دنیای وب

بازاریابی اینترنتی و سخنرانی در جمع: ده نکته برای زمان ملاقات با تواین

بازاریابی اینترنتی و سخنرانی عمومی؟ گوشت خوک و تخم مرغ نیست ، درست است؟

این دو جمله بندرت در یک جمله یافت می شوند. به هر حال ، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند در فضای مجازی بازاریابی کنند تا هرگز مجبور به ارائه یا سخنرانی در مورد فروش نباشند.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید ، در عدم مهارت در صحبت کردن خود مرتکب این اشتباه بزرگ می شوید ، زیرا خود را از بازار گسترده خارج از اینترنت جدا می کنید.

چرا بازاریابان آنلاین باید در بهبود سخنرانی در جمع تلاش کنند؟ دلیل ساده آن این است که با انجام این کار می تواند برای افرادی که خرید آنلاین راحت نیستند و محصولات آن شناخته شود. آنها ترجیح می دهند بدانند که در انتهای دیگر آنها یک انسان هستند.

در این مقاله کوتاه ، من یک “سیستم میانبر” به شما می دهم که به شما امکان می دهد دانش عینی خود را جمع آوری کنید تا بتوانید آن را به روشی جالب و جذاب تحویل دهید. این یک نسخه کوتاه از چیزی است که من برای کارآفرینان در کارگاه های خود ذخیره می کنم که تقریباً در سراسر جهان در جهان آفلاین هستند.

ارائه های شما می تواند به چه کسی ارائه شود؟ در مورد کلوپ های چرخشی و سایر سازمان های مدنی که همیشه به دنبال سخنران هستند چطور؟ همکاران بازاریاب اینترنتی در سمینارها چطور؟ و دبیرستان ها و کالج ها را بخاطر بسپارید ، جایی که مخاطبان شما بیشتر از مردم عامه کامپیوتر ، که خرید آنلاین را تجربه می کنند اما مشتاق تجارت با یک بازاریاب اینترنتی هستند که یک محصول عالی دارد ، با مهارت بیشتری دارند.

به خاطر داشته باشید که یک سخنران م effectiveثر کسی است که بر تأمین نیازهای مخاطبان متمرکز باشد ، به طوری که این افراد نتیجه بگیرند آنچه شما پیشنهاد می کنید (فروش) به نفع آنهاست – برای اهداف شما ، خرید محصول ، کتاب الکترونیکی یا خدمات شما.

ده نکته ای که در زیر توضیح داده شده تئوری کلاس نیستند ، بلکه از آموزه های دنیای واقعی آموخته شده در تقریبا 3000 سخنرانی و کارگاه های بازاریاب آفلاین هستند. آنها برای من کار کرده اند ، آنها با مشتریان من کار کرده اند ، و آنها نیز برای شما کار خواهند کرد.

1. شما هدف خاصی دارید

اگر نمی دانید با ارائه خود می خواهید به چه نتیجه ای برسید ، قطعاً مخاطبان شما نیز نمی دانند. هدف شما ممکن است مانند اطمینان از اینکه مخاطب شما آدرس اینترنتی شما را به خاطر بسپارد یا درک کامل از مزایایی که با خرید محصول شما کسب می کنند محدود شود.

به یاد داشته باشید ، سخنرانی یا سخنرانی عالی هرگز نباید هدف شما باشد. این فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف است و این هدف همان کاری است که شما می خواهید مخاطبان شما با اطلاعات ارائه شده انجام دهند.

خاص باشید و هنگام تهیه سخنرانی ، هدف خود را به بیش از یک یا دو جمله محدود نکنید. آن را چاپ کرده و به صفحه رایانه بچسبانید. این باعث می شود که با پیشرفت در کار ارائه ، آمادگی شما متمرکز و بر روی هدف باشد.

2. مشکلات ، نیازها و علایق مخاطبان خود را بشناسید

برای اینکه یک بازاریاب موفق باشید ، ارائه شما باید مخاطب باشد. شما باید از مشکلات افرادی که با آنها صحبت می کنید آگاهی داشته باشید ، زیرا هدف شما ارائه راه حل به آنها است. این کار به تحقیق عمیق درباره مخاطبان شما نیاز دارد.

به خاطر داشته باشید که انگیزه اصلی مردم برای گوش دادن به شما این است که درک کنند ارائه شما به نفع آنهاست. “چه چیزی در آن برای من وجود دارد؟” این س classicال کلاسیک برای همه مخاطبان است ، آنلاین یا آفلاین

3. ساختار پشتی

ما نوشتن و صحبت کردن را در یک ساختار 1-2-3 یاد گرفتیم: (1) مقدمه – (2) بدن – (3) نتیجه گیری. برای سخنرانی های شفاهی ، این بسیار معکوس است: برخلاف خواندن یک یادداشت ، مردم این لوکس را ندارند که برگردند و آنچه را بار اول از دست داده اند بخوانند. شما می خواهید مخاطبان شما پیام اساسی را بشنوند و درک کنند – “این محصول مشکل شما را برطرف خواهد کرد”.

پیش نویس خود را با نتیجه گیری ، با هدف تلفیق هدف خود با مشکلات ، علایق و علایق مخاطب شروع کنید.

نتیجه گیری را روی کارت علامت گذاری شده (3) قرار دهید ، سپس مقدمه ای به مخاطبان خود نشان دهید که می دانید مشکلات آنها چیست و راه حل ارائه می دهد. این را روی کارت علامت گذاری شده (1) قرار دهید.

سرانجام ، استدلالهای پشتیبان خود را بر روی مجموعه ای از کارتهای علامت گذاری شده (2A) ، (2B) و غیره قرار دهید. این سیستم 3-1-2 تمرکز ، ساختار و وحدت موضوعی را فراهم می کند و قلب کارگاه های آموزشی من است.

4- با ضبط صوت یا دوربین فیلمبرداری به تنهایی تمرین کنید

بعد از اتمام ارائه پیش نویس ، خود را با ضبط صوت یا دوربین فیلمبرداری تمرین کنید. شما در این تمرین ابتدایی در ضعیف ترین حالت خود خواهید بود ، از این رو وی به شما توصیه می کند در کسی که نظرات وی می تواند به اعتماد به نفس شما آسیب برساند شرکت نکنید

به سخنرانی خود گوش فرا دهید ، ریتم و ریتم ، “آه” ، “بدانید” را یادداشت کنید و تسلط خود را بر موضوع بررسی کنید.

اگر در حال فیلم برداری هستید ، رفتارها و زبان بدن خود را یادداشت کنید و حرکات خود را با انعطاف صدا هماهنگ کنید.

5- با یک همکار ، دوست یا همسر خود تمرین کنید

بعد از اتمام یک جلسه آموزش تن به تن ، شما آماده تمرین در مقابل شخص دیگری هستید. این شخص را با دقت انتخاب کنید ، زیرا نمی خواهید بیش از حد انتقاد کنید که در سبک ارائه شما خطاهای بیش از حد پیدا کند. با این حال ، شما نوع فردی را نمی خواهید که هیچ نقصی پیدا نکند و شما را در بهشت ​​ستایش کند. شما نیاز به یک انتقاد باز و سازنده از “تغییر” ارائه خود دارید.

6. برگزاری جلسه تمرین “شورای قتل”

“Kill Board” ، اصطلاحی است که من از سابقه نظامی خود در کارگاه های آموزشی می گذرانم ، “یک جلسه آموزش دقیق است. این سخنران معادل شبیه ساز پرواز است که برای آموزش خلبانان در مورد نحوه رسیدگی به شرایط اضطراری در پرواز استفاده می شود ، یا دادگاهی مسخره که وکلا را برای جنگ در اتاق دادگاه تجهیز می کند.

بیش از چهار نفر را به عنوان مخاطب شبیه سازی شده خود شناسایی کنید و تمام اطلاعاتی را که درباره مخاطب بالقوه خود به دست آورده اید با آنها به اشتراک بگذارید. سپس این چهار نفر به عنوان مخاطب شما عمل خواهند کرد.

نظرات ، س questionsالات و انتقادات آنها به شما کمک می کند سبک تحویل خود را اصلاح کنید ، در دانش خود خلا gap پیدا کنید و سوالات و اعتراضات را پیش بینی کنید.

7. برای ملاقات و سلام و احوالپرسی زود هنگام وارد شوید

ارتباط بین فردی و مهارت های بین فردی برای موفقیت در هر سخنرانی مهم است ، اما هنگامی که بخواهید مردم را متقاعد به خرید کالایی که می فروشید کنید کاملاً ضروری است. ما تمایل داریم اطلاعات را از افرادی که دوستشان داریم بپذیریم ، اما آنها را از افرادی که دوست نداریم رد می کنیم.

وقتی زود می رسید می توانید اعضای مخاطب را بشناسید و به آنها اجازه دهید به عنوان یک انسان با شما ارتباط برقرار کنند. اگر به نظر مناسب می رسد ، هنگام ارائه سخنانی را به افرادی که قبل از ارائه فرصت ملاقات داشته اند ، بگذارید. هیچ چیز به اندازه ذکر مثبت نام شخص توسط یک گوینده برای گوش انسان خوشایند نیست.

8- از تصاویر برای پشتیبانی و نه تحت تأثیر قرار دادن استفاده کنید

ابزارهای دیداری ، از جمله پاورپوینت در همه جا ، می توانند ارائه دهند یا ایجاد کنند. مزیت استفاده از آنها این است که اکثر مردم بصری هستند و می توانند به راحتی اطلاعات ارائه شده را به صورت گرافیکی شبیه سازی کنند و خطر این است که تصاویر می توانند مخاطب را حمل کنند ، و او را به خیال بافی سوق می دهد ، نه اینکه گوش کند.

در انتخاب کلمات در تصاویر خود – و البته در انتخاب بازیگران – مراقب باشید تا از Geekspeak اجتناب کنید ، مگر اینکه با مخاطبی به همان اندازه که با این شکل اصطلاحات منحصر به فرد خود آشنا هستید صحبت کنید.

Visual Ionic Bottom Line: شگفتی های پاورپوینت را به خاطر نمی آورید ، اما هسته اصلی ارائه شما فراموش شده است.

9. استفاده از ابزارهای بلاغی

تکرار مفاهیم اساسی ، استفاده دقیق از مکث های استراتژیک و ساخت موازی تنها تعدادی از دستگاه هایی هستند که می توانید برای افزودن ادویه و ریتم به نمایش خود استفاده کنید.

دو نمونه از این تکنیک ها این تاکتیک مهم را نشان می دهد. وی به جای اینکه وینستون چرچیل بگوید: “ما در انگلیس بدهی بزرگی به خلبانان RAF داریم” ، این عقیده را با عبارتی فراموش نشدنی بیان کرد: “هیچ گاه در حوزه درگیری های انسانی اتفاق نیفتاده است که بسیاری اینقدر مدیون عده کمی باشند.

رئیس جمهور جان اف کندی وقتی گفت: “ما هرگز نباید از ترس مذاکره کنیم ، اما هرگز نباید از مذاکره بترسیم.”

از تخیل خود استفاده کنید تا ببینید چگونه می توانید کلمات را برای ایجاد چنین ریتم و ریتمی مرتب کنید.

10. پس از ارائه ، تجزیه و تحلیل فوری را انجام دهید

غریزه شما پس از اتمام یک سخنرانی دشوار نفس کشیدن و آرامش است. خطای مهلک.

در عرض چند دقیقه ، با یک دفترچه یادداشت یا ضبط صوت بنشینید و س askedالات پرسیده شده ، واکنش مخاطب به ارائه ، برداشت شما از عملکرد خود و غیره را ضبط کنید.

منتظر روز بعد نباشید. حافظه کوتاه مدت دقیقاً همین است و شما فقط کلیات را به خاطر می آورید. تجزیه و تحلیل آنلاین جزئیات را ارائه می دهد.

این اطلاعات خاص را به پایگاه داده خود منتقل کنید و شروع بسیار خوبی برای استفاده از آن در Kill Board منتهی به ارائه بعدی خواهید داشت.

از این نکات استفاده کنید ، و دفعه دیگر که صفحه کلید را ترک می کنید ، خواهید فهمید که مانند جمعی از مشتریان بالقوه شما مانند یک رایانه پشت کامپیوتر خود هستید.

حق چاپ 2005 لری تریسی

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا