربه عملی اولیه ، یافتن راه هایی برای برقراری ارتباط با افراد بود. در اینجا باید فهمیدم مردم چگونه از من پیروی می کنند و چگونه از آنها پیروی می کنم. با این حال ، من به برنامه اجازه می دهم تا به مخاطبین من دسترسی پیدا کند و ببیند چه کسی از Snapchat استفاده می کند. علاوه بر این ، من در مورد افرادی که از کلمه کلیدی Snapchat استفاده می کنند ، چندین جستجو سریع در Google جستجو کردم. بنابراین ، من شروع به دنبال برخی از دوستانم می کنم و از برخی از دوستانم که در Snapchat مرا دنبال می کنند ، سؤال می کنم.

بخش مهمی از علاقه های من این است که بدانم کاربران چگونه مارک های Snapchat را پیدا می کنند. بنابراین من یکی از دوستانم را انتخاب کردم و از او خواستم درباره جستجوی مارک از طریق اسنپ چت به من بگوید. به این ترتیب توانستم دوستان اضافه کنم و خیلی زود لیستی از دوستان را ایجاد کردم.

برخی از مارک ها را با نام کاربری آنها اضافه کردم و شروع به دنبال کردن آنها کردم.

هرچه بیشتر از این برنامه استفاده کنم ، بیشتر دوستش دارم. من به داستانهای مارک های مختلف و همچنین برخی از دوستان شیرجه می زنم. در پایان ماه ، من با Snapchat از لحظاتم لذت می بردم. اما جدا از همه سرگرمی ، من نیز مراقب بودم که از این قسمت از اعتیاد با این برنامه دوری کنم. از آنجا که فکر می کنم هرچه بیشتر وقت خود را صرف استفاده از برنامه های رسانه های اجتماعی کنید ، ساعات بیشتری را در روز هدر می دهید و می توانید شما را از کار درآورد.

چه چیزی برای بازاریان وجود دارد؟

با توجه به بازاریابی ، من وقتی برنامه استراتژی های بازاریابی مؤثر B2B را می بینم این برنامه را شایان ذکر نیست. برای صنعت B2C ، شرکت هایی مانند GE (جنرال الکتریک) و Everlane با کشف نسل جدید مصرف کنندگان یا خریداران ، هرج و مرج را سوراخ می کنند. اسنپ ​​چت در مقایسه با رسانه های بزرگ اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین کسری از دلار را دریافت می کند.

اما وقتی زمینه B2B را بررسی می کنیم ، خریداران مشاغل که با Snapchat به صورت جمعی معامله می کنند ، به احتمال زیاد برای خرید و مکاتبات تجاری مورد استفاده قرار نمی گیرند. از طرف دیگر ، معاملات مالی صنعت B2B از تعداد زیادی تشکیل شده است. با این حال ، من هرگز ندیده ام اسنپ چت معامله ای فراتر از 26k داشته باشد.

اگرچه Snapchat به روندهای ویدیویی ارزش افزوده اما با بعضی اوقات فیلمها از بین می روند بسیار محدود است. این مورد باعث شکسته شدن Snapchat می شود که بسیاری از بازاریابان B2B متوجه آن شده اند.

با این حال ، در اینجا سناریوهایی وجود دارد که Snapchat می تواند برای بازاریابی B2B منطقی باشد. لیست شده در زیر:

رویدادهای B2B:

در صنعت B2B ، بسیاری از رویدادهای زنده را می توان در Snapchat از قبیل جلسات تجاری ، بازدیدها ، تورها ، مشارکت Tradeshow ، مهمانی های افتتاح کارخانه جدید ، آزمایش محصول در بازار ، بررسی جستجوی B2B با مصرف کنندگان ، کنفرانس های رسانه ای و اطلاعیه های مطبوعاتی بارگذاری کرد.

به اشتراک گذاشتن فیلم از رویدادهای تجاری مستقیم می تواند یک کلمه شفاهی مثبت را برای مخاطبان هدف شما پخش کند.

تصویر نام تجاری را تقویت کنید

در همین راستا ، راه اندازی یک محصول جدید یا نام تجاری جدید ، حمایت از هرگونه رویداد ورزشی ، یا به اشتراک گذاشتن نظرات و یا بررسی مشتری درباره یک محصول می تواند برند شما را در بازار هدف شما تقویت کند.

با بارگذاری آن در اسنپ چت می توانید این ویدئو را با تم ها و طول های مختلف امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که فیلم های محصول و برند شما تا حد ممکن به یاد ماندنی هستند و همچنین با نام تجاری و استراتژی بازاریابی شما سازگار هستند. بازاریابی ویدیویی Snapchat می تواند نقش اساسی در موفقیت بازاریابی محتوای شما داشته باشد.

این همه در مورد نظر من و بررسی در مورد Snapchat است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا