دنیای وب

بازاریابی اینترنتی تجارت کوچک – حقیقت حیاتی

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، تمایل طبیعی ما برای نزدیک شدن به همه چیزها با کمی شک است. آنقدر “چیزهای بزرگ بعدی” وجود دارد که اغلب تشخیص روند گذرا از یک استراتژی بازاریابی همیشه سبز به یک تجارت کوچک دشوار است.

تردید دارم یا نه ، من آماده شرط بندی هستم که شما اکنون به طور جدی در جستجوی بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک به عنوان یک افزودنی مناسب برای گروه تبلیغاتی خود باشید. من فهمیدم که این چیزی است که ارزش پریدن روی آن را دارد.

بیایید با آن روبرو شویم – رقبای شما این کار را می کنند ، بنابراین شما هم باید این کار را انجام دهید تا بدون آنکه بدانید جای جای خود را ندهید.

یک دقیقه صبر کنید – بازاریابی اینترنتی دقیقاً چیست؟

من فکر می کنم قبل از اینکه هر چه بیشتر پیش برویم ، دقیقاً باید بگوییم که وقتی می گویند “بازاریابی اینترنتی” دقیقاً به چه چیزی اشاره می کنیم ، روشن کنیم. اگر تاکنون تحقیقاتی در مورد موضوع بازاریابی اینترنتی برای مشاغل کوچک انجام داده اید ، ممکن است شما شاهد طیف گسترده ای از اصطلاحات ارائه شده باشید. این می تواند بسیار گیج کننده باشد که می دانید در مورد بازاریابی اینترنتی با تعداد بی نظیری از ایده ها در آنجا چیزهایی وجود دارد … چگونه قرار است بدانید این چیست؟ خوب ، در زیر می خواهم به طور خلاصه به برخی از محبوب ترین اصطلاحات و روش هایی که باید با آنها توجه داشته باشید ، بپردازیم:

شماره 1. سئو برای مشاغل کوچک

SEO به لیست موارد پیش فرض کسب و کار شما در صفحه اول نتایج موتور جستجو (محبوب ترین Google) برای انتخاب عبارات کلمات کلیدی اشاره دارد. چه یک صفحه Google Places ، ویدیوی YouTube ، صفحه فیسبوک یا حتی وب سایت شما باشد ، هدف این است که خود را به گونه ای تنظیم کنید که محققان محلی شما را از رقابت شما ببینند و این پیچیده به نظر می رسد ، اما به همین دلیل ما در اینجا هستیم. نتایج یک کارزار موفق SEO می تواند بسیار زیاد باشد.

شماره 2. بازاریابی ایمیل برای لیست های تجاری و تجاری کوچک

یکی از قوی ترین شکل های ایجاد مشتریان بالقوه بدون شک ، بازاریابی ایمیل برای مشاغل کوچک است. تصور کنید که با جدیدترین و بهترین تبلیغات ، توانایی دستیابی به مشتریان وفادار خود را در هر زمان یا روز داشته باشید؟ تصور کنید که قادر به ارسال کوپن به مشتریان ، خبرنامه ها و سایر مطالب جالب خود باشید تا در تماس مداوم با آنها قرار گرفته و برند شما را از راه دور در چشمان خود بسازید؟ من مطمئن هستم که تصور کمی وجود دارد که بتوانید فرصتها را مشاهده کنید … بازاریابی ایمیل یکی از طولانی ترین استراتژی های بازاریابی است که صاحبان مشاغل کوچک می توانند در نظر بگیرند. مشتریان شما به زودی استفاده از ایمیل را متوقف نخواهند کرد ، و امکان برقراری تماس مکرر با مشتری حتی اگر آنها از محل کار واقعی شما بازدید نمی کنند بسیار مناسب است تا از آن عبور نکنید. اگر چیز دیگری را از این مقاله دور نمی کنید ، حداقل در مورد بازاریابی ایمیل برای مشاغل کوچک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شماره 3. بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل محلی

این آخرین و بزرگترین روند در دنیای بازاریابی اینترنتی برای مشاغل کوچک است. فیس بوک به تنهایی بیش از 800 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بیشتر کاربران حداقل 6 ساعت در ماه در این سایت می گذرانند. با رشد فیسبوک ، میزان زمانی که می توانید برای تقویت شغل خود استفاده کنید. فیس بوک ، توییتر و سایر رسانه های اجتماعی برخی از بزرگترین رسانه های بازاریابی سال 2012 خواهند بود زیرا این امکان را برای شما فراهم می کند که به طور روزانه از طریق وب سایت هایی که در هر حال زمان زیادی را سپری می کنند ، در کنار مشتریان علاقه مند باشید. چرا از این فرصت استفاده نمی کنیم؟

تبلیغات مستقیم با هر کلیک بازاریابی

دفعه بعد که شما چیزی را در Google جستجو می کنید ، می خواهم به طرف راست صفحه توجه کنید. شما باید متوجه برخی تبلیغات کوچک جدا از نتایج جستجو شوید. اینها در واقع تبلیغات پرداخت شده از Google AdWords هستند و یک جنبه مهم در بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک است.

تبلیغات پرداخت هر کلیک (PPC) یک فرآیند ساده 3 مرحله ای است:

• برای تجارت خود یک آگهی کوچک بنویسید

• کلمات کلیدی یا زبانهای محلی را برای هدف گیری انتخاب کنید

• پرداخت به ازای هر کلیک به طور مستقیم به وب سایت مشاغل خود مراجعه کنید

خیلی آسان است ، درست است؟

این یک روش عالی برای شروع کمپین بازاریابی آنلاین شما است زیرا با استفاده از پرداخت هر کلیک ، دقیقاً نتایجی را که می پردازید دریافت می کنید. آیا می خواهید به 100 مشتری جدید فرصتی برای عاشق شدن به تجارت خود بدهید؟ پرداخت 100 کلیک در وب سایت خود … من مطمئن هستم که می توانید در این نوع تبلیغات هزینه سرب ارزش خود را مشاهده کنید. با تولید نتیجه و تجزیه و تحلیل ، می توانید یک کمپین کاملاً سودآور دریافت کنید که بصورت پیش فرض روی خلبان اتوماتیک اجرا شود.

سلام ، آیا واقعاً می خواهید پایگاه مشتری خود منفجر شود؟ چرا از تبلیغات PPC برای هدایت ترافیک هدفمند به خبرنامه ایمیل خود استفاده نمی کنید تا بتوانید با مشتریان بالقوه جدید خود در تماس باشید؟

چرا بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک یک سرمایه گذاری خوب است

چه چیزی مانع بیشتر کمپین های بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک است که صاحبان مشاغل در اتوماسیون بازاریابی موفق نمی شوند.

همه ما این درس را آموخته ایم: وقتی سعی می کنید همه کارها را انجام دهید ، به ناچار در مناطقی که آنها بهتر هستند عقب مانده و در مناطقی که در آن خوب هستید پیشرفت نمی کنید. نتیجه این می شود که تجارت شما کند می شود و شما آنقدر که باید / ممکن نیست درآمد را می بینید. اگر زمان پول است ، نمی توانید وقت بیشتری را برای کاری که شخص دیگری می تواند سریعتر انجام دهد ، اختصاص دهید.

به همین دلیل ، هنگام نزدیک شدن به بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک ، توصیه می کنم به یک متخصص حرفه ای آموزش دیده سفارش دهید.

بارها و بارها ، هنگامی که صاحب مشاغل روی مدیریت یک کسب و کار ممتاز متمرکز شد ، بازده بسیار بیشتری را به دست می آوریم ، در حالی که بازاریابان آنلاین هر کاری را انجام می دهند – بهترین توجه مشتریان بالقوه را انجام می دهند. این که آیا تصمیم دارید SEO را در مشاغل کوچک دنبال کنید تا رتبه وب سایت خود را ارتقا دهید یا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای انتشار اخبار از طریق فیس بوک / توییتر ، می توانید مطمئن باشید که نتایج بهتری را نسبت به کسی که قبلاً این کار را کرده است ، خواهید دید.

بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک طول نمی کشد ، و مطمئناً نباید گران باشد. در حقیقت ، یک کمپین بازاریابی اینترنتی می تواند نسبت به سایر استراتژی های بازاریابی برای مشاغل کوچک نسبتاً ارزان باشد! به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، در صورتی که خود را تنها به بازاریابی آفلاین محدود نکنید ، بسیار تسلیم خواهید شد ، بنابراین از شما می خواهم که در مورد روش ها و روش های بیان شده در این مقاله فکر کنید. من مطمئن هستم که می توانید یک شرکت بازاریابی آنلاین یا ارائه دهنده خدمات پیدا کنید که تمایل بیشتری برای کمک به شما در این خدمات بازاریابی آنلاین داشته باشد تا بتوانید در یافتن مشتریان بالقوه جدید در autopilot شروع کنید. منتظر چی هستی؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا