دنیای وب

بازاریابی توییتر – برای بازاریابی تجارت خود از توییتر استفاده کنید

بازاریابی توییتر: موج آینده ، اِ؟

توییتر شبکه ای برای انتشار اخبار ، مکالمه و جمع آوری اطلاعات است. هیچ شبکه دیگری در این کره خاکی وجود ندارد که دارای اخبار فوری و به روز باشد که توسط شهروندان عادی ارائه دهنده اخبار ارائه می شود. شبکه های “بروزرسانی شخصی” بسیاری مشابه Twitter وجود دارد ، اما هیچ یک از آنها سرعت و راحتی یکسانی را ارائه نمی دهند. از طرف دیگر ، استفاده از آن برای بازاریابی کاملاً چیز دیگری است.

توییتر اکنون پر از بازاریابانی است که لینک خرید لینک ، خرید محصولات ، بازدید از وب سایت ها و حتی یادگیری نحوه “بازاریابی در توییتر” را ارسال می کنند. مشکل این است که پیوندها قابل شناسایی شده اند – شبیه به این که وقتی تلفن پاسخگوی تلفن فوراً علائم هشدار دهنده را ایجاد می کند. بنابراین شاید سالهای بازاریابی سنتی توییتر در حال پایان است.

چیزی که هرگز به پایان نمی رسد توانایی مکالمه با مشتریان است. هم Comcast و هم Southwest Airlines به طور فعال از توییتر برای حل مشکلات ، گوش دادن به شکایات مشتری و شنود مکالمات واقعی در مورد خودشان استفاده می کنند. یک قسمت 60 دقیقه ای درباره ساکنان ویرجینیا و چگونگی اعتیاد برخی افراد به کوه را ببینید. شبنم باعث پوسیدگی دندان های آنها شد. پپسی بلافاصله صحبت های مردم درباره این قسمت را کنترل کرد و توانست اطلاعاتی راجع به نحوه تعامل مشتریانش جمع کند. این نوع تجمیع مخفی اطلاعات بازاریابی آنقدر ارزشمند است که به این زودی ها از بین نمی رود.

سرانجام ، تعامل اجتماعی که توییتر ارائه می دهد به مشاغل کوچک فرصت تعامل با مشتریان بالقوه را می دهد. اگرچه این یک استراتژی بازاریابی و بیشتر یک برنامه تجاری بلند مدت نیست ، اما این تعامل یک به یک که دیگران می توانند ببینند منافع هر کسب و کار کوچک را به همراه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا