دنیای وب

بازاریابی اینترنتی – تأثیر بازاریابی آنلاین بر روی صنایع

بازاریابی اینترنتی تأثیر عمده ای بر بسیاری از صنایع دارد. اول از همه ، بازاریابی آنلاین روش فروش محصولات با استفاده از اینترنت است. در حال حاضر ، این تأثیر عمده ای بر صنایعی دارد که قبلاً خرده فروشی بودند. نمونه هایی از این صنایع شامل فیلم ، موسیقی ، بازارهای کک ، بانکداری ، دارو و تبلیغات است. بازاریابی رادیویی از سهم بازار خود فراتر رفته است.

در مورد صنعت موسیقی ، بازاریابی آنلاین به منبعی برای بارگیری فایل های موسیقی تبدیل شده است. آیا در مورد iTunes شنیده اید؟ در سال 2008 ، iTunes به فروشگاه برتر موسیقی در کل ایالات متحده تبدیل شد.

گذشته از اینها ، اکنون بانک ها عملکردهای زیادی را از طریق شبکه انجام می دهند. بسیاری از افراد به دلیل راحتی آن ، بانکداری آنلاین را جذاب تر از ملاقات های بدنی به بانک می دانند. در حقیقت ، بیش از 150 میلیون شهروند آمریکایی به بانکداری اینترنتی می روند. از بین 100٪ افرادی که از اینترنت استفاده می کنند ، 44٪ کارهای بانکی آنلاین را انجام می دهند. همچنین ، حراج های آنلاین به سرعت محبوب شدند. کالاهایی که قبلاً فقط در بازارهای کک فروخته می شدند ، اکنون در حراج های آنلاین فروخته می شوند که eBay.com محبوب ترین آن است.

همچنین مبنای قیمت گذاری برخی کالاهای تخصصی است. تأثیر بازاریابی آنلاین بر صنعت تبلیغات نیز بسیار عمیق بوده است. چند سال بعد ، تبلیغات آنلاین هر ساله به میلیاردها دلار افزایش یافته است. در حقیقت ، طبق گفته های PricewaterhouseCoopers ، 16.9 میلیارد دلار بازاریابی اینترنتی باورنکردنی تنها برای سال 2006 در ایالات متحده صرف شده است. نامزدهای ریاست جمهوری این موضوع را پذیرفته اند و به همین دلیل از اینترنت برای مبارزات انتخاباتی استفاده کردند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا