دنیای وب

بازاریابی با پاسخ مستقیم – 13 راه برای دریافت تلفن شما از چشم اندازهای جالب راهی خارج می شود

بازاریابی ، یک صنعت پیچیده و بزرگ ، می تواند بسیاری از بازرگانان و سایر تنظیم کننده ها را به سمت مصالحه یا روش های اصلی رانندگی در فروش یا جمع آوری پول سوق دهد. بسیاری از افرادی که به طور کلی با بازاریابی اشتباه گرفته اند ، ترجیح می دهند فقط بر روی ارجاع کار کنند یا به روشهای قدیمی تر و ساده تر مانند قرار دادن آگهی در روزنامه محلی اعتماد کنند. در حالی که این روش ها خوب هستند و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها را حفظ می کنند ، برای رشد واقعی در یک شرکت یا سازمان به دنبال دیگری هستند.

بازاریابی با پاسخ مستقیم ، که به عنوان بازاریابی مستقیم نیز شناخته می شود ، یک سیستم فرعی بازاریابی با هدف هدایت پرس و جو جدید مشتری یا تماس تلفنی به مشتریان است و در نهایت اقدام به فروش یا دریافت کمک مالی می کند. بسیاری از اشکال بازاریابی پاسخ مستقیم در همه نقاط قیمت وجود دارد که باعث می شود پاسخ مستقیم گزینه خوبی برای مشاغل کوچک و بزرگ باشد. برخی از نمونه های بازاریابی مستقیم عبارتند از: تبلیغات تلویزیونی (تبلیغات) ، تبلیغات رادیویی که شامل یک تماس خاص برای اقدام ، نامه مستقیم ، پخش صوتی ، بازاریابی از راه دور و انواع خاصی از بازاریابی آنلاین است.

هر مشاغل کوچک ، سازمان غیرانتفاعی ، کمپین سیاسی یا شرکتی می داند دریافت ترافیک با کیفیت بالا برای نشان دادن تبلیغات شما برای موفقیت فروش یا اهداف جمع آوری سرمایه شما بسیار مهم است ، اما مگر اینکه هدف تبلیغ شما ارتقاء شناخت برند باشد و این افراد با یکدیگر در تعامل هستند. شرکت شما بسیار مهم است ، یا مبارزات انتخاباتی شما یک شکست است. با بازاریابی پاسخ مستقیم ، می توانید ترافیک را افزایش داده و به طور همزمان شناخت برند را در صنعت توسعه دهید. امروز این روشها را بررسی خواهیم کرد. سیزدهمین راه من برای زنگ زدن به تلفن شما ، ایده های کوچکی را برای کشف بیشتر و گرفتن زنگ تلفن در میز کار به شما ارائه می دهد.

در اینجا ما:

1. کسب و کار خود را در بسیاری از سرویس های فهرست بندی مشاغل آنلاین مانند جستجوی محلی Google لیست کنید. شما از تعداد شرکتها و سازمانهایی که در فهرستهای محلی شما بصورت آنلاین ذکر نشده اند ، شوکه خواهید شد. مردم شما را جستجو می کنند و این کار را برای آنها راحت تر می کنند.

2. در مورد مشاهده وب سایت خود چگونه است. چه ایده ای است ، اما بیشتر افراد زیر 40 سال از اینترنت برای بررسی موارد قبل از خرید استفاده می کنند. بهترین های خود را قرار دهید.

3. اگر شرکت ها را هدف قرار دهید ، می توانید یک سیستم پخش صوتی دریافت کنید یا با شرکت ارتباط از راه دور تماس بگیرید و صدها یا حتی هزاران پیامک را بعد از ساعت کار ترک کنید. این می تواند یک روز عالی پس از آن ایجاد کند.

4- اگر مصرف کنندگان را هدف قرار داده اید ، یک نامه پستی مستقیم را که ترسناک به نظر می رسد ، امتحان کنید. مانند یک اعلامیه رسمی به نوعی. در محدوده قانونی بمانید اما این فرستندگان همیشه باز هستند و این به معنای تماس تلفنی بیشتر است.

5- توزیع روابط درب به درب می تواند ارزانتر از هزینه مهر باشد و این امر از این حالت متمایز خواهد بود زیرا در صندوق پستی با هیچ چیز دیگری جمع نمی شود. فقط اطمینان حاصل کنید که از یک حامل انحصاری درخواست کنید و کلیه قوانین شهر راجع به پروازها را رعایت کنید.

6. با استفاده از Google AdWords و بازاریابی جستجوی Yahoo ، یک صفحه فرود هدفمند را برای محصول یا خدمات خود ایجاد و هدف گذاری کنید. یک صفحه فرود مشخص 10 تا 25 درصد بازدید کنندگان سایت شما را به تماس یا پر کردن فرم دریافت می کند.

7. استخدام کارکنان فروش درب به درب یا توزیع کنندگان پروانه. آنها وقتی شخصی 800 تماس می گیرند کمیسیون می شوند و تماس بیشتر از 30 ثانیه است.

8- در تبلیغ بعدی خود از انگیزه مشتری مانند سواری رایگان یا iPod رایگان استفاده کنید. برای دریافت تخفیف های خوب می توانید با یک شرکت انگیزه مشتری صحبت کنید.

9. ایجاد یک سایت مینی برای سئو در مورد کلمات کلیدی اصلی محصول یا خدمات.

10- یک برنامه وابسته یا کمپین هزینه-برای هر اقدام را برای وب سایت خود تنظیم کنید و سپس سخاوتمند باشید.

11. برای کلمه کلیدی خود به بالای Google بروید.

12. برای پاسخگویی به اعلان ، یک اشتراک SMS ارسال کنید.

13. برای اطلاع از پیش ضبط شده ، یک خط تلفن رایگان ارائه دهید تا تماس گیرندگان بتوانند در نهایت 1 را فشار دهند تا با یک شخص زنده صحبت کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا