دنیای وب

بازاریابی ایمیل چیست؟ بررسی اجمالی

بازاریابی ایمیل یکی از ابزارهای پرکاربرد برای بازاریابان اینترنتی است. هدف این مقاله بحث در مورد اصول بازاریابی ایمیل است.

بررسی اجمالی سیستم بازاریابی ایمیل:

اکثر مردم می دانند بازاریابی ایمیلی چیست. دانش رایج عبارت است از “بازاریابی ایمیل ، بازاریابی محصولات از طریق ایمیل است.” این همان چیزی است که اکثر مردم از بازاریابی ایمیل می دانند و تا حدودی نیز صادق هستند.

پیش نیاز برای بازاریابی ایمیل:

اولین نکته بارز برای شروع ، لیست افرادی است که از طریق بازاریابی ایمیل برای آنها ایمیل ارسال می کنید. به این لیست از مردم در دنیای بازاریابی اینترنتی “لیست بازاریابی ایمیل” گفته می شود. حتماً در اینترنت خوانده اید که “پول در لیست است” و غیره. این لیست ها لیستی از افرادی است که موافقت کرده اند از طریق شما ایمیل دریافت کنند.

ایمیل Mktg. این کار را به روشی قانونی انجام دهید!

ارسال ایمیل به افرادی که قبول نکرده اند از طریق فرستنده ایمیل دریافت کنند ، اسپم نامیده می شود.

مطابق با قانون CAN-SPAM 2003 ارسال ایمیل های خود به خود غیرقانونی است و تخلف محسوب می شود که به موجب قانون قابل مجازات است.

بیشتر بازاریابان جدید اینترنت این را نمی دانند و ارسال ایمیل تبلیغاتی به هر شناسه ایمیلی را که می توانند دریافت کنند. ما اکیداً توصیه می کنیم از ارسال اسپم به افراد خودداری کنید زیرا این امر می تواند منجر به اقدام قانونی علیه شما شود و این به اعتبار شما به صورت آنلاین نیز آسیب می رساند.

لیست را از کجا پیدا خواهید کرد؟

می توانید لیستی از افرادی که می توانید برای آنها ایمیل بفرستید یا خریداری کنید ، ایجاد کنید.

ساختمان لیست:

ساختمان لیست یک فعالیت طولانی مدت و در حال انجام است. برای ارسال به روزرسانی های رایگان یا عضویت در خبرنامه رایگان ، باید در وب سایت هایی که از نام و آدرس ایمیل شما درخواست می کنند ، دیده باشید. هنگامی که نام و شناسه ایمیل خود را در جعبه قرار می دهید ، مشترک این سایت می شوید. وقتی نام و آدرس ایمیل خود را بر روی فرم قرار می دهید ، برای دریافت ایمیل از این سایت خاص “انتخاب” می کنید و به این لیست “لیست اشتراک” گفته می شود. شناسه ایمیل و نام شما در بانک اطلاعاتی برنامه ذخیره می شود که می تواند برای فواصل از پیش تعریف شده ، پیام های ایمیل خودکار را به کل گروه مشترکین (یعنی لیست) ارسال کند. به عنوان مثال ، این برنامه می تواند برای همه کسانی که در این لیست مشترک هستند پیام های خوش آمدید ارسال کند. سپس این برنامه 3 روز پس از پیوستن مشترک به تاریخ و غیره ایمیل دیگری ارسال می کند. این برنامه “پاسخ دهنده خودکار” نام دارد.

برای جزئیات بیشتر می توانید مقالات من را به پاسخ های خودکار مراجعه کنید.

اگر وب سایتی دارید ، می توانید با ایجاد صندوق های اشتراک در وب سایت های خود ، لیست خود را ایجاد کنید. بیشتر نرم افزارهای پاسخگویی آنلاین ابزارهای با کاربردی آسان برای ایجاد صندوقهای اشتراک و فرمهایی فراهم می کنند که می توانید به راحتی در وب سایت های خود وارد کنید.

خرید یک لیست بازاریابی ایمیل:

وب سایت های زیادی وجود دارند که گزینه ثبت نام برای بازاریابان را به اینترنت می فروشند. لیست اشتراک ها ممکن است شامل 1000 نفر باشد یا ممکن است میلیون ها نفر را در خود جای دهد. هرچه تعداد افراد بیشتری در این لیست حضور داشته باشند ، قیمت لازم برای پرداخت هزینه برای این لیست بالاتر می رود.

نظرات در مورد اثربخشی بالقوه بازاریابی پست الکترونیکی متفاوت است ، اما توصیه می کنیم لیست هایی را خریداری کنید فقط اگر به سایتی که در آن لیست های بازاریابی پست الکترونیکی را خریداری می کنید اعتماد کنید و این لیست گروه خاصی از افرادی را که نمایانگر یک مکان خاص هستند ، هدف قرار دهید. بگذارید این موضوع را کمی بیشتر توضیح دهم. لیست اشتراک ایجاد شده به عنوان مثال wallstreetjournal.com شامل یک موقعیت مالی است که گروهی از افراد علاقمند به اخبار مالی یا موضوعات را تشکیل می دهد.

علاوه بر این ، این لیست بر اساس هر وب سایت شغلی شامل گروهی از افراد علاقمند به فرصت های شغلی جدید خواهد بود. برای نتیجه بهتر ، توصیه می کنیم با تبلیغات بازاریابی ایمیل خود ، منافع مردم را مطابقت دهید.

ایمیل Mktg. لیست های ایمن:

لیست های امن گروه هایی از افرادی هستند که در ازای ارسال پیام های بازاریابی خود از طریق ایمیل به افراد دیگر ، در ازای دریافت ایمیل یا تبلیغات از افراد دیگر در این لیست موافقت کرده اند.

لیست های ایمن در وب سایت هایی ایجاد شده است که عضویت (رایگان یا پرداخت شده) به مردم ارائه می دهند. عضویت در سایت به اعضا امکان می دهد پیام های ایمیل را به همه اعضا ارسال کنند ، و در عوض مجبورند از اعضای دیگر ایمیل دریافت کنند.

حال باید پرسید که چرا این افراد برای یکدیگر ایمیل ارسال می کنند و نکته این چیست؟ بیشتر این وب سایت ها دارای بازاریاب اینترنتی هستند که می خواهند محصولات وابسته یا شخصی خود را تبلیغ کنند. نظر در مورد اثربخشی لیست های امن متفاوت است اما به نظر ما لیست های ایمن به شرط داشتن لیست های ایمن بسیار بزرگ ، مؤثر هستند. با استفاده از لیست های امن ، می توانید بلافاصله تبلیغ کنید محصولات را شروع کنید حتی اگر وب سایت خود را ندارید.

می توانید پیوند اعضای لیست امن را تقویت کرده و کمیسیون های خوش تیپ کسب کنید. با ایجاد لیست های ایمن ، لازم نیست صبر کنید تا لیست خود را ایجاد کنید. از این رو ، اگر هیچ وب سایت و لیست خصوصی ندارید ، بهتر است برای شروع تبلیغ محصولات ، به لیست های امن بروید.

به طور خلاصه ، ما دیدیم که بازاریابی ایمیل نیاز به ایجاد لیست هدفمند دارد. اگر وب سایت خود را دارید ، می توانید لیست های بازاریابی ایمیل خود را با کمک پاسخ دهندگان خودکار شروع کنید. اگر وب سایت خود را ندارید ، می توانید از طریق لیست های امن بازاریابی ایمیل را شروع کنید و یا آدرس های ایمیل را از وب سایت های معتبر خریداری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا