دنیای وب

بازاریابی اینترنتی: یک رویای لوله یا یک کاسه طلا؟

اصطلاح بازاریابی اینترنتی آنلاین توسط افراد مختلف به معنای چیزهای مختلف ابداع شده است. شکی نیست که این اصطلاح را پیدا کرده اید (و آن را جستجو کنید) زیرا کسی به شما گفته است که کسب و کارتان به صورت آنلاین یک مسیر تضمینی برای موفقیت است. واقع گرایانه خواهیم بود ، هیچ تضمینی (خصوصاً در بازاریابی شبکه ای) وجود ندارد ، اما موارد مثبت بسیاری در رابطه با بازاریابی اینترنتی اتفاق می افتد که باید از آنها آگاه باشید تا بدانید که این روند برای شما مناسب است.

اصطلاح بازاریابی اینترنتی حداقل 3 جهان کاملاً متفاوت را شامل می شود – محصولات ، ایجاد سرب و فهرست های اجتماعی – و ما هر یک از این مناطق را جداگانه بررسی خواهیم کرد. برخلاف تصور رایج ، بازاریابی اینترنتی فقط مربوط به محصولات و خدمات آنلاین نیست. اگر محصول یا خدمات واقعی را به صورت آفلاین ارائه می دهید ، بخوانید تا بفهمید که عوامل بازاریابی شبکه آنلاین چگونه بر تولید سرب تأثیر می گذارند و می توان از آنها برای ایجاد اعتبار استفاده کرد.

بازاریابی اینترنتی: محصولات و خدمات آنلاین

اگر محصولی یا خدماتی را بصورت آنلاین ارائه می دهید ، از قبل آن را می شناسید. برای هر کس دیگر ، انواع محصولات MLM که در این بخش با آنها صحبت می کنیم محصولاتی مانند برنامه های تخفیف ، برنامه های مسافرتی ، خدمات مالی یا برنامه های آموزشی است. همه این محصولات و خدمات غیرمستقیم هستند. هیچ ماده فیزیکی برای یبوست ، لمس و بو وجود ندارد.

اگر در حال تبلیغ یک محصول نامشهود هستید ، می توانید از تکنیک های بازاریابی آنلاین در کل مراحل بازاریابی ، فروش و تحویل استفاده کنید. شما می توانید یک مشتری بالقوه بصورت آنلاین ایجاد کنید ، محصول را به صورت آنلاین توضیح دهید ، یک معامله آنلاین را ببندید و یک خرید آنلاین تحویل بگیرید. محصول یا خدمات آنلاین به شما امکان می دهد یک شرکت واقعاً مجازی ایجاد کنید که بتوانید از هر کجا کار کنید و نیازی به حضور فیزیکی خود ندارید. اگر از جلسات خانگی که شب ها و آخر هفته های شما را اشغال می کند درون گرا یا خسته شده اید ، محصول نامشهود انتخاب مناسبی برای تلاش های بازاریابی اینترنتی است.

با یک محصول فیزیکی ، می توانید از تاکتیک های بازاریابی شبکه ای آنلاین برای ایجاد معاملات منجر ، آموزش و فرآیند استفاده کنید ، اما معمولاً یک مرحله میانی در فرد وجود دارد. مهم نیست که چقدر آموزش آنلاین وجود دارد ، تقریباً کلیه مشتریان جدید مایل به طعم دادن به محصولات خوراکی هستند یا هر نوع مد یا دکوراسیون منزل را امتحان می کنند. توجه داشته باشید که ما در جمله قبلی مشتریان “جدید” می گوییم. برای مشتریان موجود که با کیفیت یا سلیقه محصول آشنا هستند ، بازاریابی شبکه ای آنلاین می تواند در سفارش مجدد یا معرفی خط تولید فصلی جدید بسیار مؤثر باشد.

بازاریابی وب: نسل آنلاین رهبری

صرف نظر از محصول یا خدمتی که شما تبلیغ می کنید ، ایجاد لیست های اصلی ، محور جهانی برنامه بازاریابی شبکه ای آنلاین ما است. یک مطالعه در سال 2011 نشان داد که 900 میلیون نفر از رایانه ای در خانه و 1.6 میلیارد مشترک تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند. پرزیدنت اوباما در سخنرانی دولت در اتحادیه 2011 متعهد شد تا 98 درصد از تمام آمریکایی ها به اینترنت بی سیم پر سرعت با سرعت بالا را در 5 سال آینده فراهم کند. هیچ وقت در تاریخ نیامده است که یک کارآفرین جدید بتواند از فناوری و دانش لازم برای دستیابی به بازار میلیون ها خانه خود استفاده کند.

قدرت بازاریابی شبکه ای آنلاین برای تولید سرب بهتر است. شما پیشنهاد خود را در مقابل صدها ، هزاران یا میلیون ها نفر قرار می دهید و خود را از خارج از ما انتخاب می کنند. شاید شنیده باشید که اسپانسر متصل شما به عمل “غربالگری و مرتب سازی” اشاره دارد. اینترنت قدرتمندترین روش برای اتوماسیون قسمت جلوی این فرآیند است. به سیستمهای خودکار اجازه دهید اسکن سربها را انجام دهند و فقط پیگیری های صلاحیت شده را برای پیگیری شخصی تر عبور دهند.

تولید آنلاین سرب به همان میزان در فروش محصولات و خدمات و ایجاد توزیع کنندگان جدید اعمال می شود. در حالی که پیام و ارائه متفاوت خواهد بود ، مفاهیم و جنبه های فنی سیستم بازاریابی شبکه آنلاین یکسان هستند. هنگامی که شما تولید مشتریان بالقوه آنلاین را یاد بگیرید ، می توانید آن را در هر شرکتی و هر خط تولید اعمال کنید.

بازاریابی اینترنتی: یک راهنمای اجتماعی

نقش منحصر به فرد اینترنت به عنوان مرجع صدور گواهینامه اغلب در مباحث بازاریابی آنلاین نادیده گرفته می شود. وقتی افراد با اطلاعات جدید روبرو می شوند و متوجه نمی شوند که آیا به اطلاعات (یا منبع) اطمینان دارند ، آنها به دنبال تأیید منابعی هستند که به آنها اعتماد دارند. منابع قابل اعتماد ممکن است شامل روزنامه های بی طرف ، انتشارات تحقیق ، والدین ، ​​دوستان قدیمی یا کارشناسان معتبر باشد. هرچه پیام آنها از منابعی که به آنها اعتماد دارند محوری تر باشد ، به ادعای اصلی بیشتر اعتقاد دارند.

اما آیا واقعاً نظر یک شخص از افراد غریبه فراتر است. چطور در مورد یک متخصص برای 100 غریبه. چطور حدود 10،000 غریبه معمولی همین حرف را می زنند؟ در بعضی از مواقع ، صلاحیت های منبع تا حدی بی ربط می شوند و تعداد بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهند.

اینترنت می تواند شرکت یا کالای شما را تنها بر اساس فهرست اجتماعی ساخته یا خراب کند. این هیچ ارتباطی با تولید فروش یا فروش ندارد ، این جنبه بازاریابی اینترنتی به صورت آنلاین مربوط به شهرت برند است. حتی اگر شما اقدام به تولید مستقیم آنلاین یا فروش آنلاین آنها نمی کنید ، باید از چت آنلاین درباره شرکت ، محصولات یا خدمات آن و اینکه آیا به نتایج منفی یا مثبتی رسیده است ، آگاه باشید.

بازاریابی اینترنتی: شروع کار

ما به سه جنبه از بازاریابی شبکه ای آنلاین نگاه کرده ایم تا از تنوع آن ایده ای را برای شما بیان کنیم. در حالی که چند شبکه وجود دارد که 100٪ موفق به صورت آنلاین هستند ، اکثریت قریب به اتفاق از اینترنت برای اهداف استراتژیک خاص که از تلاش های آفلاین آنها پشتیبانی می کند ، استفاده می کنند. برخی ممکن است از اینترنت برای تولید سرب استفاده کنند ، برخی دیگر برای شبکه های اجتماعی ، برخی دیگر برای آموزش گروهی ، دیگران برای نگه داشتن سوابق و مدیریت. در حقیقت ، مؤثرترین سیستم تجاری که تاکنون دیده ایم ، روشهای آنلاین و آفلاین برای دستیابی به مشتری بالقوه به روشهای مختلف را در هم آمیخته است.

به همین دلیل برای آموزش بازاریابی شبکه ای آنلاین که توصیه می کنیم یک بستر داریم. سازندگان این برنامه درباره همه تاکتیک های پیشرفته آنلاین اطلاعاتی ناشایست دارند ، اما آنها کاملاً درک می کنند که هنگام جفت شدن با استراتژی های آفلاین ، چاپ ، رادیو یا نامه پستی قوی تر هستند. همچنین ، سازندگان این برنامه بازاریابی آنلاین ، نه تنها چندی پیش ، خود مبتدی بودند و توانستند به گونه ای آموزش دهند که گویی در کفش های جوان هستند. اگر برای متقاضی آماده هستید ، این نیز هست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا