دنیای وب

بازاریابی اینترنتی و قانون جذب

تنها چیزی که مانع از دستیابی به نتایج مورد نظر ما می شود وقتی که آگاهانه با قانون جذب کار می کنیم این است که بازاریاب های آنلاین همان کار را تمام وقت انجام می دهند.

این چیست؟ خوب ، به دلیل ماهیت بازاریابی آنلاین ، ما دو کار را انجام می دهیم – اول اینکه ، روزانه مقدار مشخصی را صرف ارتقاء تبلیغات با استفاده از تمام ابزارهای مختلفی که اکنون می توانیم از طریق اینترنت به آنها دسترسی داشته باشیم (YouTube ، Google AdWords ، وبلاگها ، انجمن ها ، مقالات ، برنامه های تبلیغاتی و غیره). سپس دومین کاری که ما انجام می دهیم این است که به گذشته نگاه کنیم و ببینیم امروز تلاش های ما چگونه انجام شده است.

خوب ، چه اتفاقی می افتد و ما این کار را می کنیم؟ بیشتر اوقات ، به خصوص با کسانی که تازه در بازاریابی آنلاین شروع به کار می کنند ، تلاشهای ما بلافاصله به نتایجی که می خواهیم منتهی نشوند. ما ساعتها در حال ثبت نام “املاک و مستغلات” خود به صورت آنلاین بودیم و به نظر می رسد هیچ اتفاقی نیفتاده است. اکنون ، برای ما بازاریاب های فصلی ، می دانیم که تولید و تولید نتایج مورد نظر ما بیشتر و بیشتر وقت می طلبد ، اما برای بسیاری دیگر ، جایی که نتایج انتظار نمی رود (در نقطه) ، برای بسیاری ، اغلب ، ناامیدکننده است. ما شروع می کنیم از قرار دادن چیزهای جدید در آنجا یا حتی فقط مکث جلوگیری کنیم و احساس می کنیم کاری اشتباهی انجام داده ایم یا حتی در این کار برای بازاریابی آنلاین شکست خورده ایم.

بنابراین اگر من به شما بگویم قانون جذب در عدم نتیجه شما و مهمتر از همه تأثیر دارد ، می توانید از همین قانونی استفاده کنید که به نظر می رسد آنچه را که می خواهید در همه چیز حفظ کرده تا هر آنچه را که می خواهید در زندگی خود داشته باشید؟

می بینید ، ما موجوداتی لرزان هستیم ، کاملاً از انرژی ساخته شده ، در واقع ، همه چیز وقتی به کوچکترین ذره آن تقسیم می شود ، انرژی است. کل جهان در حال لرزیدن است – جالب نیست؟ اما برای من ، هیجان انگیزترین بخش این است که درک کنیم که افکار ما نیز انرژی است – وقتی به چیزی فکر می کنیم ، وارد جهان می شود و جوهر این فکر به عنوان تجربه ما به ما باز می گردد. این قانون تأسیس جذابیت جهانی در محل کار است.

هرچه اتفاق می افتد ، وقتی مردم ایده این قانون را درک می کنند ، دقیقاً همان کاری است که ما به عنوان بازاریابان اینترنتی هر طور انجام می دهیم همانطور که در جمله اول گفتم. انتظار داریم آنچه می خواهیم خوب باشد زیرا وقتی روی آنچه می خواهیم تمرکز می کنیم ، افکار و احساسات ما مثبت و عاطفی است و به یک کشتی آزاد برای دریافت آنچه می خواهیم تبدیل می شویم. با این حال ، آنچه اکثر مردم انجام می دهند این است که آنها آگاهانه روی آنچه می خواهند مدتی متمرکز شوند ، اما در ادامه به عقب نگاه می کنند تا ببینند کجاست زیرا در برنامه آنها منعکس نشده است. با نگاه به گذشته ، اکنون آنها روی عدم تمایل خود تمرکز می کنند (زیرا هنوز ظاهر نشده است). در این ترکیب از لرزش تمرکز روی میل و سپس عدم تمایل ، قانون جذب هرگز نمی تواند تخصص ما را جذب کند (برای بازاریاب های آنلاین که البته مشتریان بالقوه و فروش هستند) – این قانون را نادیده می گیرد.

بنابراین دقیقاً همان اتفاقی است که هنگام شروع کار می افتیم ، زیرا بازاریاب های آنلاین چندین بار خیلی سریع شروع و خم می شوند. پس چه کنیم؟ ما تصمیمی می گیریم تا کارهای روزمره خود را که نشان داده ایم با گذشت زمان کار خود را ادامه دهیم ، ادامه دهیم و نتایج خود را بررسی نکنیم یا اگر این کار را انجام دهیم ، جمله ای مانند “مشتریان بالقوه در زمان خودشان به من می آیند” صادر می کنیم ، و ما متعهد می شویم که به جلو برویم. یک روز کاملاً سپاسگزار برای همه مواردی که در زندگی وجود دارد که ما را خوشحال می کند. به همین راحتی ، بسیار شگفت آور است زیرا قدردانی انرژی لرزشی بسیار بالایی است.

بنابراین ، بازاریابان آنلاین همکار من ، به حرکت رو به جلو ادامه دهید و هر 5 دقیقه نتیجه را جستجو نکنید. نگاه خود را به جایزه نگاه دارید و جایزه باید بیاید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا