دنیای وب

بازاریابی تعمیر اتومبیل – 4 ایده تعمیر خودکار

بنابراین ، شما می خواهید اتومبیل بیشتری در فروشگاه خود داشته باشید تا درآمد خود را افزایش دهید ، درست است؟ بازاریابی آنلاین تعمیر اتومبیل راهی عالی برای جذب بیشتر مشتریان محلی به فروشگاه شما است! بازاریابی اینترنتی در چند سال گذشته بسیار سریع رشد کرده است و با تبدیل شدن کتاب های تلفن و صفحات زرد به یک سرعت منسوخ ، بازاریابی اینترنتی به مکان واقعی سود برای فروشگاه های اتومبیل تبدیل شده است. در اینجا می خواهم 5 ایده تعمیر اتومبیل را که می توانید در کار خود بکار ببرید برای بهبود چشمگیر تعداد اتومبیل هایی که به صورت ماهیانه در خدمت شما هستند به اشتراک بگذارم!

1. شما باید یک وب سایت داشته باشید و باید با استفاده از بستر وردپرس طراحی شود. اکثر وب سایت ها در اصل فقط “پست” هستند ، اما با وردپرس می توانید وب سایتهای عالی ایجاد کنید ، یک وبلاگ تجاری را ادغام کنید ، فرمی را نصب کنید که به طور خودکار مشتریان بالقوه را برای شما به دست آورد و وب سایت خود را با توییتر ، فیس بوک ، یوتیوب و سایر کانالهای بازاریابی آنلاین ادغام کنید. به نظر میاد خیلی جالب است؟ نکته ناراحت کننده این است که یک تعمیرگاه اتومبیل معمولاً یک طراح وب را استخدام می کند ، وب سایت را با کمترین قیمت ممکن طراحی کرده و مبلغ زیادی را برای کار شارژ می کند. طراح وب مشاور بازاریابی نیست ، بنابراین به جای طراحی ماشین بازاریابی مبتنی بر اصول بازاریابی آنلاین آزمایش شده ، وی به سادگی وب سایت استاتیک را طراحی کرده است که برای بازاریابی اینترنتی مفید نیست. من این همه زمان را می بینم که به افرادی که خدمات بازاریابی تعمیر اتومبیل می پردازند نگاه می کنم.

2 یکی از بهترین ایده های تبلیغاتی در زمینه تعمیر خودرو حول محور رسانه های اجتماعی می چرخد. وب سایت هایی مانند توییتر و فیس بوک واقعاً در حال انجام هستند و فروشگاه های اتومبیل هوشمند از این سیستم عامل های بازاریابی تعمیر اتومبیل برای ارتقاء مشاغل خود و به دست آوردن مشتریان جدید استفاده می کنند. سوال بارز این است که “چگونه یک تعمیرگاه اتومبیل می تواند از بازاریابی توییتر و فیس بوک سود ببرد؟” این سایت ها مناسب کودکان است؟ خطا! فیس بوک میلیون ها بزرگسال دارد که به طور روزانه و همچنین توییتر وارد سیستم می شوند. با قرار گرفتن در این سایتها ، شما بلافاصله در مقابل بخش بزرگی از مخاطبان محلی یا منطقه ای خود قرار می گیرید. حدس بزنید چه اتفاقی می افتد وقتی سالی نیاز به انتقال جدید ، ترمز و غیره داشته باشد و مشخصات Facebook شرکت شما را ببینید؟ شما مشتری جدیدی دارید برای تعمیر ماشینش کار خوبی انجام دهید و دوباره و دوباره به آن برگردید. این شخص که مشخصات کسب و کار شما را در فیس بوک یا توییتر مشاهده می کند می تواند به راحتی هزاران دلار برای تجارت شما ارزش داشته باشد!

3. وب سایت شما باید در نتایج جستجوی محلی Google ظاهر شود. گرفتن شما در صفحه اول گوگل و یاهو کار ساده ای نیست ، اما با برخی بازاریابی خوب می توان این کار را انجام داد. به عنوان مثال ، من یک مشاور بازاریابی مستقل در آتلانتا هستم و برای اصطلاح “مشاور مستقل بازاریابی در آتلانتا” در رتبه اول در گوگل رتبه بندی می کنم. علاوه بر این ، من در یاهو برای مشاور بازاریابی آتلانتا دوم هستم. به من اعتماد کنید ، زیرا رتبه بندی وب سایت شما به شدت برای عبارات کلمات کلیدی محلی می تواند تجارت جدید زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد! این بازاریابی تعمیر خودکار در بهترین حالت است! شما برای بدست آوردن این رتبه بندی ها بیش از 2000 وب سایت مورد ضرب و شتم قرار داده اید ، بنابراین فکر نمی کنید من بتوانم به تلاشهای بازاریابی تعمیرات خودرو کمک کنم؟

4- ایده عالی دیگر برای بازاریابی تعمیر خودکار نوشتن مقالات رسانه ای و انتشار مطبوعات است. من تصور می کنم که شما برای نوشتن مقاله وقت ندارید و مطمئناً وقت ندارید که یک مطبوعات خوب نوشته شده را بنویسید. خبر خوب این است که می توانید شرکت های بازاریابی را برای انجام این کار برای شما با قیمتی بسیار مناسب دریافت کنید. من صدها مقاله را که از طریق مشاغل مشاوره در زمینه بازاریابی تبلیغ می شود ، نوشتم و می توانم به شما بگویم که این یک روش بسیار مؤثر و مقرون به صرفه برای بازاریابی فروشگاه تعمیر اتومبیل خود به صورت آنلاین است.

اینها تنها چند ایده تبلیغاتی در زمینه تعمیر اتومبیل است که می توانید به زرادخانه بازاریابی تعمیرات خودرو اضافه کنید. بهترین کار این است که یک مشاور بازاریابی حرفه ای استخدام کنید که می تواند بیاید و دقیقاً کاری را که باید انجام دهید برای نشان دادن تلاش های بازاریابی آنلاین خود به یک دستگاه پول نقد برای تجارت خود در تعمیر اتومبیل به شما نشان دهد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا