دنیای وب

بازاریابی دندانپزشکی و رسانه های اجتماعی

چرا حضور رسانه های اجتماعی برای همه نوع کسب و کار مهم است؟ پاسخ ساده است ؛ شما باید جایی باشید که مشتریان شما هستند. برای فروش دندانپزشکی ، باید جایی باشید که بیمار در آن قرار دارد.

اگر می خواهید در یک صنعت بسیار رقابتی موفق شوید، باید از هر ابزار ممکن برای داشتن ظاهری رقابتی استفاده کنید و در این عصر، اولویت اول در دسترس بودن رسانه های اجتماعی است.

راه های زیادی وجود دارد که رسانه های اجتماعی می توانند به شما و دندانپزشکی شما کمک کنند. برای ذکر چند مورد:

1. وب سایت های رسانه های اجتماعی می توانند منبع سرنخ های با کیفیت یا بیماران جدید باشند.

2. هنگامی که با یک سایت رسانه اجتماعی مانند فیس بوک روبرو می شوید، می توان از آن به گونه ای استفاده کرد که به شما امکان می دهد با بیماران یا مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید یا با آنها ارتباط برقرار کنید.

3. این ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می‌دهد مطب دندانپزشکی خود را بفروشید و راهی برای به اشتراک گذاشتن محتوای مرتبط و ارزشمند است.

4. این می تواند بستری باشد که در آن می توانید ایده ها و پیشنهادات خوبی در مورد فعالیت یا کسب و کار خود داشته باشید.

امروز، بیایید در مورد آنچه که باید انجام دهید تا در استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی در عمل خود موفق باشید، صحبت کنیم. من آن را 3 C استراتژی رسانه های اجتماعی در دندانپزشکی می نامم.

شکسته شده

شما نیازی به ایجاد یک حساب کاربری در هر پلتفرمی ندارید. شما می توانید با یک یا دو سایت رسانه اجتماعی شروع کنید و این همان چیزی است که اکثر بیماران شما از آن استفاده می کنند. با انجام این کار، زمان بیشتری را به حضور منظم در این یکی دو پلتفرم مورد استفاده خود اختصاص می دهید.

از ابزارهای زمان بندی استفاده کنید تا بتوانید چندین حساب را در یک مکان مدیریت کنید. ابزارهای بسیار خوبی در اینترنت مانند Hootsuite و بافرها وجود دارد که می‌توانند پست‌ها را سازماندهی و منتشر کنند و ایده‌هایی درباره فالوورهایتان به شما ارائه دهند.

فهرست

در معاملات همیشه توصیه می کنند از قانون 80/20 پیروی کنید. 80 درصد از مقالات شما برای مخاطبان شماست. کبد باید چیزی باشد که برای بیمار شما مفید باشد و همیشه باید به مطب دندانپزشکی شما متصل باشد. این می تواند راهنمایی در مورد چگونگی مراقبت از سلامت دهان و دندان خود باشد یا می توانید مستقیماً با پرسش و پاسخ همراه باشید. 20 درصد دیگر محتوا برای تبلیغ کسب و کار شما مانند اجرای یک مسابقه، ارسال پست در مورد نرخ های تبلیغاتی یا شاید بازدید مجازی از مطب دندانپزشک است.

مراقبت از مشتری

همچنین باید مطمئن شوید که همه پیام‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شوند. شما می توانید از پاسخگوی خودکار استفاده کنید و این ویژگی را می توان در فیس بوک پیدا کرد و باعث می شود بیماران احساس کنند که شما همیشه در خدمت هستید.

وقتی همه چیز شکست می خورد، شاید بهترین راه برای مدیریت بازاریابی رسانه های اجتماعی این باشد که اجازه دهید یک متخصص به شما کمک کند. مواقعی وجود دارد که بهترین گزینه برای دندانپزشکان است که زمان رسیدگی به جنبه تجاری را ندارند. داشتن رسانه های اجتماعی دیگر گزینه ای برای مرتبط ماندن با فعالیت شما نیست.

شبکه های اجتماعی زمان بسیار خوبی برای درخشندگی دندان ها است. این فقط در مورد فروش دندان نیست. این واقعاً یک رابطه بین بیمار و بیمار در آینده است. ارتباط محلی با رسانه های اجتماعی به ایجاد این عمل به عنوان بخشی از جامعه کمک می کند. استفاده از شادترین بیماران به عنوان محتوا در نمایه شما راهی آسان برای شروع است.

در اینجا یک مثال آورده شده است، پس از اینکه شخصی روکش اهدا کرد، می‌توانید در ازای این که به شما اجازه ارسال تصاویر قبل و بعد از دندان‌هایش را بدهید، به او تخفیف بدهید (یا فقط بخواهید). آنها حتی می توانند ناشناس بمانند. چنین بازاریابی به شما این امکان را می دهد که از یک رویکرد روزانه برای محتوای ارزشمندی که بازار هدف خود را هدف قرار می دهد استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا