دنیای وب

بازاریابی اینترنتی: اگر شما موفق نباشید ، 3 قانون دارد

یکی از بهترین مربیان آنلاین من از مراجعه به خودش به عنوان یک بازاریاب اینترنتی خودداری کرد. وی گفت: بیشتر افرادی که از این اصطلاح استفاده کرده اند در واقع معتاد به اینترنت هستند.

کلمات بسیار محکم.

معلم من خود معتاد سابق مواد مخدر بود. از یک رویکرد 12 مرحله ای از مشروبات الکلی ناشناس استفاده کنید تا یک راه حل برای خود پیدا کنید. در سالی که من با او آشنا شدم او بیش از 3 میلیون دلار درآمد کسب کرد. بنابراین آنچه را که او گفت ، جدی گرفتم.

اما لازم نیست شما معتاد سابق باشید تا در بازاریابی آنلاین به عنوان یک اعتیاد فکر کنید.

در حقیقت ، همانطور که مایکل میسترسون در اوایل ظهور توضیح داد ، فقط زیرمجموعه “معتاد بودن به اطلاعات” است.

اگر هنوز به روشی که می خواهید آنلاین موفق نشده باشید ، موفق نشده اید ، سپس موارد اساسی را دنبال می کنید قوانین بازاریابی آنلاین؟؟؟

مایکل می گوید معتاد اطلاعات:

  • معتاد به عادت به خرید اطلاعات است
  • او قصد ندارد حتی اطلاعاتی را که خریداری می کند به کار گیرد (اگرچه ممکن است خود را فریب دهند که در غیر این صورت باور کنند)
  • خوشحال ترین هنگام خرید اطلاعات ، سپس …
  • به چیز دیگری طی چند ساعت یا چند روز. محصول جدید به همراه سایر خریدهای قبلی در قفسه باقی مانده است.

مایکل بین رفتار فرد معتاد / معتاد و آنچه او “کاربر اطلاعات” می نامد ، تمایز قائل می شود.

این کاربر اطلاعات …

  • برای رسیدن به اهداف خاص خرید کنید
  • پیشرفت هایی در حال انجام است. اگر آنها کتابی در مورد تغذیه می خوانند ، احتمالاً (اگر ماده مهم باشد) عادتهای غذایی خود را به زودی تغییر دهید.
  • بازده اطلاعات را محاسبه می کند. اگر آنها یک دلار را روی یک موضوع سرمایه گذاری کنند ، انتظار دارند که بازده قابل توجهی از این سرمایه گذاری – شاید ارزش ده برابر ، مادی یا معنوی باشد.
  • او انتظارات بلند مدت دارد. آنها ترکیبات دانش را با گذشت زمان درک می کنند و بیشتر کشف می کنند.

پس تو کی هستی؟

مایکل می خواهد شما را از یک معتاد به یک کاربر تغییر دهید. مربی قبلی من از مردم می خواست که جلوی بازاریابی آنلاین را بگیرند و شروع به ایجاد یک تجارت اینترنتی کنند.

شما به بازاریابی اینترنتی معتاد شده اید. من آخرین محصول و غیره را خریداری کردم و تقریباً تاکنون کار نکرده ام. خوشبختانه پول زیادی خرج نکردم ، اما قطعاً زمان ، اعتبار و فرصت های زیادی را کاهش می دهم. بازگرداندن آنها کار سختی بود.

این تاریخی است که به وبلاگ من منتهی می شود و درسهایی که در آنجا پیدا خواهید کرد.

مدتی طول کشید تا بفهمم چیکار میکنم. امیدوارم اگر این موفقیت را به صورت آنلاین نداشته باشید که تا به امروز دوست داشتید این مقاله را به شما فکر کند.

هنگامی که شما برای موفقیت آماده هستید ، می توانید از برنامه 12 مرحله ای AA استفاده کنید – یا می توانید با این قوانین از مایکل ماسترسون شروع کنید:

1 هنگام خرید یک محصول اطلاعاتی ، مهلت های مشخصی برای خواندن آن و اجرای آنچه یاد می گیرید تعیین کنید. به عنوان مثال ، متعهد شوید كه طی 24 ساعت یكی از اقدامات توصیه شده را انجام دهید.

2 تا زمانی که در خرید قبلی خود پیشرفت نداشته باشید ، هیچ کالای دیگری را خریداری نکنید.

وقتی قطعه مایکل را خواندم بلافاصله موافقت کردم. آنها دو قاعده ای هستند که من برای خودم تعیین کردم.

برای هماهنگی با این قوانین بازاریابی آنلاین من همچنین می خواهم یک سوم اضافه کنم.

3 پیگیری اثبات شده موفقیت خود را دنبال کنید ، از جمله داشتن یک مربی که از قبل در مسیری که می خواهید پیشرفت کرده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا