دنیای وب

بازاریابی اینترنتی ملک سرمایه گذاری خود را

بنابراین من تصمیم گرفتم که از طریق تلنگر یا عمده فروشی املاک سرمایه گذاری ، درآمد اضافی را به دست آورم و با رعایت فرمول سود ، اموال را دریافت کردم. برنامه شما برای بازاریابی املاک و مستغلات برای یافتن خریدار چیست؟

درصد خانه های خریداری شده توسط افرادی که به صورت آنلاین جستجو می کنند قابل چشم پوشی نیست. از انجمن ملی ملکی (NAR): طبق جدیدترین نمایه NAR برای خریداران خانه و فروشندگان برای سال 2009 ، 90٪ از خریداران از اینترنت استفاده کردند به عنوان منبع اطلاعاتی در جستجوی خانه. آیا با داشتن شماره هایی از این قبیل ، آیا داشتن استراتژی برنامه ریزی شده برای بازاریابی اینترنتی منطقی نیست؟

سایتهای مرتبط با املاک و مستغلات

Craigslist یکی از بهترین منابع برای یافتن خریداران خرده فروشی منازل و خریداران سرمایه گذاری است. با نزدیک به 59 میلیون بازدید کننده در ماه مه 2010 ، Craigslist (CL) یک سایت عالی برای ارتقاء خواص شما و افزایش ترافیک در کسب و کار شما – و رایگان است.

استفاده از CL یکی از ساده ترین راه ها برای شروع یک کار بازاریابی آنلاین است. شما بیشتر سوالات خود را دریافت کرده اید و لیست خریداران ما را در طول سال ها از تبلیغات CL ساخته اید.

بعد از اینکه املاک شما در CL منتشر شد ، همین ملک را در وب سایت های دیگر مرتبط با املاک و مستغلات در اینترنت پخش کنید. اکثراً رایگان است و فقط از شما می خواهد که برای اطلاعات خود فرم آنلاین را پر کنید. نکته جالب در مورد برخی از این سایت های دیگر این است که آنها به طور خودکار مالکیت شما را در سایر سایتهای املاک و مستغلات یا سایتهای “برای فروش” منتشر می کنند.

برخی از سایتهای مورد علاقه من Postlets.com ، Houspads.com ، Loopnet.com ، MyHouseDeals.com و Sellpoint.com هستند.

بازاریابی ویدیویی

ایجاد یک ویدیو برای املاک خود بازاریابی ویدیویی یکی از محبوب ترین راه ها برای نمایش املاک شما توسط خرده فروشان و سرمایه گذاران است. یک فیلم خوب فقط باید حدود 2 دقیقه طول بکشد. مهمترین بخش ، اگر این یک دارایی سرمایه گذاری باشد ، نشان دادن آنچه که شماره های مالی به نظر می رسد ، جریان پول ماهانه سرمایه گذار است. همچنین ، در فیلم های خود ، همیشه به یاد داشته باشید که در انتها با مراجعه به وب سایت ، پر کردن فرم و غیره ، “تماس با اکشن” را به بینندگان هدیه دهید.

صفحه YouTube خود را نیز شروع کنید – به صورت رایگان و شروع به ارسال فیلم های خود در آنجا کنید. YouTube مکانی را برای شما فراهم می کند که می توانید افراد را برای دیدن املاک و مستغلات در تبلیغات خود ارسال کنید.

سایت بازاریابی مقاله یا سایت وبلاگ

شما یک سایت وبلاگ یا یک سایت مقاله دارید که می توانید در زمینه موضوعات مختلف در املاک و مستغلات مقالات ارسال کنید و خریداران / سرمایه گذاران را به سمت خود جذب کنید. اگر از قبل سایت بلاگ دارید ، مقالات خود را به صورت مداوم به روز کنید. این می تواند یک بار در هفته ، هر دو هفته یک بار باشد ، اما تا زمانی که مواد جدیدی اضافه کنید ، خریداران املاک و مستغلات که به دنبال اطلاعات هستند ، شما را پیدا می کنند.

اگر سایتی در وبلاگ ندارید ، برای ثبت نام در یک حساب کاربری رایگان Squidoo.com عضو شوید. Squidoo به کاربر امکان ایجاد “لنز” برای یک موضوع خاص را می دهد. با استفاده از متن آگهی CL خود یک لنز برای املاک خود ایجاد کنید و همچنین می توانید یک ویدیوی YouTube را برای خوانندگان تعبیه کنید تا تمام ویدیوهای خود را در یک سایت مشاهده کنند.

رسانه های اجتماعی

اکنون امیدواریم که یک حساب کاربری فیس بوک داشته باشیم. بله ، شما می توانید از FB برای برقراری ارتباط با دوستان و نزدیکان خود استفاده کنید ، اما می توانید برای استفاده از FB به عنوان راهی برای تبلیغ املاک خود ، آن را ساخت. من مقاله ای در مورد چگونگی شروع استفاده از Facebook به عنوان یک ابزار بازاریابی نوشتم. آن را بررسی کنید: “بازاریابی اینترنتی فیس بوک برای Newbies”.

از طریق تبلیغات و به روزرسانی مداوم ، خریداران / سرمایه گذاران بالقوه از طریق این منابع مختلف به وب سایت یا صفحه نهایی املاک شما هدایت می شوند.

جنبه های دیگری در بازاریابی اینترنتی وجود دارد ، مانند سئو و استفاده از کلمات کلیدی که در سایر مقالات به آنها پرداخته می شود یا می توانید خودتان درباره اهمیت کاربردهای آنها تحقیق کنید.

اما همچنین به یاد داشته باشید ، ارتباطات چهره به چهره بازاریابی است که باید همیشه در این دنیای بازاریابی اینترنتی ادامه یابد و فراموش شود.

بازاریابی آنلاین را یاد بگیرید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا