دنیای وب

بازاریابی اینترنتی: نکاتی در مورد استفاده از انجمنها برای بازاریابی محصولات شما

در صورت درست انجام این کار ، انجمن های اینترنتی می توانند مکانی بسیار مؤثر برای بازاریابی محصولات خود یا سایر محصولات وابسته باشند. انجمن ها جایی برای “فروش سخت” شما نیستند. بازاریابی محصولات وابسته در انجمن ها می تواند بسیار سودآور باشد. اما این مهارتی است که شما با گذشت زمان توسعه و پالایش می کنید. فروم جایی برای “فروش سخت” شما نیست. سطح نبوغ و ظرافت زیادی وجود دارد که هنگام شرکت در بازاریابی Forum باید مورد استفاده قرار گیرد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در تلاش برای بازاریابی محصولات وابسته خود در فروم کمک می کند:

1. بخاطر داشته باشید که چرا انجمن وجود دارد

اکثریت قریب به اتفاق افراد در این بخش می دانند که چرا این انجمن وجود دارد. بازاری نیست. این یک مکان ملاقات است این تالار محل تجمع برای مردان و زنهای هم اندیشمند است که به یک موضوع علاقه دارند. سوالات توسط اعضای دیگر انجمن پرسیده و پاسخ داده می شوند. موفقیت ها به اشتراک گذاشته می شوند و سایر اعضای انجمن پشتیبانی دیگری را ارائه می دهند. این مجمع برای شما مهم نیست که در ابتدا بیایید و سخت کار کنید.

2. پست های شما باید چیزی با ارزش ارائه دهند.

اکثریت قریب به اتفاق افرادی که موفقیت خود را به صورت آنلاین مشاهده کردند ، توانستند با تصمیم گیری برای شرکت در گفتگو در این بخش ، ارزش واقعی ارائه دهند. در حقیقت ، تاریخ انتشار آنها پاسخ های پیچیده ای را نشان داده است که من مجذوب محصولاتی که آنها ایجاد کرده اند. اغلب اوقات ، من محصولات خریداری می کردم زیرا می خواستم مقداری از درخشش و درخشش آنها را از من دور کند.

3. مرد خوبی باشید.

صادقانه بگویم ، اکنون زندگی ما به اندازه کافی سخت است. هیچ کس نمی خواهد زندگی آنها را سخت تر کند. مردم نمی خواهند از هر نظر با یکدیگر درگیر شوند. مردم واقعاً دوست دارند با افرادی که باعث می شوند احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند ، در کنار هم قرار بگیرند ، نه با افرادی که باعث می شوند احساس بدی کنند. این موضوع را در هنگام ادامه مشارکت در گفتگو به خاطر داشته باشید.

4. ما قبلاً همه چیز را دیده ایم.

اگر تازه وارد بازاریابی آنلاین هستید ، درمورد چه محصولاتی تبلیغ کنید. به خاطر داشته باشید که یکی از این افراد ده سال پیش یا من این کار را انجام داده بود. محصولات خود را با دقت انتخاب کنید.

5. به یاد داشته باشید ، شما همیشه می فروشید.

شما همیشه می فروشید نحوه فعالیت آنلاین ، نحوه مشارکت در انجمن و کلماتی که به اشتراک می گذارید یا به ایجاد ترافیک وب سایت شما کمک می کند یا مانع آن می شود. تحقق واقعیت است ، بنابراین به مردم کمک کنید تا بدانند واقعاً چقدر شگفت انگیز هستید.

در نظر داشتن این نکات به شما کمک می کند تا اثربخشی خود را در زمینه های دیگری گسترش دهید که می تواند تبلیغات رایگان یا کم هزینه ای برای محصولات شما ایجاد کند. به یاد داشته باشید که انجمن ها مکان های ملاقات هستند و – در حالی که ممکن است دارای بخش بازار باشند – فروش کالای شما تمرکز اصلی آن نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا