دنیای وب

بازاریابی اینترنتی – چگونه با 3 قدم ساده رونق بگیرید

در مغز اکثر بازاریابان شبکه ای که مشغول تجارت خود هستند ، چگونه می توانم بازاریابی اینترنتی انجام دهم؟ شاید تعداد کمی از شما احتمال پیدا کردن کسی در اینترنت و بازاریابی اینترنت را از دست داده باشید.

در این مقاله یک استراتژی ساده برای شما شرح می دهم تا بتوانید نحوه کار بازاریابی اینترنتی و چگونگی بهره مندی از اینترنت در تجارت فعلی خود را بهتر بشناسید.

بازاریابی اینترنتی چگونه کار می کند؟

ابتدا باید توجه داشته باشید که مفاهیم و مبانی اساسی بازاریابی اینترنتی اساساً با بازاریابی آفلاین سنتی است. با 3 مرحله اساسی ارائه می شود.

قدم اول ساخت لیستی از افرادی است که برای آنچه باید ارائه دهید باز است.

مرحله 2 جایی است که شما با یک لیست از طریق یک فرایند پیگیری بازاریابی نیمه خودکار ایمیل با آن لیست رابطه برقرار می کنید.

مرحله 3 بازاریابی به این لیست است.

بنابراین ، بیایید ساخت لیستی را که در صنعت به عنوان مشتریان بالقوه شناخته شده است ، شروع کنیم. آگهی های مختلف بصورت آنلاین متفاوت از سایرین ایجاد می شوند. وقتی به اینترنت وصل می شوید ، میلیون ها نفر دیگر ، وب سایت و شرکت هایی که فریاد می زنند محصولات و مفاهیم آنها بهترین هستند.

بازاریابی اینترنتی مشاغل شما را ارتقا نمی بخشد

به طور کلی ، افرادی که بازاریابی اینترنتی را شروع می کنند هنوز به اینترنت متصل هستند ، هنوز همان کارهایی را انجام می دهند که در حالت آفلاین انجام شده است و این به خانواده ، دوستان و هرکسی که می تواند به مه آینه منتهی شود ، انجام می شود. شما می دانید که در مورد Facebook صحبت می کنید و درخواست دوست را می پذیرید و سپس با پیوستن به شرکت من یا این محصول راک یا چیزی شبیه به آن ، دیوار خود را پر می کنید.

برای اینکه در اینترنت کارآمد باشد ، نیاز به یک استراتژی متفاوت دارد و شما باید در میان همه صداهایی که برای رسیدن به موفقیت اتفاق می افتد ، بایستید. پس چگونه می توانیم در این باره پیش برویم؟ این ساده است ، در حالی که همه در اصل همان حرف را می گویند ، شما از سایتی می آیید که ارزش همه را فراهم می کند. بدون گله ، فروش ، فقط ارزش دادن است.

بازاریابی اینترنتی: لیست خود را بسازید

شما می توانید از بسیاری جهات ارزش قائل شوید و بسیاری از مقالات نیاز به نوشتن و تهدید تونل های کارپ دارند تا این موضوع را با جزئیات توضیح دهند. با این وجود ، می توانید چندین استراتژی جداگانه برای ساخت لیست خود استفاده کنید. استراتژی هایی مانند بازاریابی ویدیویی ، بازاریابی مقاله ، بازاریابی فیس بوک ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.

بازاریابی اینترنتی: ایجاد روابط

سپس در تجارت بازاریابی اینترنتی باید با افراد موجود در لیست خود رابطه برقرار کنید. این همان مفهومی است که سالها با بازاریابی شبکه ای سنتی قبل از اینترنت مورد استفاده قرار می گرفت. مردم به افرادی که می شناسند ، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند ، می پیوندند. بنابراین باید این پایه و اساس اعتماد را با مردم ایجاد کنید تا آنها به شما در تجارت بازاریابی اینترنتی ملحق شوند. شما همچنین باید این معنی را بدهید ، خب. شما نمی توانید بگویید که وقتی واقعاً این کار را نمی کنید ، به موفقیت آن شخص اهمیت می دهید.

شما می توانید این کار را به چندین روش مختلف انجام دهید و همه آنها با بازاریابی اینترنتی کار می کنند. می توانید با یک ایمیل کامل که هر روز با یک پیام از آنها خارج می شوید ، یک پاسخ خودکار ایمیل را شروع کنید تا بتوانید از این آموزش که انجام داده اید ، بازدید کنید. وقتی به آنجا می روند ، ویدئویی از شما می بینند و ارزش شما را برای آنها می یابند.

همچنین می توانید در وب سایت های اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس به طور فعال روابط برقرار کنید. اگر دوست دارید با مردم ارتباط برقرار کنید و گپ بزنید و وقت بگذارید ، می توانید به دنبال توپ بگردید که این کار را انجام می دهد. همچنین می توانید چندین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ترکیب کنید.

بازاریابی اینترنتی: راه حل برای مشکلات

پس از برقراری رابطه و یا در اواخر این روند ، می توانید محصولات وابسته مختلفی را به بازار عرضه کنید تا از هر مشکلی که در تجارت آنها با آنها روبرو هستید ، به آنها کمک کنید. آنها ممکن است بخواهند یاد بگیرند که چگونه یک بلاگ درست کنند ، فیلم بسازند یا کمپین های PPC را تنظیم کنند. شما می توانید از طریق محصولات وابسته به آنها کمک کنید.

سرانجام ، اکنون که به زندگی آنها اهمیت زیادی داده اید و درهایی را باز کرده اید که حتی نمی دانسته اند برای حضورشان در احترام به آنها حضور یابند ، در این مرحله آنها برای حضور در فرصت شما بازتر خواهند بود. و اگر اینگونه نباشند ، من فقط با شخصی با همان نقطه نظرات و علایق رابطه ای محکم برقرار کردم که می تواند با زمان به یک رابطه متقابل سودمندتر تبدیل شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا