دنیای وب

بازاریابی در شبکه های اجتماعی – افزایش بازدید از وب سایت


بازاریابی اجتماعی
شبکه های اجتماعی مکانی محبوب برای جمع آوری و به اشتراک گذاری مطالب در هر نقطه از اینترنت هستند. نکته جالب این است که اگر مورد جالبی را در سایت پیدا کنید ، ممکن است افراد دیگری که از این سایت استفاده می کنند نیز ایده های جالبی پیدا کنند. برای ارسال بیش از 46 وب سایت از ابزاری به نام SocialMarker.com استفاده کنید. گروهی را در خانه خود انتخاب کنید و مقداری از مطالب را به وب سایت یا وبلاگ خود ارسال کنید.
سایت های وبلاگ نویسی اجتماعی محبوب ترین موتورهای جستجوی اصلی هستند ، بنابراین اگر وبلاگ شما در این سایت های وبلاگ نویسی اجتماعی یافت شود ، موتورهای جستجو نیز آن را پیدا می کنند.
OnlyWire.com
این یک سرویس نظر دهی اجتماعی است که به شما امکان می دهد وبلاگ یا وبلاگ های خود را همزمان به چندین سایت رسانه اجتماعی و دسته های مرتبط ارسال کنید.
Stumbleupon.com
StumbleUpon در همان مکان OnlyWire کار می کند ، با این تفاوت که انجمنی وجود دارد که می توانید دوستان خود را به حساب خود اضافه کنید و به آنها اجازه دهید پست های خود را از کجا پست کنید. می توانید شبکه ای از افراد علاقه مند به نوشتن همان مقاله را ایجاد کرده و یک وب سایت اختصاصی انتخاب کنید.
BlogCatalog.com
BlogCatalog یک جامعه اجتماعی برای وبلاگ نویسان است. این یک لیست وبلاگ است که در آن می توانید وبلاگ جستجو کنید ، با وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید ، درباره وبلاگ نویسی بیشتر بدانید ، خوانندگان وبلاگ بیشتری جذب کنید ، در گروه ها و بحث ها شرکت کنید ، جدیدترین مطالب را در وبلاگ خود پیدا کنید یا در وبلاگ خود تبلیغ کنید.
Digg.com
ارسال وبلاگ خود به Digg.com یک روش سریع و آسان برای به دست آوردن بازدید با کیفیت است. شما می توانید برای ارسال پیام های خود یک حساب کاربری ایجاد کنید ، سپس توسط کاربر ترجمه و ارائه می شود. با ارسال محتوای با کیفیت و مفید می توانید اعتبار خود را به دست آورید و در صفحه اول تبلیغ شوید. یکی دیگر از مزایای Digg منحصر به فرد بودن آن در هنگام ارسال همه اطلاعات است. افرادی که به آنها رأی می دهند از وبلاگ نویسی لذت بیشتری می برند.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا