دنیای وب

بازاریابی اینترنتی 101 – یک استراتژی بازاریابی از یک متخصص وب جوان

آیا شما وب سایت دارید؟ آیا قصد ورود به دنیای بازاریابی اینترنتی را دارید؟ کسب درآمد از وب سایت شما بسیار آسان است ، اگر کمک صحیحی داشته باشید ، این همان است. آیا می دانید چه روش هایی برای جذب تعداد زیادی بازدید کننده به وب سایت شما وجود دارد؟ اقدامات مهم برای ایجاد یک وب سایت موفقیت آمیز که ماهانه ماه به جریان نقدینگی می انجامد چیست؟

در این کتاب ، نویسنده نیل مرچندانی در مورد بازاریابی اینترنتی 101: استراتژی از یک جوان گرافیک وب ، توسعه استراتژیک و راهنمای بازاریابی وب سایت ، در مورد همه این مباحث و موارد دیگر بحث می کند. Merchandani در طی 9 روش اصلی بازاریابی که شخصاً از آن استفاده می کند ، می گذرد. در کتاب به شما می آموزد:

1) ایجاد یک وب سایت موفق تجارت الکترونیکی.

2) وب سایت خود را برای دریافت بازدید کنندگان زیادی از موتورهای جستجو بهبود دهید.

3) وب سایت خود را با آخرین استراتژی ها کسب درآمد کنید: Adwords ، بازاریابی با هر کلیک ، تبلیغات ایمیل ، بازاریابی کمیسیون و غیره.

مثبت:

مواردی که من در مورد این کتاب دوست دارم این است که همه استراتژی ها به روش درک آسان و ساده برای درک زبان نشان داده شده اند. همچنین روش هایی برای جلوگیری از اشتباهات و مشکلات رایج بسیاری از بازاریابان وب (و این بسیار ارزشمند است!) مورد بحث قرار می گیرد. اگر به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از وب سایت خود هستید ، می تواند به عنوان یک کتاب پایه عالی عمل کند زیرا این برنامه طیف گسترده ای از موضوعات را در بر می گیرد.

نیل از دیدگاه اقتصادی به موضوع بازاریابی اینترنتی نزدیک می شود ، زیرا از پس زمینه تجاری ناشی می شود ، که بسیار ارزشمند است.

منفی:

گفته می شود استراتژی هایی که در این کتاب بیان شده است ، هم برای صاحبان مشاغل کوچک که آماده برای شروع کار خود به صورت آنلاین هستند ، و هم برای کسانی که قصد راه اندازی یک شرکت انحصاری اینترنتی را دارند ، مناسب است. با این وجود روش های زیادی برای کسب درآمد در اینترنت بدون داشتن وب سایت وجود دارد که در این کتاب لحاظ نشده است. همچنین ، این کتاب در قالب کتاب الکترونیکی موجود نیست. این اولویت شخصی من است فقط به این دلیل که احساس می کنم خرید کتاب الکترونیکی آنلاین (بارگیری فوری) راحت تر از یک کتاب فیزیکی راحت تر است. همچنین ، بازاریاب آنلاین با فروش موفقیت آمیز کتاب خود به صورت آنلاین ، واقعاً آزمایش خواهد کرد که آیا وی از سرگرمی صحبت می کند. او خودش را یک متخصص بازاریابی اینترنتی توصیف می کند ، درست است؟

حکم:

اگر در حال حاضر مشاغل یا وب سایت بازاری دارید ، راهنمایی خوبی خواهد بود. برخی از استراتژی های بیان شده در کتاب نیاز به تنظیمات جزئی در وب سایت شما دارند و بلافاصله شاهد پیشرفت خواهید بود. من قطعاً آن را همانطور که ذکر کردم به کسانی که یک تجارت یا وب سایت موجود دارند توصیه می کنم.

حقیقت این است ، راه های دیگری برای کسب درآمد در اینترنت وجود دارد ، حتی اگر شما یک وب سایت ندارید یا نمی خواهید در روند ساخت و نگهداری یک وب سایت پیچیده شرکت کنید. یکی از این کتابها کتاب الکترونیکی Riches Holly Holly Man است. هالی یک بازاریاب جوان 24 ساله اینترنتی است و اکنون 10،000 دلار – 20،000 دلار در ماه از ابزارهای مختلف بازاریابی اینترنتی درآمد کسب می کند. او در کتاب خود قدم به قدم به شما می آموزد که دقیقاً چه کارهایی را هنگام شروع انجام داد. برای من ، بهترین راهنمایی برای کسی است که هیچ ایده ای برای شروع بازاریابی آنلاین از کجا و چگونه ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا