دنیای وب

بازاریابی خبرنامه آنلاین

بازاریابی خبرنامه آنلاین یکی از م mostثرترین روش های فروش فوری برای تجارت آنلاین شماست. خبرنامه ایمیل ما این امکان را به شما می دهد تا با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید و اعتبار خود را بسازید. هرچه اعتبار بالاتری داشته باشید ، خوانندگان اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت ، حرف های شما را باور می کنند و احتمال خرید محصولات شما را بیشتر می کنند.

هنگام انجام بازاریابی خبرنامه بصورت آنلاین ، اگر محتوای خبرنامه خوب باشد ، به این معنی است که شما تلاش زیادی می کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشترکان شما از آنچه شما می گویید بهره مند می شوند. این بدان معناست که شما می خواهید آنها موفق باشند – و باید هم باشید – و هرچه این مورد را بیشتر به آنها نشان دهید ، توانایی افزایش نرخ فروش و تبدیل خود را بیشتر خواهید داشت. هیچ چیز مهمتر از ثبات ، کیفیت و روابط شخصی در فروش خبرنامه از طریق ایمیل نیست.

اکنون برخی از مردم به صورت نادرست خبرنامه های خود را به صورت آنلاین بازاریابی می کنند. کاری که نمی خواهید انجام دهید این است که لیست خود را با افرادی پر کنید که “عضویت” در خبرنامه شما را “انتخاب نکرده اند”. این بدان معنی است که سعی نکنید افرادی را به لیست خود اضافه کنید که در وهله اول درخواست حضور در آنجا را ندارند. راهی که آنها “می پرسند” این است که خودشان از وب سایت شما بازدید کنند و آدرس ایمیل خود را (و گاهی اوقات نام) را در فرم وب خود وارد کنند.

شما می خواهید از خدمات گسترده بازاریابی از طریق ایمیل که به شما امکان می دهد هزاران نام برای ایمیل ارسال کنید ، جلوگیری کنید. همچنین از ارسال ایمیل های انبوه (هرزنامه) دور باشید زیرا این یک روش موثر نیست. شما می توانید به لیست سیاه دسترسی پیدا کنید. وقتی این اتفاق می افتد ، هیچ یک از ایمیل های شما به پوشه صندوق ورودی کار بالقوه شما نمی رسند. شما همیشه به اسپم خواهید رسید – یا ممکن است اصلا تحویل داده نشود.

بازاریابی خبرنامه آنلاین برای تجارت آنلاین شما ضروری است بنابراین آن را خراب نکنید. از تکنیک هایی مانند بازاریابی سرمایه گذاری مشترک استفاده کنید. برای به دست آوردن و بازاریابی آگهی های جدید به تاکتیک هایی مانند تبلیغات مجزا اعتماد نکنید. اول از همه ، اینها احتمالاً منجر به مرگ شده اند و صدها بار از طریق ایمیل برای آنها ارسال شده است. دوم ، اطمینان حاصل خواهید کرد که ضرر می کنید زیرا هیچ کس به فروش تبدیل نخواهد شد. سوم ، صاحب لیست ایمیل که یک ایمیل سایه فرستاده است می داند لیست آنها وحشتناک است. سرانجام ، موارد غیرقابل تحویل زیادی دریافت می کنید و ایمیل های شما بارها و بارها به پوشه های هرزنامه ارسال می شود. افراد شما را به عنوان هرزنامه گزارش می کنند.

بازاریابی خبرنامه آنلاین بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت شماست ، بنابراین همیشه به تکنیکی که به شما امکان می دهد بیشترین سود را برای پول خود ببرید پایبند باشید. من می خواهم به برخی از راه های دستیابی به این هدف بپردازم و تلاش کنم بازاریابی ایمیل شما را برای شما بازده بدم. شما فقط می خواهید سرنخ های با کیفیت بالا را به وب سایت خود جذب کنید. این ضروری است زیرا نرخ تبدیل شما افزایش می یابد ، فروش شما افزایش می یابد و شما نگران نخواهید بود که کسی از اینکه نمی خواهد اطلاعاتی را که برای او ارسال می کنید شکایت کند. آنها به راحتی می توانند اشتراک را لغو کنند. در اینجا اولین نکته برای موفقیت در بازاریابی خبرنامه وجود دارد:

1) فرم ثبت نام را در هر صفحه وب سایت خود دریافت کنید

اگر وبلاگ دارید ، به محض اینکه کد HTML را در وبلاگ خود قرار داده و به صورت آنلاین منتشر می کنید ، کد اشتراک معمولاً در هر صفحه ای که بعدی در آن صفحه ایجاد می کنید ، درج می شود. بنابراین در اینجا شما در اینجا خوب هستید. اما اگر وب سایتی دارید و خودتان آن را با نرم افزار سفارشی ایجاد کرده اید ، باید مطمئن شوید که در هر صفحه فرم اشتراک در ایمیل شما وجود دارد.

شما می خواهید این کار را انجام دهید زیرا اگر محتوای وب سایت یا وبلاگ در نتایج جستجو وجود دارد و کسی روی پیوند شما کلیک می کند ، می خواهید به او این فرصت را بدهید تا قبل از اینکه از خبرنامه شما خارج شود ، در خبرنامه شما ثبت نام کند. این امر به ویژه اگر اطلاعات شما را دوست داشته باشند و تصمیم بگیرند که می خواهند بیشتر بخوانند ، بیشتر صدق می کند. بنابراین آنها احتمالاً سایر مطالب و سایر پست های شما را در سایت شما مرور می کنند و به خواندن ادامه می دهند.

هر چه بیشتر بخوانند ، علاقه بیشتری به شما پیدا می کنند و سپس آنها می خواهند به دنبال راهی برای کسب اطلاعات بیشتر از شما باشند. این فرصت شما خواهد بود تا آنها را به راحتی به فرم اشتراک خود راهنمایی کنید تا بتوانند در به روزرسانی ها و محتوای جدیدی که شما تولید می کنید مشترک شوید. هنگامی که آنها را در دنباله خبرنامه ایمیل دریافت کردید ، می توانید محتوا را برای آنها ارسال کنید و آنها را به محصولات و خدماتی که ممکن است داشته باشید ارائه دهید. در اینجا نکته دیگری برای موفقیت در بازاریابی خبرنامه اینترنتی آورده شده است:

2) موارد رایگان را در هر ایمیل ارائه دهید

در هر ایمیلی که ارسال می کنید ، حتماً چیزی را به همراه محتوایی که قبلاً به آنها ارائه داده اید ، رایگان بدهید. مردم چیزهای رایگان را دوست دارند – به ویژه چیزهای جدید رایگان. اگر قبلاً از طریق ایمیل به آنها محتوای خوبی می دهید ، به آنها اجازه دهید چیزی را كه می توانند بارگیری كنند و بخوانند یا در حالت آفلاین تماشا كنند ، داشته باشند. اشتهای سیری ناپذیر آنها برای یادگیری کاهش نمی یابد. حتی بعد از اینکه چیزی را از شما خریدند ، آنها چیزهای بیشتری می خواهند.

به آنها بیشتر ادامه دهید – و به آنها چیزی دهید که می خواهند بخوانند تا “دوباره جوان شوند”. گاهی اوقات افراد به طور تصادفی ایمیل های شما را از دست می دهند ، و در صورت ارسال این اطلاعات ، حداقل چیزی قابل لمس در رایانه های خود دارند که می توانند با خواندن یا مشاهده آن یادآوری کنند که چگونه می توان در انجام کاری به موفقیت دست یافت. بنابراین ، همراه با محتوای بسیار خوبی که ایجاد می کنید ، چند بارگیری رایگان یا موارد دیگری را به صورت رایگان به آنها ارائه دهید که می تواند تحصیلات آنها را افزایش دهد. در اینجا آخرین توصیه ای است که می خواهم به شما بدهم:

3) سعی کنید هر روز محتوای ایمیل جدید اضافه کنید

آمار نشان می دهد که برای تبدیل سرنخ ایمیل به مشتری به طور متوسط ​​7 مخاطب لازم است. اکنون این آمار کمی مبهم است ، زیرا هرگز نمی گوید که چند بار باید برای رسیدن به شماره تماس 7 به مشتری بالقوه ایمیل بزنید. آیا باید روزانه نامه ارسال کنید؟ هر 3 روز؟ یک بار در هفته؟ یکبار در ماه؟ پاسخ من به این سالات این است که شما باید یک ماشین پاسخگویی داشته باشید که هر 3 روز آن را از طریق پست الکترونیکی ارسال کند – اما هر روز محتوای ایمیل جدید ایجاد کنید.

اگر هر روز محتوای ایمیل جدیدی ایجاد می کنید ، دنباله ایمیل خود را با پیام هایی پر می کنید که می توانند برای مدت طولانی شما را دوام بیاورند. تصور کنید هر روز یک ایمیل اضافه می کنید – اما باید توالی آن هر 3 روز تحویل داده شود. این بدان معناست که اگر 60 ایمیل بنویسید ، محتوای ایمیل کافی برای مدت زمان حدود 6 ماه (60 3 3 = 180 روز) خواهید داشت. از آنجا می توانید بازاریابی خبرنامه آنلاین خود را روی خلبان خودکار قرار دهید.

اگر از نرخ تبدیل خود اطلاع دارید و در چه بازه زمانی بیشترین فروش را از نامه دریافت می کنید ، می توانید ایمیل های خود را بنویسید و آنها را مادام العمر تمام کنید. این فقط یک معنی ریاضی است. اگر ایمیل های خود را زودتر از موعد تنظیم کنید ، بیش از یک هفته طول نمی کشد تا ایمیل ها را بسازید ، آنها را در پاسخگوی خود قرار دهید و هنگام اجرای خبرنامه آنلاین ، آرام بنشینید و روی حوزه دیگری از بازاریابی تمرکز کنید. این روش عالی برای انجام آن است.

بازاریابی خبرنامه آنلاین برای موفقیت در تجارت اینترنتی شما حیاتی است. و اگر می خواهید از سود خود بیشترین بهره را ببرید ، آنچه را که امروز ذکر کردم حتماً پیاده کنید. موفق باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا