دنیای وب

بازاریابی اینترنتی – ایجاد پادکست برای شما خوب

مفهوم بازاریابی برای پادکست ها به شدت در سال های اولیه قرن 20 ظهور کرد. از امروز ، توسط هزاران صاحب مشاغل که می خواهند به راحتی و به راحتی فروش و سود خود را افزایش دهند ، از آن استفاده می شود. علاوه بر این ، پادکست ابزاری رایگان برای استفاده است که می تواند به افزایش میزان بازدید شما ، تعداد مشترکان ایمیل جدیدی که به دست آورده اید و تعداد افرادی که قصد خرید محصولات شما را دارند ، کمک کند.

به نظر من ، پادکست شباهت زیادی به ارسال فیلم در YouTube دارد. شما باید فیلم را ایجاد کنید و آدرس وب سایت خود را در پایین ویدیو نشان دهید و امیدوارم کسی نام دامنه شما را در مرورگر وب خود تایپ کند تا بتواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند. اما امروزه با YouTube ، می توانید آدرس وب سایت خود را در قسمت توضیحات ویدیو وارد کنید ، و آن را به یک لینک قابل کلیک تبدیل می کند.

اما پادکست ها اگر بخواهیم آن را با YouTube مقایسه کنیم هنوز نوعی ابتدایی هستند. YouTube از نظر بازدید وب سایت شماره 3 در کل اینترنت است. و بزرگترین دایرکتوری پادکست در اینترنت (iTunes) ، این 32 امین وب سایت در اینترنت است (طبق سرویس ترافیک الکسا).

با این حال ، هنوز هم می توانید با iTunes و پادکست ها به راحتی و به راحتی به وب سایت خود مراجعه کنید. به همان روشی که می خواهید ویدیوی خود را به سایت های ویدیویی غیر از YouTube ارسال کنید … شما می خواهید پادکست های خود را به دایرکتوری های پادکست غیر از iTunes ارسال کنید. این فقط یک روش عالی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر محتوای شماست.

هنگام ایجاد پادکست خود ، می خواهید مکانی را انتخاب کنید که متناسب با شخصیت ، دانش و میزان درآمد بالقوه شما باشد. مکان های زیادی برای ورود وجود دارد ، اما شما می خواهید طاقچه هایی مبهم و کم رقابت پیدا کنید. از این طریق می توانید با انواع استراتژی های مختلف بازاریابی اینترنتی به بازار حمله کرده و به سرعت تسلط بر این حوزه را تحسین کنید.

اکنون هنگام ورود به سیستم برای جمع آوری استراتژی بازاریابی پادکست خود ، باید وبلاگ پادکست و خوراک RSS داشته باشید. ساده ترین راه برای انجام این کار شرکت با نام “Feedburner” است. Feedburner یک سرویس عالی است که به شما کمک می کند استراتژی بازاریابی پادکست خود را به راحتی و به راحتی راه اندازی کنید.

خوشبختانه Feedburner رایگان است و شما می توانید از همه آنچه امروز به شما ارائه می دهد بهره ببرید. پس از دریافت خوراک RSS از Feedburner ، می خواهید بروید و آن را به دایرکتوری های پخش ارسال کنید ، و همچنین وبلاگ خود را از طریق pingomatic به خدماتی مانند “pingomatic” ارسال کنید.

بازاریابی محصولات و خدمات خود با پادکست راهی عالی برای به دست آوردن پولی است که به دنبال کسب و کار خود هستید. من فکر می کنم محبوبیت پادکست ها به مرور پیشرفت می کند و اگر می خواهید از این رسانه به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید ، انجام این کار هوشمندانه است. امروز از آن استفاده کنید و ببینید که چگونه فروش و سود شما افزایش می یابد.

موفق باشید با استفاده از این نکات پخش جریانی برای به دست آوردن پول مورد نظر در تجارت خود

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا