دنیای وب

بازاریابی داخلی دندانپزشکی – چگونه بازاریابی Invisalign

در بازاریابی داخلی دندانپزشکی ، اکنون Invisalign به بیمارانی که نیاز به دندانهای سفیدتر و قوی تری دارند ، معرفی می شود. آنها نزد من می آیند و از آنها در مورد اهداف نهاییشان سؤال می کنند ، و ما Invisalign به عنوان راه حل آنها برای کمک به دندان های صاف تر کمک می کنیم. اما چگونه Invisalign را در بازاریابی داخلی دندانپزشکی بازاریابی می کنیم؟ یا چگونه ما بیماران بیشتری را برای پذیرش موارد Invisalign در بازاریابی داخلی دندانپزشکی جذب می کنیم؟ در این مقاله ، من در مورد نحوه بازاریابی این راه حل برای بیماران خود صحبت خواهیم کرد.

تا به امروز ، بهترین راه برای فروش این راه حل برای بیماران در بازاریابی داخلی دندانپزشکی از دو طریق است: اول ، از طریق کارمندان خود ؛ دوم ، توسط Invisalign Open House.

شماره 1) کارمندان شما….

به منظور تقویت Invisalign در بازاریابی داخلی دندانپزشکی ، کارکنان شما باید آموزش ببینند و با آنها صحبت کنند با هر بیمار که ابراز علاقه به صاف و جذاب تر شدن دندان ها می کند و همچنین آموزش و آموزش آنها به شما کمک کند تا از افراد در شناسایی مشکل خود سؤال کنند. وندی بریگز ، رئیس بهداشت الماس های بهداشتی و درخشان Inner Circle ، یکی از باهوش ترین افرادی است که من تاکنون ملاقات کرده ام و یکی از افراد مجرب برای بهبود سودآوری بهداشت شما و تحت فشار قرار دادن متخصصان بهداشتی و دستیاران به کار در یونیسون برای فروش بیشتر دندانپزشکی به پزشک است. آنچه او اغلب می گوید این است که او برای هر بیمار که از درون درب عبور می کند “یک سؤال جادویی” دارد (و یک بیمار جدید می شود). شما از آنها یک سؤال ساده می پرسید: “در مقیاس 1 تا 10 ، چگونه لبخند خود را ارزیابی می کنید؟” بیمار می پرسد و پاسخ های متفاوتی می دهد. ممکن است برخی بگویند 6 ، بعضی 4 ، بعضی دیگر 2 یا 7 ممکن است ، اما این مهم نیست ، زیرا سوال بعدی این است که “10 را چه می کند؟” ما ، تیم دندانپزشکی ، در حال گوش دادن به بیماران هستیم. لحظه ای که صحبت کردن در مورد روشی که دوست دارند دندانهای صاف و سفیدتر داشته باشند شروع می کنیم ، یادداشت می گیریم و با این کار می توانیم اطلاعات خوبی ایجاد کنیم و دوباره آن را تجدید کنیم و فروش درمانی را بفروشیم. کارمندان همچنین باید مزایای اساسی Invisalign را بدانند. مانند آن قابل مشاهده نیست ، قابل جدا شدن است و به افراد بیشتری این امکان را می دهد که به جای پوشیدن بندهای فلزی سنتی ، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

شماره 2) Invisalign Open House….

مورد بعدی برای بازاریابی داخلی Invisalign در بازاریابی داخلی دندان ، انجام Invisalign Open House است. اکنون آنچه که با پزشکان خود پیدا کردیم این است که بسیاری از آنها روزانه 25،000 ، 50،000 دلار ، 100000 دلار یا حتی 250،000 دلار با انجام Invisalign Open House دارند. بنابراین ، وقتی به آن فکر می کنید ، دو مورد وجود دارد که باید دنبال کنید:

l ابتدا باید بتوانید روز Invisalign خود را به درستی به بازار عرضه کنید. آنچه من افراد زیادی را پیدا می کنم اشتباه بزرگ آنها این است که آنها تصمیم گرفتند خانه باز را انجام دهند اما برای بیماران فعلی خود نامه ارسال می کنند و ممکن است 1 تا 3 تماس تلفنی دریافت کنند. این یک نوع انتظار است ، زیرا اگر می خواهید یک خانه کاملاً باز را انجام دهید ، و این شانس را دارید که 5000 دلار برای آن پرونده تهیه کنید یا بگویید 15000 دلار خالص برای هر پرونده ، پس باید فقط از یک کارت پستال کوچک پول بیشتری بر روی آن پرتاب کنید. و شما نیاز دارید که کارمندان خود را برای رسیدن به مردم ، برای رسیدن به یک مایل. بنابراین آنچه من با تمام پزشکان ما که قصد انجام Invisalign Open House را دارند توصیه می کنم این است که: شما باید حداقل 4 یا 5 هفته زودتر برنامه ریزی برای تبلیغات خود را شروع کنید ، زیرا کاری که من می خواهم انجام دهم این است که 2 تا 3 قطعه نامه مستقیم دریافت کنید پایه بیمار فعلی و غیرفعال در آن زمان (بنابراین هفته ای یک بار در طول سه هفته اول برای ارتقاء آن). اگر ایمیل دارید ، مطمئناً باید فقط ایمیل بفرستید و بفرستید ، و اگر شماره تلفنی دارید ، یا در واقع با همه تماس خواهید گرفت یا صدا را پخش می کنید (که به هر خانه می رود و جزئیات را با افراد به اشتراک می گذارد و از کجا می خواهد تماس بگیرید).

دوم اینکه ، وقتی Invisalign Open House را انجام می دهید ، کاری که انجام می دهید این است که به جای فقط یک برنامه ، دو برنامه رویداد دارید. چرا؟ خوب ، به این دلیل است که می توانید از همان دلار بازاریابی برای تبلیغ هر دو رویداد استفاده کنید ، و این یک چیز است. نکته دیگر این است که برخی از افراد که نمی توانند این کار را انجام دهند ، بگذارید بگوییم چهارشنبه شب ، می توانند روز شنبه بین ساعت 10 و 1:00 به آن برسند. بنابراین در آنجا افرادی که دوست دارند می توانند دندانپزشکی بیشتری انتخاب کنند ، یک گزینه مضاعف را باز خواهد کرد.

بنابراین این مواردی است که شما باید در بازاریابی داخلی دندانپزشکان از Invisalign برای بیماران خود استفاده کنید. و اگر شما تعداد زیادی از بیماران Invisalign دارید ، آنها بیشتر از بیماران سنتی مراجعه می کنند ، و همچنین دندانپزشکی زیبایی بیشتری را انتخاب می کنند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا