دنیای وب

بازاریابی در شبکه های اجتماعی


بازاریابی روشی برای برقراری ارتباط بین یک شرکت و مشتریان بالقوه است که ارزش یک محصول یا خدمات خاص را نشان داده و افزایش می دهد. هدف اصلی بازاریابی فروش است. بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اهداف خاص بازاریابی مانند ارتقا promoting و ایجاد روابط با مشتریان و غیره ، از شبکه های اجتماعی بهره می برد. رسانه های اجتماعی به وب سایت های مختلفی گفته می شود که به کاربران امکان ارتباط و تبادل اطلاعات از طریق کانال های مختلف را می دهد. مطالب می توانند به صورت مقالات وبلاگ ، گفتگو ، فیلم ، کتاب الکترونیکی و غیره باشند. در زیر برخی از مهمترین سایتها آورده شده است.

فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی و شبکه ای است که بیشترین مشتری را دارد. صفحات فیس بوک برای افراد مشهور ، مشاغل و موسسات طراحی شده اند. یک صفحه می تواند چندین مدیر / مدیر داشته باشد. گروه های فیس بوک برای به اشتراک گذاشتن موارد مورد علاقه کاربران طراحی شده اند. طراحی شده برای دانشجویان دانشگاه و غیره بسته یا باز یا پنهان است.

LinkedIn: LinkedIn به عنوان بزرگترین شبکه حرفه ای در نظر گرفته می شود. اشتراک گذاری متن و اطلاعات را مجاز می کند.

توییتر: متخصص ارسال پیام های کوچک به نام توییت در وبلاگ کوچک شما. استفاده از هشتگ ها.

YouTube ، Vimeo: این سایت ها فایل های ویدیویی را میزبانی می کنند. فیلم ها می توانند تبلیغاتی ، آموزشی باشند یا می توانید یک وبلاگ ویدیویی راه اندازی کنید. با به اشتراک گذاری پیوندها در کانال های اجتماعی دیگر می توانید ویدیوی خود را تبلیغ کنید.

+ Google: از پروفایل های + Google برای افراد ، صفحات + Google برای شرکت ها و سازمان ها استفاده کنید. Google Google کار نمی کند

Pinterest ، Instagram ، Flickr: این 3 وب سایت بستری برای به اشتراک گذاشتن محتوای بصری هستند. اجازه می دهد تا عکس و فیلم کوتاه برای خرده فروشان آنلاین ، طراحان طراحی ، طراحان لباس و موارد دیگر

چهار ضلعی ، یلپ: گردشگران اغلب از این شبکه ها برای بازدید از مکانهایی که بازدید می کنند استفاده می کنند.

وبلاگ نوعی بازاریابی اجتماعی است که هنگام تعامل با خوانندگان از وبلاگ ها برای ایجاد و انتشار محتوا استفاده می کند. وبلاگ نویسی نوعی انتشار آنلاین است. این جنبش از 1990 تا 2000 به طول انجامید. این واژه از کلمه “وبلاگ” می آید و محتوایی را منتشر می کند که مرتبط ، مفید و جذاب باشد. وردپرس محبوب ترین بستر وبلاگ نویسی است. دیگران Tumblr ، Blogger هستند. اگر می خواهید در وبلاگ نویسی موفق باشید ، طراحی کنید ، تعادل برقرار کنید ، با خوانندگان درگیر شوید و عملکرد خود را ارزیابی کنید. این موارد شامل نکاتی در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی است.

نصب: شما به یک عکس از نمایه خود ، توضیحات شرکت ، یک عکس روی جلد ، آدرس خانه و محل کار خود نیاز خواهید داشت.

بهینه سازی شبکه اجتماعی: به این معنی که اگر بازدیدکنندگان شما وارد موتورهای جستجو شوند ، باید در عرض چند ثانیه به راحتی آنها را پیدا کنید.این دستورالعمل ها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: دستورالعمل های موجود در متن و URL در تصویر روی جلد ، قوانین هنگام مدیریت فرآیند اینترنت و محدودیت هایی که برای جلوگیری از ممنوعیت باید رعایت شود.

ارزیابی: برای ارزیابی اثربخشی و تعیین رضایت بخش بودن نتایج ، به نظارت و تجزیه و تحلیل نیاز دارید. در صورت عدم رضایت نتایج ، روش و روش باید تغییر کند.

وقتی قصد استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات را دارید ، دو جنبه اصلی تبلیغات اجتماعی وجود دارد. این یک تبلیغ پولی و رایگان است. تبلیغات پولی اجازه تبلیغ مستقیم تبلیغات پولی را می دهد. همچنین می تواند تبدیل ها و جریان های حقوق و دستمزد را کنترل کند. از طرف دیگر ، نسخه رایگان به شما امکان می دهد تبلیغات اجتماعی را از طریق حساب شبکه اجتماعی خود ایجاد و مدیریت کنید.

یکی از ابزارهای این طرح Google Calendar ، ویرایشگر متن است.

برای مدیریت کانال های اجتماعی خود – Hootsuite ، Tweetdeck

برای ردیابی – Google Alerts ، Google Analytics و اجتماعی.
نمی توانید رابطه زنجبیل با زنجبیل را تأیید کنید. اگر نمی خواهید این منطقه را ترک کنید ، اتصال اینترنت برقرار کنید یا دوباره وارد مرورگر شوید. یک عبارت جدید وارد کنید
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا