دنیای وب

بازاریابی تجارت اینترنتی: اسرار وب مستر میلیونر

یکی از اشتباهاتی که اکثر وب سایت ها و صاحبان شرکت ها در حال حاضر مرتکب می شوند این است که آنها به ترافیک خود فقط از موتورهای جستجو بستگی دارند.

برخی از آنها حتی صدها هزار دلار در ماه برای انجام کمپین پرداخت به ازای هر کلیک (پرداخت هر کلیک) هدر می دهند.

این کشنده است.

برای همه وب سایت ها غیرممکن است که رتبه ی شماره 1 یا در بین 10 سایت برتر را یک بار در هر موتور جستجو بدست آورند.

بنابراین ، هنگامی که شرکت ها متوجه این واقعیت واضح هستند ، باید این حس را درک کرد که راه حل باید متنوع سازی بازاریابی و ارتقاء آنها باشد.

بسته به ترافیک تأیید نشده موتور جستجو متوقف شوید یا به زودی ورشکسته خواهید شد.

شما باید انواع مختلفی از بازاریابی و تبلیغات را بصورت آنلاین و آفلاین انجام دهید.

برخی از آنها تبلیغات روزنامه و مجله ، تبلیغات تلویزیونی ، کابل و رادیو ، تبلیغات مستقیم نامه ، تبلیغات متن پیوند ، تبلیغات تبادل لینک ، تبلیغ حمایت از نوجوانان ، انتشار مطبوعات ، تبلیغات برای مقالات است.

وقتی همه این تبلیغات را انجام می دهید ، از بسیاری از منابع در معرض نور و ترافیک زیادی قرار می گیرید و دیگر نیازی به تکیه بر ترافیک موتورها و رتبه بندی های خود نیستید.

من همچنین متوجه شدم که اکثر شرکت ها هنوز از تاکتیک های قدیمی برای نوشتن آگهی هایی استفاده می کنند که در دوران قبل از اینترنت کار می کردند.

شاید به همین دلیل است که بسیاری از آنها برای سودآوری وب سایت خود مشکل دارند.

در این زمان های اینترنت ، محتوای وب سایت باید کوتاه ، مستقیم و جالب باشد و باید یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد داشته باشد تا بتواند موثر باشد و بازدید کنندگان را به خریداران تبدیل کند.

بسیاری از مردم وقت ندارند که متوجه شوند هزاران و میلیون ها نفر دیگر وجود دارند که ممکن است قبل از تصمیم گیری برای خرید آن بخوانند ، کل روز را صرف خواندن مطالب یک وب سایت کنند.

من بسیاری از مطالب وب سایت را به صورت حرفه ای نوشته ، سازماندهی و طراحی می کنم.

اما همه آنها یک اشتباه مشترک دارند. آنها این واقعیت را فراموش می کنند که من به آن اشاره می کنم:

خیلی طولانی است ، بسیار ناامیدانه برای اعلامیه های فروش ، اعتیاد به مواد مخدره و اعتیاد به مواد مخدره ، و حتی بیشتر آن حتی به شما امکان نمی دهد بیش از یک کلمه را بخوانید قبل از ظاهر شدن فرم های اشتراک پاپ آپ و مسدود شدن وب سایت.

چه روشی بسیار بی ادب و آزار دهنده برای دریافت مشتریان بالقوه در وب سایت شما.

به عبارت دیگر ، آنها بیشتر برای دفع مشتریان اقدام می کنند ، نه اینکه کارهای بیشتری برای جذب آنها انجام دهند.

این ایده های عمیق ممکن است به شما در ارتقاء وب سایت خود ، کار در برنامه درآمد کسب و کار در خانه ، فرصت درآمد آنلاین ، بازاریابی وب سایت ، مشاغل مستقر در خانه ، برنامه های وابسته و تبلیغات آنلاین کمک کند تا بازاریابی اینترنتی خود را برای موفقیت بیشتر بهبود بخشد. و خوشبختی

در صورت تمایل به چاپ یا انتشار این مقاله در هر نقطه ، مطالعه آن و همچنین ارسال آن برای دوستان و متدینان ، لطفاً جعبه منبع نویسنده و وب سایت را در زیر نگه دارید.

ایکی بنی

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا