دنیای وب

بازاریابی اطلاعات – بازاریابی تست اینترنتی

من به عنوان رئیس انجمن بازاریابی اطلاعات ، من تماس تلفنی آموزش ماهانه به بازاریابان اطلاعاتی که دارای سؤال هستند و سعی در راه اندازی تجارت تخصصی خود را دارم ، میزبانم. در اینجا سوالی از تد در کالیفرنیا در مورد آزمایش اطلاعات بازاریابی با استفاده از اینترنت وجود دارد. از آنجا که این یک سؤال متداول است ، تصمیم گرفتم مقاله ای را در مورد این چالش تهیه کنم تا به شما کمک کنم.

شما می توانید یک محصول عالی بسازید ، اما درصورتی که افراد زیادی برای خرید آن آماده نیستند ، بی فایده است. چگونه می توانید افرادی را که علاقه مند به محصول شما هستند ، تعیین کنید که در واقع بتوانید تبلیغات و بازاریابی را شروع کنید؟ توصیه می کنم وقت خود را صرف خواندن کتاب “راهنمای نهایی Google AdWords” از پری مارشال و برایان تاد کنید. گام به گام از طریق این کتاب بروید و پرسشنامه ای ایجاد کنید که از محصول یا تجارت خود سوال کند “بزرگترین سؤال شما چیست …” سپس در Google AdWords سرمایه گذاری کنید و دو تبلیغ را در برابر یکدیگر تست کنید تا ببینید کدام یک بیشترین بازدید را ایجاد کرده است.

میزان کلیک شما به تبلیغ شما مشخص می کند که آیا شما قادر به ایجاد علاقه کافی برای بازاریابی آن هستید یا خیر. در صفحه فرود آگهی خود ، الگویی با سؤالی بنویسید که “مهمترین سؤال شما در مورد _____” چیست ، موضوع خود را در این قسمت پر کنید. سپس مکانی برای آنها فراهم کنید تا آدرس ایمیل خود را برای شما در اختیار شما قرار دهند. شما می دانید آیا بازاری وجود دارد که محصول شما بزرگترین سؤال خود را بشناسد و آدرس ایمیل آنها را دریافت کند. کمپین Google AdWords به شما کمک می کند تا سریع شروع کنید. به زودی لیستی از سوالات متداول را شروع می کنید. می توانید برای هرکسی که از شما سؤالی پرسیده اند ایمیل بفرستید و به آنها بگویید که برای پرداختن به پنج سؤال رایج در تلفن ، یک سمینار تلفنی برگزار خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا