دنیای وب

بازاریابی جذاب نشان می دهد: آنچه که افراد برتر نمی خواهند بدانند!

آیا تا به حال فکر کرده اید که درآمدزای بالا در پشت صحنه چه می کند تا بی سر و صدا میلیون ها نفر درآمد کسب کند در حالی که نود درصد افراد درگیر بازاریابی شبکه ای کمتر از ده دلار در هفته درآمد دارند؟

در واقع کاملاً ساده است. هر رهبر و سود کلانی در صنعت بازاریابی شبکه ای از مفهومی به نام “بازاریابی کششی” استقبال کرده است. بنابراین بازاریابی جاذبه چیست؟

این موضوع در مورد جذابیت مشتری های بالقوه به قدری جذاب است که آنها به سراغ شما می آیند ، کارت اعتباری به سختی آماده می شوند و آماده پیوستن به هر مشاغلی هستند که تبلیغ می کنید. تنها راه برای این اتفاق این است که مشتری بالقوه شما را بشناسد ، دوست داشته باشد و به شما اعتماد کند ، این هیچ ارتباطی با شرکت بازاریابی شبکه ای اصلی شما ندارد!

مردم به مردم می پیوندند ، نه فرصت های شغلی ، و شما باید رهبری شوید که می خواهند به آن بپیوندند!

دستیابی و استفاده از آن در تجارت شما بسیار آسانتر از آن است که فکر می کنید. واقعیت این است که هیچ کس حقیقت صنعت بازاریابی شبکه ای را به شما نگفته است … تا امروز!

بنابراین چگونه برای مشتریان بالقوه خود مقاومت غیرقابل مقاومت می کنید تا هر کجا که بروید آنها شما را دنبال کنند؟ واقعاً چگونه به چنین شاهکاری دست پیدا می کنید؟

رهبری ، ارزش و صداقت.

رهبری: شما باید رهبر شوید. این جوهره بازاریابی جذاب است. رهبری بزرگترین کالای موجود در کره زمین است و مردم به دنبال رهبری می گردند که احساس کنند می توانند از آن بهره مند شوند. مردم می خواهند بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان باشند و به دنبال آن شوالیه می روند تا آنها را به سرزمین موعود سوق دهند.

اگر فاقد رهبری باشید ، جذب بهترین افراد به مشاغل خود غیرممکن است و اگر به یک رهبر مطمئن تبدیل نشوید ، در نهایت در صنعت شکست خواهید خورد. پس چگونه رهبر می شوید؟

ارزش: شما باید ارزش خود را افزایش دهید. این بدان معنی است که شما باید دانشجویی باشید که به طور مداوم مهارت های جدیدی را یاد می گیرد تا بتواند ارزش چشمگیری را برای چشم انداز و تیم خود ارائه دهد.

این شامل کار بر روی تفکر شما برای تبدیل شدن به یک رهبر در سطح سلول است. شما باید تا آنجا که ممکن است به توسعه شخصی بپردازید تا ذهن خود را شکل دهید تا مانند یک میلیونر فکر کنید ، با موفقیت و به طور کامل تمام باورهای منفی و خودباوری را از بین ببرید و با مطالعه دقیق خود و دوباره سیم کشی به عظمت خود برسید. ذهنیت

شما باید آموزش واقعی بازاریابی را به تیم خود ارائه دهید! استراتژی هایی که در مورد جستجوی روزانه ، استخدام و جذب افراد جدید برای گفتگو روزمره کاربرد دارد و شما می توانید این کار را با یادگیری این مهارت ها از رهبرانی که قبل از شما بوده اند ، انجام دهید. رهبرانی که به نتیجه دلخواه شما می رسند. هنگامی که این مهارتهای ارزشمند را یاد گرفتید ، می توانید برگردید ، به تیم خود آموزش دهید و لیست کارها را بنویسید! این دلیل افزایش ارزش شماست.

صداقت: افراد باهوش تر از اعتبار ما هستند. اگر کسی هستید که واقعاً می خواهید به مردم کمک کنید و با صداقت عمل کنید ، پس فکر می کنم نیمی از جنگ را برنده شده اید. بازاریابی جذاب به راحتی به سراغ شما خواهد آمد و افراد به سرعت جذب شما می شوند زیرا شما بهترین نیت آنها را در سر دارید. شما در مدت چند دقیقه آینده خود را احساس خواهید کرد خواه رهبر آنها باشید که به دنبال آن هستند یا نه. اگر تصمیم دارید از بازاریابی جذاب استقبال کنید ، این رمز موفقیت شماست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا